abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220086
Anouk vertrekt!!!!
pi_220087
Gelukkig!
Greetz Tina

pi_220088
In een gesprek met Willem en Karin besluit Anouk om het huis morgen te verlaten.
Karin probeert haar nog over te halen tot de weekopdracht van vrijdag zodat ze meer geld kunnen verdienen. Maar Anouk is resoluut en verzint allerlei dingen die ze de komende dagen wil doen.

pi_220089
Serieus?
Greetz Tina

pi_220090
ANOUK GAAT ECHT WEG!!

Ze zegt net tegen Bart dat ze morgen met de redactie gaat praten wanneer ze weg gaat. Of morgen of woensdag. De kans is groot dat ze wordt genomineerd. Er zijn heleboel redenen om weg te gaan. Ze vind het wel lullig voor de programmamaker en de bewoners maar ze vind het gewoon heel moeilijk. Ze kan geen rust vinden en heeft Peper in haar Ass en heeft heimwee. Waarom zal ze het moeilijk maken als het ook makkelijk gaat. Ze heeft dit gewoon even meegepikt en gaat weer verder met haar gewone leven.
B: Dit kunnen ze je nooit meer afpakken.
Wow eindelijk ze gaat weg.
B: Er zijn absoluut dingen belangrijker dan zitten in het BB huis.

Greetz Tina

pi_220091
ja serieus, daar heeft ze het nu over met bart en karin, niet metteen morgen, maar misschien woensdag. ze gaat morgenochtend met de redactie praten. Die zullen haar wel overhalen tot donderdag te blijven.Daffie zal wel blij zijn, weer wat te doen deze week.

Moeder anne zal wel weer een nieuwe aan het zoeken zijn.

pi_220092
Het klopt. Ik heb het ook zojuist gehoord. Zie Live Streams Verslag. Bart, Karin en Anouk praten over vertrek Anouk.
  dinsdag 16 november 1999 @ 02:43:00 #8
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_220093
Nou ja, zo voorspelbaar als een gelijkspel voor Oranje dat Noekie er al zo snel de brui aan geeft. Maar ik neem het toch vooral Veronica kwalijk, dat zij zo haastig grondig geteste mensen terzijde schuiven en manipulerend er een leuk koppie willen indouwen, dat Big Brother ziet als een leuk tussendoortje van een week of twee, als een leuke aanwinst voor haar CV. *Grmblh!*
Noekie is echt een drama in de zin van dat ze niets te melden heeft. Ze laat niks persoonlijks los en verschuilt zich nors achter de opgelegde zwijgplicht (na lang aandringen klinkt het zuinig: "Ja, er wordt wel eens over jullie gepraat, ja..."). Mijns inziens is het enige voor de hand liggende dat je in het huis tegen de verveling kunt doen, het voeren van zinnige gesprekken, maar alles wat maar in de buurt komt van een beetje soulsearching kapt zij rigoreus af, want daar wordt ze kotsmisselijk van.
Blijft over: een enorm aan de oppervlakte spartelend omhulsel, dat zichzelf al fluitend tot treurens toe nomineert, sloffend zonder enige toegevoegde waarde. 't Is dus maar beter dat ze thuis gaat uithuilen...
pi_220094
Ik hoop echt dat ze dit doorzet! Kan ik weer zonder me groen en geel te ergeren aan die immer ontevreden uitdrukking op haar kop naar BB kijken. Oke, beetje ongenuanceerd, maar ik kan haar echt niet meer verdragen.
Beetje vriendelijker dan: Anouk, alvast bedankt dat ik straks weer zonder buikpijn kan buizen tussen 19.00 en 19.30 uur!!!

pi_220095
quote:
op 11-16-1999 om 02:43 AM schreef Perico het volgende:
alles wat maar in de buurt komt van een beetje soulsearching kapt zij rigoreus af, want daar wordt ze kotsmisselijk van.

Dat bedoelde je toch ook wel letterlijk he van dat kotsmisselijk?

Vandaar dat ze nu ook niet meer zal kotsen (heeft ze beloofd) ze wil dus gewoon geen goed gesprek meer aangaan, goede gesprekken voert zij wel met half dronken medestudentes op de toko.

Als Noukie morgen exit gaat trouwens, dan lijkt het me dat ze zondag/maandag niet meer kunnen gaan nomineren want zo snel zal er geen vervangster in zitten. Wordt dus weer schuiven geblazen. Aantal weggestemde tegen aantal uit zichzelf weg gegane personen komt dan op 3:4 te liggen, dat zal VOO wel vies tegenvallen...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_220096
Ik snap er niks van! Als ik daar in die groep zou zitten, en ik zou per se weg willen, dan zou ik dat met de groep overleeggen en niet met de redactie! Door nu voortijdig weg te gaan zadelt ze de groep mogelijk met een wéér een nieuweling op (toch Angelique?). En als ze nu toch gaat overleggen met de redactie dan is ze echt zo dom als een varken dat ze dengt dat ze er dinsdag of woensdag uit kan. Ze wéét toch dat dat beter op donderdag kan?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_220097
Goedzo, als Anouk weggaat hebben we dat ge-experimenteer ook weer gehad.

V., graag *geen* nieuwe mensen er meer in. Ze worden er nu toch gelijk uitgestemd dus het heeft geen zin meer.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_220098

Hunter,

Een interessante vraag is wat VOO gaat doen als Anouk haar vertrek doorzet. Er opnieuw iemand bijplaatsen is wel zeker, maar de nieuw geplaatste mee laten doen in de drie dagen later plaatsvindende nominatie kan ik me niet voorstellen. Dat zou veel protest van het kijkerspubliek oproepen. Verplaatsing van de nominatie is in het nog resterende schema niet haalbaar. Gezien het belang van de donderdag uitzendingen en de ruimte die deze uitzendingen geven voor vertrek en plaatsing denk ik dat VOO het uiterste zal doen om haar eventuele vertrek naar de donderdag te verplaatsen. Vandaag gelijk er uit, geeft echter meer ruimte om de nieuwe bewoner mee te laten nomineren. Er zijn dus een aantal opties. Ik ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen. Verrassend is de mededeling/roddel dat er al een nieuwe bewoonster klaar zou staan. Niet het gegeven op zich, maar het uitlekken daar van als het waar is verbaast mij. Als het een roddel blijkt te zijn, heeft deze roddel naar ik begrepen heb RTL-live al gehaald.

-

pi_220099
Wij verwelkomen Angelique uit Utrecht (of daar ergens)
  dinsdag 16 november 1999 @ 11:09:00 #15
627 Willy
Koekenbakker
pi_220100
Het lijkt me logisch dat deze persoon niet meedoet aan de nominatie maar zelf vertrekt uit het bb huis! Zo kan V weer een nieuw aanstormend talent in het huis brengen!
Eens kijken zangeres hebben we gehad actrice, Visagiste, Radiopresentratrice, Naaktmodel, Lulletje van de dag, Nu heb ik de vervangster van Anouk eens bekeken en dat is gewoon een lekker ding dus weer ff een boost voor de kijkcijfers!
Maar wat ze daarna het huis in gaan brengen zou ik niet weten heeft er iemand een ID?
The only thing we have to fear is FEAR itself
  dinsdag 16 november 1999 @ 11:13:00 #16
228 Big Brother
is watching too
pi_220101
Ze doen er alles aan om Anouk te houden. Sigaretten kan ze krijgen. Ook hebben ze haar gezegd dat er vrijdag een Sinterklaasactie komt.
pi_220102
quote:
op 11-16-1999 om 11:13 AM schreef Big Brother het volgende:
Ze doen er alles aan om Anouk te houden. Sigaretten kan ze krijgen. Ook hebben ze haar gezegd dat er vrijdag een Sinterklaasactie komt.

BB hoe weet jij dat van die peuken??
heeft anouk dat in de huiskamer tegen de andere bewoners gezegt?

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  dinsdag 16 november 1999 @ 11:23:00 #18
1660 amappa
is BB a young one?
pi_220103
Zeer opvallend is wel dat V. er op haar site nog geen melding van maakt. Weten ze nog niet wat ze gaan doen als Anouk eruit is. Bestaat die Angelique wel? Ik ben zeer benieuwd en zal alles de komende tijd nauwlettend volg (en dat is precies wat V wil).

Ik zit ook nog met iets anders, iets wat Moor al eerder heeft aangehaald. Poster Big Brother hoe wist jij het al om 0:45 uur vanmorgen dat Anouk weg gaat? De posters die de streams verslaan kwamen daar pas een uur later mee!

Toen ik me dit afvroeg ben ik proberen na te gaan wie je bent en belandde in dit topic http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000146.html . Is dit nu een geintje of is Veronica nu samen met ons de stream aan het verslaan?? Ik begin het haast te geloven. Big Brother ben jij Big Brother?? En are you watching us??

------------------
Liever vandaag nog dan morgen!
Maar vandaag lukt niks.
Dan maar overmorgen.

[Dit bericht is gewijzigd door amappa (Datum 16 November 1999).]

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  Moderator dinsdag 16 november 1999 @ 11:57:00 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220104
quote:
op 11-16-1999 om 11:13 AM schreef Big Brother het volgende:

Big Brother, dit is de tweede keer dat je met nieuwe info komt. De eerste keer bleek je een uur eerder dan de rest te weten dat Anouk weg wil. Wat is je bron?

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_220105
Als er nieuwe bewoonster komt in plaats van Anouk, dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat dit Angelique is.
Vorige keer had RTL-live ook voorspeld wie er in zouden komen en dat klopte toen ook niet.

Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat ze oorspronkelijk geen gelijk hadden. Misschien heeft V de plannen wel veranderd toen het uitgelekt was.

Dus als nu gemeld wordt dat Anouk wordt vervangen door Angelique acht ik de kans groot dat dit niet klopt:
- Of het is een roddel
- Of het is (weer) uitgelekt en V wijzigt de plannen.

Maar een gedeelte van het bericht dat Anouk vervangen wordt door Angelique, namelijk dat Anouk weg gaat, lijkt wel te gaan kloppen. Dus misschien klopt het hele bericht wel ??

De tijd zal het leren........

Maar dat is logisch...

pi_220106
quote:
op 11-16-1999 om 11:57 AM schreef Gert het volgende:
Big Brother, dit is de tweede keer dat je met nieuwe info komt. De eerste keer bleek je een uur eerder dan de rest te weten dat Anouk weg wil. Wat is je bron?

De streams die een uur lang te volgen waren.
Je kunt dit lezen op dagstream 16 nov.
Vanmiddag krijgen ze spullen om cadeautjes te maken, voor sinterklaas voor de kids.

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

dinsdag 16 november 1999 @ 12:24:00 #22
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_220107
quote:
op 11-16-1999 om 11:23 AM schreef amappa het volgende: Is dit nu een geintje of is Veronica nu samen met ons de stream aan het verslaan?? Ik begin het haast te geloven. Big Brother ben jij Big Brother?? En are you watching us??

Wooh, inderdaad creepy, Miss Marple. Krijg er een beetje een onbestemd gevoel van in m'n onderbuik.

Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 16 november 1999 @ 12:52:00 #23
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_220108
O, o, o, wat is dit meisje dom. Kan ze nou niet gewoon wachten tot ze eruit genomineerd wordt? Dat is veel eerlijker. Nu heeft Anouk me echt teleurgesteld. Over ruggegraat gesproken zeg.
Maar inderdaad, wie ben jij Big Brother? Net als de rest heb ik hier een creepy gevoel bij. Klopt het wel, of wordt de boel weer gemanipuleerd? Anders hadden ze de streams toch ook wel platgegooid?
Ja, ik grijp ook maar naar strohalmen hoor. Ik hoop gewoon dat het niet waar is, want ik vind het een egoistische zet.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 16 november 1999 @ 13:04:00 #24
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_220109
Ja, of Noukiepoessie is iedereen gewoon even te slim af (zou ze dan echter minder blond zijn dan ze lijkt?) want:
-om te voorkomen dat ze door het publiek eruit gestemd wordt huilt ze, brandt ze zich, doet ze sneu en iedereen denkt aahhhh wat liiieeeefff.... en ze blijft.
- als der peuken (sorrie: cigaretjes ) bijna op zijn zegt ze dat ze er uit wil zodat voo haar om gaat kopen...koppie kppie Anouk!
Zo kom je er wel op de walletjes (of als directie-secretaresse op het bureau van je baas!)
pi_220110
Ik hoop dat ze erin blijft tot de nominaties, ik word het een beetje zat al die nieuwe lui. Laat gewoon die 5 over en hun uitvechten wie de 250K krijgt, ben je ook van dat gezeik over een verdeelsleutel af, als er een nieuwe in komt.
Quia Unitarii Amicitia Sodales Tenemur, Q.U.A.S.T. !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')