abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220086
Anouk vertrekt!!!!
pi_220087
Gelukkig!
Greetz Tina

pi_220088
In een gesprek met Willem en Karin besluit Anouk om het huis morgen te verlaten.
Karin probeert haar nog over te halen tot de weekopdracht van vrijdag zodat ze meer geld kunnen verdienen. Maar Anouk is resoluut en verzint allerlei dingen die ze de komende dagen wil doen.

pi_220089
Serieus?
Greetz Tina

pi_220090
ANOUK GAAT ECHT WEG!!

Ze zegt net tegen Bart dat ze morgen met de redactie gaat praten wanneer ze weg gaat. Of morgen of woensdag. De kans is groot dat ze wordt genomineerd. Er zijn heleboel redenen om weg te gaan. Ze vind het wel lullig voor de programmamaker en de bewoners maar ze vind het gewoon heel moeilijk. Ze kan geen rust vinden en heeft Peper in haar Ass en heeft heimwee. Waarom zal ze het moeilijk maken als het ook makkelijk gaat. Ze heeft dit gewoon even meegepikt en gaat weer verder met haar gewone leven.
B: Dit kunnen ze je nooit meer afpakken.
Wow eindelijk ze gaat weg.
B: Er zijn absoluut dingen belangrijker dan zitten in het BB huis.

Greetz Tina

pi_220091
ja serieus, daar heeft ze het nu over met bart en karin, niet metteen morgen, maar misschien woensdag. ze gaat morgenochtend met de redactie praten. Die zullen haar wel overhalen tot donderdag te blijven.Daffie zal wel blij zijn, weer wat te doen deze week.

Moeder anne zal wel weer een nieuwe aan het zoeken zijn.

pi_220092
Het klopt. Ik heb het ook zojuist gehoord. Zie Live Streams Verslag. Bart, Karin en Anouk praten over vertrek Anouk.
  dinsdag 16 november 1999 @ 02:43:00 #8
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_220093
Nou ja, zo voorspelbaar als een gelijkspel voor Oranje dat Noekie er al zo snel de brui aan geeft. Maar ik neem het toch vooral Veronica kwalijk, dat zij zo haastig grondig geteste mensen terzijde schuiven en manipulerend er een leuk koppie willen indouwen, dat Big Brother ziet als een leuk tussendoortje van een week of twee, als een leuke aanwinst voor haar CV. *Grmblh!*
Noekie is echt een drama in de zin van dat ze niets te melden heeft. Ze laat niks persoonlijks los en verschuilt zich nors achter de opgelegde zwijgplicht (na lang aandringen klinkt het zuinig: "Ja, er wordt wel eens over jullie gepraat, ja..."). Mijns inziens is het enige voor de hand liggende dat je in het huis tegen de verveling kunt doen, het voeren van zinnige gesprekken, maar alles wat maar in de buurt komt van een beetje soulsearching kapt zij rigoreus af, want daar wordt ze kotsmisselijk van.
Blijft over: een enorm aan de oppervlakte spartelend omhulsel, dat zichzelf al fluitend tot treurens toe nomineert, sloffend zonder enige toegevoegde waarde. 't Is dus maar beter dat ze thuis gaat uithuilen...
pi_220094
Ik hoop echt dat ze dit doorzet! Kan ik weer zonder me groen en geel te ergeren aan die immer ontevreden uitdrukking op haar kop naar BB kijken. Oke, beetje ongenuanceerd, maar ik kan haar echt niet meer verdragen.
Beetje vriendelijker dan: Anouk, alvast bedankt dat ik straks weer zonder buikpijn kan buizen tussen 19.00 en 19.30 uur!!!

pi_220095
quote:
op 11-16-1999 om 02:43 AM schreef Perico het volgende:
alles wat maar in de buurt komt van een beetje soulsearching kapt zij rigoreus af, want daar wordt ze kotsmisselijk van.

Dat bedoelde je toch ook wel letterlijk he van dat kotsmisselijk?

Vandaar dat ze nu ook niet meer zal kotsen (heeft ze beloofd) ze wil dus gewoon geen goed gesprek meer aangaan, goede gesprekken voert zij wel met half dronken medestudentes op de toko.

Als Noukie morgen exit gaat trouwens, dan lijkt het me dat ze zondag/maandag niet meer kunnen gaan nomineren want zo snel zal er geen vervangster in zitten. Wordt dus weer schuiven geblazen. Aantal weggestemde tegen aantal uit zichzelf weg gegane personen komt dan op 3:4 te liggen, dat zal VOO wel vies tegenvallen...

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_220096
Ik snap er niks van! Als ik daar in die groep zou zitten, en ik zou per se weg willen, dan zou ik dat met de groep overleeggen en niet met de redactie! Door nu voortijdig weg te gaan zadelt ze de groep mogelijk met een wéér een nieuweling op (toch Angelique?). En als ze nu toch gaat overleggen met de redactie dan is ze echt zo dom als een varken dat ze dengt dat ze er dinsdag of woensdag uit kan. Ze wéét toch dat dat beter op donderdag kan?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_220097
Goedzo, als Anouk weggaat hebben we dat ge-experimenteer ook weer gehad.

V., graag *geen* nieuwe mensen er meer in. Ze worden er nu toch gelijk uitgestemd dus het heeft geen zin meer.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_220098

Hunter,

Een interessante vraag is wat VOO gaat doen als Anouk haar vertrek doorzet. Er opnieuw iemand bijplaatsen is wel zeker, maar de nieuw geplaatste mee laten doen in de drie dagen later plaatsvindende nominatie kan ik me niet voorstellen. Dat zou veel protest van het kijkerspubliek oproepen. Verplaatsing van de nominatie is in het nog resterende schema niet haalbaar. Gezien het belang van de donderdag uitzendingen en de ruimte die deze uitzendingen geven voor vertrek en plaatsing denk ik dat VOO het uiterste zal doen om haar eventuele vertrek naar de donderdag te verplaatsen. Vandaag gelijk er uit, geeft echter meer ruimte om de nieuwe bewoner mee te laten nomineren. Er zijn dus een aantal opties. Ik ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen. Verrassend is de mededeling/roddel dat er al een nieuwe bewoonster klaar zou staan. Niet het gegeven op zich, maar het uitlekken daar van als het waar is verbaast mij. Als het een roddel blijkt te zijn, heeft deze roddel naar ik begrepen heb RTL-live al gehaald.

-

pi_220099
Wij verwelkomen Angelique uit Utrecht (of daar ergens)
  dinsdag 16 november 1999 @ 11:09:00 #15
627 Willy
Koekenbakker
pi_220100
Het lijkt me logisch dat deze persoon niet meedoet aan de nominatie maar zelf vertrekt uit het bb huis! Zo kan V weer een nieuw aanstormend talent in het huis brengen!
Eens kijken zangeres hebben we gehad actrice, Visagiste, Radiopresentratrice, Naaktmodel, Lulletje van de dag, Nu heb ik de vervangster van Anouk eens bekeken en dat is gewoon een lekker ding dus weer ff een boost voor de kijkcijfers!
Maar wat ze daarna het huis in gaan brengen zou ik niet weten heeft er iemand een ID?
The only thing we have to fear is FEAR itself
  dinsdag 16 november 1999 @ 11:13:00 #16
228 Big Brother
is watching too
pi_220101
Ze doen er alles aan om Anouk te houden. Sigaretten kan ze krijgen. Ook hebben ze haar gezegd dat er vrijdag een Sinterklaasactie komt.
pi_220102
quote:
op 11-16-1999 om 11:13 AM schreef Big Brother het volgende:
Ze doen er alles aan om Anouk te houden. Sigaretten kan ze krijgen. Ook hebben ze haar gezegd dat er vrijdag een Sinterklaasactie komt.

BB hoe weet jij dat van die peuken??
heeft anouk dat in de huiskamer tegen de andere bewoners gezegt?

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  dinsdag 16 november 1999 @ 11:23:00 #18
1660 amappa
is BB a young one?
pi_220103
Zeer opvallend is wel dat V. er op haar site nog geen melding van maakt. Weten ze nog niet wat ze gaan doen als Anouk eruit is. Bestaat die Angelique wel? Ik ben zeer benieuwd en zal alles de komende tijd nauwlettend volg (en dat is precies wat V wil).

Ik zit ook nog met iets anders, iets wat Moor al eerder heeft aangehaald. Poster Big Brother hoe wist jij het al om 0:45 uur vanmorgen dat Anouk weg gaat? De posters die de streams verslaan kwamen daar pas een uur later mee!

Toen ik me dit afvroeg ben ik proberen na te gaan wie je bent en belandde in dit topic http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000146.html . Is dit nu een geintje of is Veronica nu samen met ons de stream aan het verslaan?? Ik begin het haast te geloven. Big Brother ben jij Big Brother?? En are you watching us??

------------------
Liever vandaag nog dan morgen!
Maar vandaag lukt niks.
Dan maar overmorgen.

[Dit bericht is gewijzigd door amappa (Datum 16 November 1999).]

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  Moderator dinsdag 16 november 1999 @ 11:57:00 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220104
quote:
op 11-16-1999 om 11:13 AM schreef Big Brother het volgende:

Big Brother, dit is de tweede keer dat je met nieuwe info komt. De eerste keer bleek je een uur eerder dan de rest te weten dat Anouk weg wil. Wat is je bron?

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_220105
Als er nieuwe bewoonster komt in plaats van Anouk, dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat dit Angelique is.
Vorige keer had RTL-live ook voorspeld wie er in zouden komen en dat klopte toen ook niet.

Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat ze oorspronkelijk geen gelijk hadden. Misschien heeft V de plannen wel veranderd toen het uitgelekt was.

Dus als nu gemeld wordt dat Anouk wordt vervangen door Angelique acht ik de kans groot dat dit niet klopt:
- Of het is een roddel
- Of het is (weer) uitgelekt en V wijzigt de plannen.

Maar een gedeelte van het bericht dat Anouk vervangen wordt door Angelique, namelijk dat Anouk weg gaat, lijkt wel te gaan kloppen. Dus misschien klopt het hele bericht wel ??

De tijd zal het leren........

Maar dat is logisch...

pi_220106
quote:
op 11-16-1999 om 11:57 AM schreef Gert het volgende:
Big Brother, dit is de tweede keer dat je met nieuwe info komt. De eerste keer bleek je een uur eerder dan de rest te weten dat Anouk weg wil. Wat is je bron?

De streams die een uur lang te volgen waren.
Je kunt dit lezen op dagstream 16 nov.
Vanmiddag krijgen ze spullen om cadeautjes te maken, voor sinterklaas voor de kids.

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

dinsdag 16 november 1999 @ 12:24:00 #22
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_220107
quote:
op 11-16-1999 om 11:23 AM schreef amappa het volgende: Is dit nu een geintje of is Veronica nu samen met ons de stream aan het verslaan?? Ik begin het haast te geloven. Big Brother ben jij Big Brother?? En are you watching us??

Wooh, inderdaad creepy, Miss Marple. Krijg er een beetje een onbestemd gevoel van in m'n onderbuik.

Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 16 november 1999 @ 12:52:00 #23
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_220108
O, o, o, wat is dit meisje dom. Kan ze nou niet gewoon wachten tot ze eruit genomineerd wordt? Dat is veel eerlijker. Nu heeft Anouk me echt teleurgesteld. Over ruggegraat gesproken zeg.
Maar inderdaad, wie ben jij Big Brother? Net als de rest heb ik hier een creepy gevoel bij. Klopt het wel, of wordt de boel weer gemanipuleerd? Anders hadden ze de streams toch ook wel platgegooid?
Ja, ik grijp ook maar naar strohalmen hoor. Ik hoop gewoon dat het niet waar is, want ik vind het een egoistische zet.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 16 november 1999 @ 13:04:00 #24
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_220109
Ja, of Noukiepoessie is iedereen gewoon even te slim af (zou ze dan echter minder blond zijn dan ze lijkt?) want:
-om te voorkomen dat ze door het publiek eruit gestemd wordt huilt ze, brandt ze zich, doet ze sneu en iedereen denkt aahhhh wat liiieeeefff.... en ze blijft.
- als der peuken (sorrie: cigaretjes ) bijna op zijn zegt ze dat ze er uit wil zodat voo haar om gaat kopen...koppie kppie Anouk!
Zo kom je er wel op de walletjes (of als directie-secretaresse op het bureau van je baas!)
pi_220110
Ik hoop dat ze erin blijft tot de nominaties, ik word het een beetje zat al die nieuwe lui. Laat gewoon die 5 over en hun uitvechten wie de 250K krijgt, ben je ook van dat gezeik over een verdeelsleutel af, als er een nieuwe in komt.
Quia Unitarii Amicitia Sodales Tenemur, Q.U.A.S.T. !!
pi_220111
quote:
op 11-16-1999 om 09:29 AM schreef PINOK het volgende:

Verrassend is de mededeling/roddel dat er al een nieuwe bewoonster klaar zou staan. Niet het gegeven op zich, maar het uitlekken daar van als het waar is verbaast mij. Als het een roddel blijkt te zijn, heeft deze roddel naar ik begrepen heb RTL-live al gehaald.

-

Pinok het lijkt mij vrij logishch dat VOO een nieuwe bewoonster klaar heeft staan. Zij zien toch ook wel aankomen dat Anouk deze ervaring gewoon niet aankan en er dus elk moment uit kan gaan! Overigens heeft Anouk BB volgens mij gewoon onderschat. Zij dacht volgens mij dat het een soort vakantiehuis was. Heeft ze zich lelijk in vergist!

Loose all time, Love your mind, Free your soul
pi_220112
quote:
op 11-16-1999 om 12:22 PM schreef binky het volgende:

De streams die een uur lang te volgen waren.
Je kunt dit lezen op dagstream 16 nov.
Vanmiddag krijgen ze spullen om cadeautjes te maken, voor sinterklaas voor de kids.

Daar kwam het vlgs. mij niet in voor, Binky, of ik moet me sterk vergissen. Bij het tijdstip van BigBrothers Topic waren de dagstreams al overgeschakeld op nachtstreams-topic. Ik wilde alleen maar even zeker weten of BigBrother één van ons is, en waarom sommige van zijn posts vol met spelfouten zitten en andere foutloos geschreven zijn.
BigBrother, doe ons een lol en laat even wat weten, als je nu zwijgt, maakt dat de situatie alleen maar bedenkelijker....

pi_220113
Big Brother????

Waarom laat je niks van je horen!!!

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_220114
quote:
op 11-16-1999 om 12:19 PM schreef Roger Wilco het volgende:
Vorige keer had RTL-live ook voorspeld wie er in zouden komen en dat klopte toen ook niet.
Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat ze oorspronkelijk geen gelijk hadden. Misschien heeft V de plannen wel veranderd toen het uitgelekt was.

Hallo Roger, wij kunnen haarfijn uit de doeken doen hoe dit zit. Laatst vertelde een goede vriendin ons dat ze had geprobeerd Fok!zine op te komen. Dit mislukte omdat ze alleen een hotmail-adres had, en vervolgens belandde ze op het Veronica BB-forum. Zoals bekend was het daar een deerniswekkend zootje, niks om vrolijk van te worden. Uit pure lamlendigheid (deze vriendin zat op dat moment samen met mijn zus achter de computer) besloten de twee vriendinnen een onzin-scoop te plaatsen: de twee nieuwe bewoonsters waren al bekend, te weten één 42-jarige astrologe en één frisse boeren meid. Dit was overigens hun allereerste bericht op het VOO-forum.

Een paar dagen later zaten wij (mijn zus & ik) naar de buis te kijken, RTL-live, puur toeval, en wat ZIEN wij voor onze ogen gebeuren? Beau en Minoesh voeren een diepgravend gesprek met twee nerds die ZEKER weten - uit betrouwbare bron, namelijk - dat de twee nieuwe bewoonsters al bekend zijn, namelijk: één 42-jarige astrologe en... etc. Toen hebben wij wel even een flesje opengetrokken, zoals je zult begrijpen.

Zo zie je eens van dichtbij hoe scoops ontstaan in televisieland, en het toont ook aan hoe degelijk de research-afdeling van RTL-live te werk gaat. Pure journalistiek, mijnheer!

Overigens wil ik hier nog even vermelden dat noch mijn zus, noch onze vriendin, noch ikzelve iets weten van Angelique - het is bij die ene fake-scoop gebleven, hoewel het succesje bij RTL-live naar méér smaakt, dat weer wel!

Een schizofreen is nooit alleen
  dinsdag 16 november 1999 @ 14:41:00 #30
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_220115
Heerlijk, Two Sisters!
Maarrehhh.. Ik ga nu wel een beetje kritischer naar jouw topics kijken, dat snap je neem ik aan toch wel!

grrtzz, Casey

Moderator dinsdag 16 november 1999 @ 15:32:00 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_220116
De officiële BB-site kondigt de plannen van Anouk inmiddels ook aan:

Anouk wil weg

Anouk speelt steeds meer met de gedachte om weg te gaan. Ze heeft de afgelopen dagen het gevoel dat ze niet echt met de anderen mee kan komen. Ook snapt zij niet dat Cyrille naar huis moest terwijl zij eigenlijk het huis uit wilde. Een nog belangrijkere reden voor haar is het gemis van de buitenwereld. Ze mist haar zus, vriendinnen en haar studie. Bovendien komt er een feest aan waar ze graag naartoe wil. Ze is vandaag al in de dagboekkamer geweest om hierover te praten. Ze heeft haar mede-bewoners uitgelegd dat ze heel erg in dubio is. Zij vinden het allemaal ook geen makkelijke situatie, maar geven haar wel de raad om te doen wat haar hart haar ingeeft. In de loop van de dag zal duidelijk worden of Anouk de knoop doorhakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 16 November 1999).]

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 16 november 1999 @ 15:41:00 #32
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_220117
Lekker betrouwbaar dat rtl-live!not!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_220118
[quote]op 11-16-1999 om 01:41 PM schreef Moor het volgende:
Daar kwam het vlgs. mij niet in voor, Binky, of ik moet me sterk vergissen. Bij het tijdstip van BigBrothers Topic waren de dagstreams al overgeschakeld op nachtstreams-topic.
quote]
Moor, je hebt volkomen gelijk. Sorry

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_220119
Hier blijkt nog maar eens de onvolwassenheid van Anouk uit. De eerste keer toen ik haar zag dacht ik wat een leuk meisje maar dat viel al heel snel tegen. Als er nu weer een nieuwe bewoonster komt dan wordt die er natuurlijk gewoon de volgende keer er uit gestemd dus kunnen ze beter de stem ronde 2 weken uitstellen.
Ik baal hier best van want als het publiek tussen Maurice en Anouk had moeten stemmen had het spannend kunnen worden.
  dinsdag 16 november 1999 @ 16:07:00 #35
228 Big Brother
is watching too
pi_220120
Anouk heeft in de dagboekkamer met Hummie gesproken. Ze is nu weer teruggekomen bij de bewoners die nog aan het knutselen zijn aan de keukentafel op Bart na. Hummie heeft geprobeerd Anouk over te halen om nog in ieder geval te blijven. Anouk heeft besloten om dat niet te doen en kondigt haar vertrek aan.
pi_220121
Heb jij beeld dan Big Brother? Ik heb nu alleen nog maar mooie regenbooggordijnen. Wie heeft er nog wel beeld?

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 16 November 1999).]

dinsdag 16 november 1999 @ 16:30:00 #37
691 luciano
ondertitelloos
pi_220122
quote:
op 11-16-1999 om 01:41 PM schreef Moor het volgende:
Daar kwam het vlgs. mij niet in voor, Binky, of ik moet me sterk vergissen. Bij het tijdstip van BigBrothers Topic waren de dagstreams al overgeschakeld op nachtstreams-topic. Ik wilde alleen maar even zeker weten of BigBrother één van ons is, en waarom sommige van zijn posts vol met spelfouten zitten en andere foutloos geschreven zijn.
BigBrother, doe ons een lol en laat even wat weten, als je nu zwijgt, maakt dat de situatie alleen maar bedenkelijker....

Kan Danny niks beginnen met zijn IP-adres ? o.i.d.

dinsdag 16 november 1999 @ 16:30:00 #38
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_220123
Volledig off topic:
Two sisters, wat leuk om weer eens wat van julie te horen! Waar hebben jullie al die tijd gezeten??
  dinsdag 16 november 1999 @ 16:33:00 #39
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_220124
Dan kan Big Brother ook wel vertellen wie er wint: Heb ik weer wat tijd voor de rest van mijn leven en hoef ik ook niet te kiezen wat ik op oudejaarsavond ga doen ......

ALvast bedankt BB, en wij zullen niks aan Hummie verklappen hoor!!

dinsdag 16 november 1999 @ 16:39:00 #40
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_220125
quote:
op 11-16-1999 om 04:33 PM schreef smallsister het volgende:
Dan kan Big Brother ook wel vertellen wie er wint: Heb ik weer wat tijd voor de rest van mijn leven en hoef ik ook niet te kiezen wat ik op oudejaarsavond ga doen ......

ALvast bedankt BB, en wij zullen niks aan Hummie verklappen hoor!!

Smallsister, eenmaal een bericht plaatsen lijkt me wel genoeg. Het stoort me dat ik dit bericht in drie topics tegen kom!!

pi_220126
streams op testbeeld -> Is anouk haar spullen aan het pakken?

dinsdag 16 november 1999 @ 17:00:00 #42
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_220127
quote:
op 11-16-1999 om 04:41 PM schreef garp het volgende:
streams op testbeeld -> Is anouk haar spullen aan het pakken?

Nee hoor, ze zit er nog steeds! Lekker wazig hoor. Even op de streamverslagen kijken, die moeten toch wat meer duidelijkheid geven.
By the way: Het sneeuwt!!

Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 16 november 1999 @ 17:07:00 #43
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_220128
quote:
op 11-16-1999 om 04:39 PM schreef Twinny Sister het volgende:

Smallsister, eenmaal een bericht plaatsen lijkt me wel genoeg. Het stoort me dat ik dit bericht in drie topics tegen kom!!

Het stoort me dat jij onzinposts plaatst in deze thread.....Maar daar hoor je mij toch ook niet over....

dinsdag 16 november 1999 @ 17:38:00 #44
566 mobro
mostly reader
pi_220129
van de BB site

Anouk herboren

De spanning was even te snijden in het Big Brother-huis. Anouk kondigde aan dat zij op het punt stond om te vertrekken. De bewoners reageerden kalm en wachtten gelaten af. Onderhand had Anouk een gesprek in de dagboekkamer met niemand minder dan haar eigen zus. Speciaal voor haar werd een uitzondering gemaakt.

En dat heeft geholpen. “Ik ben helemaal herboren”, roept Anouk verrukt. “Maar ik vind het wel lullig voor jullie. Jullie zitten hier al een hele lange tijd en ik nog maar twee weken. Toch mag ik nu al met mijn zus praten.” Haar huisgenoten zien er de logica van in: “Wij willen ook niet naar huis.” Anouk kan voor de tweede keer een nieuwe start maken. Tot nu toe is het haar dus niet gelukt om na de nominatie van Cyrille haar motivatie weer terug te vinden. Daar komt als het aan Anouk ligt verandering in. “Ik houd het nu tot volgende week donderdag vol.” En meteen daarna vrolijk: “Iemand trek in chips.”

pi_220130
HET BESTRIJKT MIJ NOU NIET ECHT....

Als enen donderslag bij heldere hemel dat Hysterisch Anoukje het pandje verlaat, gezien ze haar rotary-clubje toch wel erg mist. Maar koopt haar vader nu wel het huisje als zijnde haar nieuwe Barbie-huisje of niet?

Grtz,

Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.

pi_220131
Inderdaad, HELAAS NOUK BLIJFT NOG EVEN, ze is omgeluld en omgeslijmd met d'r zussie.Maar wat inderedaad als ze er nou niet uitgestemd wordt. Wie weet vindt het nederlandse volk haar dan nog steeds de ideale, zielige schoondochter en stemmen ze maurice eruit(heel verstandig trouwens). Als nouk daarna uit eigen beweging vertrekt hebben ze toch weer een bewonerstekort. Wat willen ze nou?????
pi_220132
Weet je wat ik nu zo raar vindt. Anouk zit de hele dag al te vertellen dat ze weg wil en er bijna neurotisch over doet en vervolgens zit ze heerlijk, neuriend en lachend te werken aan de knutseltherapie. Ze laat de medebewoners elke keer in het ongewisse.

Kan aan mij liggen maar dat is psychisch niet in orde denk ik

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 16 november 1999 @ 17:52:00 #48
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_220133
Dat komt VOO heel goed uit want dan is er natuurlijk weer de keuze uit 2 nieuwe bewoners en mag Nederland bepalen wie er inkomt: BEllen!!!!
En dat levert weer heel wat piekies op.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_220134
Ik wordt helemaal niet goed van haar gezeur. Sinds ze 1 dag binnen was loopt ze al te jammeren dat ze er uit wil. Als ze zo door gaat kan het niet lang meer duren voordat de rest d'r koffers pakt en haar er eigenhandig uitdonderd met de woorden, nou dan ga je toch
meid. Hoe ze haar nog kunnen verdragen is mij een raadsel. Bovendien hebben ze zoiezo allemaal al laten horen dat ze zelf liever c'riel hadden gehouden.

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 16 November 1999).]

dinsdag 16 november 1999 @ 17:58:00 #50
228 Big Brother
is watching too
pi_220135

Even op het verkeerde been
Anouk herboren

De spanning was even te snijden in het Big Brother-huis. Anouk kondigde aan dat zij op het punt stond om te vertrekken. De bewoners reageerden kalm en wachtten gelaten af. Onderhand had Anouk een gesprek in de dagboekkamer met niemand minder dan haar eigen zus. Speciaal voor haar werd een uitzondering gemaakt.

En dat heeft geholpen. “Ik ben helemaal herboren”, roept Anouk verrukt. “Maar ik vind het wel lullig voor jullie. Jullie zitten hier al een hele lange tijd en ik nog maar twee weken. Toch mag ik nu al met mijn zus praten.” Haar huisgenoten zien er de logica van in: “Wij willen ook niet naar huis.” Anouk kan voor de tweede keer een nieuwe start maken. Tot nu toe is het haar dus niet gelukt om na de nominatie van Cyrille haar motivatie weer terug te vinden. Daar komt als het aan Anouk ligt verandering in. “Ik houd het nu tot volgende week donderdag vol.” En meteen daarna vrolijk: “Iemand trek in chips.”

pi_220136
Laat Anouk lekker opzouten naar die visvereniging van haar! Dat is waar ze thuishoort! Op de Drift!
Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  dinsdag 16 november 1999 @ 18:03:00 #52
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_220137
goh da's al de derde keer dat ik dit bericht lees BB, thx!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_220138
Fijn hoor dat Anoukje met haar zusje mag praten, maar kan ze dat niet gewoon buiten het BB huis doen. Hoezo afgesloten van de buiten wereld?? Veronica moet toch iets minder manipuleren, dit gaat te ver. Ik vind dat iedereen mee moet doen met de bestorming en mij <= er uit moet halen
pi_220139
quote:
op 11-16-1999 om 05:38 PM schreef mobro het volgende:
van de BB site

Anouk herboren

En zo doen we dat dan, als BB-regie. Vrijwillig vertrek vlgs. contract ? Yeah right ! Anouk ompraten? piece of cake! Halen we toch ff haar zus erbij?
En waarom ? Omdat de bewoners NIET accepteren om het publiek in zijn hemd te zetten, wel bel-centen te innen in nominatie-ronde, en dan iemand te laten gaan die niet gekozen zou zijn. En gelijk hebben ze. Moet dit alles nou nog 'een normaal TV-spel met contract' genoemd worden ?
Dankzij internet en een paar oplettende kijkertjes/lezertjes heeft Veronica iig één ding bereikt: BB-Regie, we are watching you too, and we don't like what we see!

dinsdag 16 november 1999 @ 18:22:00 #55
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_220140
En nu wordt steeds duidelijker dat hummie en haar aanhang erg graag verlost wilden worden van Mona. Mona kreeg een "verontrustende" brief en praatje in de DBK, alles om haar kwijt te raken.

Nanou-Nanouk krijgt alles om maar te blijven.

Vraag me trouwens af hoe nat de DBK kamer (aan beide kanten van de camera) is geworden na de ongetwijfeld hevige jankbuien van de twee tele-babies.

dinsdag 16 november 1999 @ 18:22:00 #56
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_220141
En nu wordt steeds duidelijker dat hummie en haar aanhang erg graag verlost wilden worden van Mona. Mona kreeg een "verontrustende" brief en praatje in de DBK, alles om haar kwijt te raken.

Vraag me trouwens af hoe nat de DBK kamer (aan beide kanten van de camera) is geworden na de ongetwijfeld hevige jankbuien van de twee tele-babies.

dinsdag 16 november 1999 @ 18:23:00 #57
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_220142
Sorry Fokkers voor de dubbele plaatsing...

quote:
op 11-16-1999 om 06:22 PM schreef BadGirl het volgende:

pi_220143
Hoe zit het nou met die 10.000 pieken die geldt als premie, als iemand wil vertrekken maar niet durft. V wil niet dat mensen tegen hun wil in het huis blijven. Mona en Bianca moesten ze uit liefdadigheid helpen omdat V zag dat ze ongelukkig waren....

GELUL VERONICA!!

Om Anoukje te kunnen houden worden alle spelregels even aan de kant gezet. Mag ze even apart in de DBK, om haar om te praten alsleblief toch maar te blijven.

GELUL VERONICA!!

Geloofwaardigheid en integriteit van Veronica?

GELUL.

Niks integer, niks geloofwaardig en niks in het belang van de bewoners.

Gemel. (Beetje Boos)

pi_220144
Dus
Anouk gaat pas volgende week donderdag weg.
Dus
de nominaties van aanstaande maandag zullen wel komen te vervallen.
Dus
pas over drie weken wordt er weer genomineerd.
Dus
de groep van 5 is voorlopig veilig.
Dus
Bart kan stoppen zich in te likken bij Ruud en kan weer gewoon op de bank gaan kwallen.
Dus
Ruud krijgt geen vers vrouwenvlees binnen handbereik.
Dus
de winterslaap kan beginnen.

Ik voorspel jullie de saaiste drie weken uit de geschiedenis van BB.
Maak me maar wakker als ze Hans Teeuwen als Sinterklaas naar binnen sturen.

Trusten

pi_220145
Toch gaan er veel mensen vanuit dat Anouk er in moet blijven vanwege de belronde´s. Daar ben ik het niet helemaal eens. Is het namelijk niet zo dat iedereen twee mensen moet nomineren? Dus of ze er nou is of niet, voor het aantal bellijnen maakt het niet uit. Toch denk ik dat Veronica wil voorkomen dat er een van de vijf uit moet. Ze laten liever Noukie erin, zodat ze er meteen uit kan en dan blijft de verveelde groep van vijf over. Dan duurt het vast niet lang voordat de bom barst. Dan daarbij, hoe moeilijker Noukie het heeft, hoe leuker de TV. Wat mij betreft mag BB van de buis, ik ben het gemanipuleer zat en vind dat V. zijn ballen verliest. Jongerenzender? My Ass, ze worden steeds softer.

Back to basic, dan was het nu misschien leuk geweest.

Suggestie: Fokzine als Tv-zender, we zijn toch steeds de eerste. Het zal me nix verbazen als de regie van de afleveringen worden aangepast aan het forum. Hier leest V. namelijk wat echt boeit.Ik ben ervoor en wil de rol van Rolf Wouters!!

Correct me if I´m wrong!!
pi_220146
Reken er maar niet op dat de nominatie ronde vervalt. Reken er maar wel op dat Anouk donderdag vertrekt. En als het NL-publiek niet op haar stemt vertrekken er twee!!!!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')