Ze zegt net tegen Bart dat ze morgen met de redactie gaat praten wanneer ze weg gaat. Of morgen of woensdag. De kans is groot dat ze wordt genomineerd. Er zijn heleboel redenen om weg te gaan. Ze vind het wel lullig voor de programmamaker en de bewoners maar ze vind het gewoon heel moeilijk. Ze kan geen rust vinden en heeft Peper in haar Ass en heeft heimwee. Waarom zal ze het moeilijk maken als het ook makkelijk gaat. Ze heeft dit gewoon even meegepikt en gaat weer verder met haar gewone leven.
B: Dit kunnen ze je nooit meer afpakken.
Wow eindelijk ze gaat weg.
B: Er zijn absoluut dingen belangrijker dan zitten in het BB huis.
Moeder anne zal wel weer een nieuwe aan het zoeken zijn.
quote:
op 11-16-1999 om 02:43 AM schreef Perico het volgende:
alles wat maar in de buurt komt van een beetje soulsearching kapt zij rigoreus af, want daar wordt ze kotsmisselijk van.
Dat bedoelde je toch ook wel letterlijk he van dat kotsmisselijk?
Vandaar dat ze nu ook niet meer zal kotsen (heeft ze beloofd) ze wil dus gewoon geen goed gesprek meer aangaan, goede gesprekken voert zij wel met half dronken medestudentes op de toko.
Als Noukie morgen exit gaat trouwens, dan lijkt het me dat ze zondag/maandag niet meer kunnen gaan nomineren want zo snel zal er geen vervangster in zitten. Wordt dus weer schuiven geblazen. Aantal weggestemde tegen aantal uit zichzelf weg gegane personen komt dan op 3:4 te liggen, dat zal VOO wel vies tegenvallen...
V., graag *geen* nieuwe mensen er meer in. Ze worden er nu toch gelijk uitgestemd dus het heeft geen zin meer.
Hunter,
Een interessante vraag is wat VOO gaat doen als Anouk haar vertrek doorzet. Er opnieuw iemand bijplaatsen is wel zeker, maar de nieuw geplaatste mee laten doen in de drie dagen later plaatsvindende nominatie kan ik me niet voorstellen. Dat zou veel protest van het kijkerspubliek oproepen. Verplaatsing van de nominatie is in het nog resterende schema niet haalbaar. Gezien het belang van de donderdag uitzendingen en de ruimte die deze uitzendingen geven voor vertrek en plaatsing denk ik dat VOO het uiterste zal doen om haar eventuele vertrek naar de donderdag te verplaatsen. Vandaag gelijk er uit, geeft echter meer ruimte om de nieuwe bewoner mee te laten nomineren. Er zijn dus een aantal opties. Ik ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen. Verrassend is de mededeling/roddel dat er al een nieuwe bewoonster klaar zou staan. Niet het gegeven op zich, maar het uitlekken daar van als het waar is verbaast mij. Als het een roddel blijkt te zijn, heeft deze roddel naar ik begrepen heb RTL-live al gehaald.
-
quote:
op 11-16-1999 om 11:13 AM schreef Big Brother het volgende:
Ze doen er alles aan om Anouk te houden. Sigaretten kan ze krijgen. Ook hebben ze haar gezegd dat er vrijdag een Sinterklaasactie komt.
BB hoe weet jij dat van die peuken??
heeft anouk dat in de huiskamer tegen de andere bewoners gezegt?
Ik zit ook nog met iets anders, iets wat Moor al eerder heeft aangehaald. Poster Big Brother hoe wist jij het al om 0:45 uur vanmorgen dat Anouk weg gaat? De posters die de streams verslaan kwamen daar pas een uur later mee!
Toen ik me dit afvroeg ben ik proberen na te gaan wie je bent en belandde in dit topic http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000146.html . Is dit nu een geintje of is Veronica nu samen met ons de stream aan het verslaan?? Ik begin het haast te geloven. Big Brother ben jij Big Brother?? En are you watching us??
------------------
Liever vandaag nog dan morgen!
Maar vandaag lukt niks.
Dan maar overmorgen.
[Dit bericht is gewijzigd door amappa (Datum 16 November 1999).]
quote:
op 11-16-1999 om 11:13 AM schreef Big Brother het volgende:
Ze doen er alles aan om Anouk te houden. Sigaretten kan ze krijgen. Ook hebben ze haar gezegd dat er vrijdag een Sinterklaasactie komt.
Big Brother, dit is de tweede keer dat je met nieuwe info komt. De eerste keer bleek je een uur eerder dan de rest te weten dat Anouk weg wil. Wat is je bron?
Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat ze oorspronkelijk geen gelijk hadden. Misschien heeft V de plannen wel veranderd toen het uitgelekt was.
Dus als nu gemeld wordt dat Anouk wordt vervangen door Angelique acht ik de kans groot dat dit niet klopt:
- Of het is een roddel
- Of het is (weer) uitgelekt en V wijzigt de plannen.
Maar een gedeelte van het bericht dat Anouk vervangen wordt door Angelique, namelijk dat Anouk weg gaat, lijkt wel te gaan kloppen. Dus misschien klopt het hele bericht wel ??
De tijd zal het leren........
quote:
op 11-16-1999 om 11:57 AM schreef Gert het volgende:
Big Brother, dit is de tweede keer dat je met nieuwe info komt. De eerste keer bleek je een uur eerder dan de rest te weten dat Anouk weg wil. Wat is je bron?
De streams die een uur lang te volgen waren.
Je kunt dit lezen op dagstream 16 nov.
Vanmiddag krijgen ze spullen om cadeautjes te maken, voor sinterklaas voor de kids.
quote:
op 11-16-1999 om 11:23 AM schreef amappa het volgende: Is dit nu een geintje of is Veronica nu samen met ons de stream aan het verslaan?? Ik begin het haast te geloven. Big Brother ben jij Big Brother?? En are you watching us??
Wooh, inderdaad creepy, Miss Marple. Krijg er een beetje een onbestemd gevoel van in m'n onderbuik.
quote:
op 11-16-1999 om 09:29 AM schreef PINOK het volgende:
Verrassend is de mededeling/roddel dat er al een nieuwe bewoonster klaar zou staan. Niet het gegeven op zich, maar het uitlekken daar van als het waar is verbaast mij. Als het een roddel blijkt te zijn, heeft deze roddel naar ik begrepen heb RTL-live al gehaald.-
Pinok het lijkt mij vrij logishch dat VOO een nieuwe bewoonster klaar heeft staan. Zij zien toch ook wel aankomen dat Anouk deze ervaring gewoon niet aankan en er dus elk moment uit kan gaan! Overigens heeft Anouk BB volgens mij gewoon onderschat. Zij dacht volgens mij dat het een soort vakantiehuis was. Heeft ze zich lelijk in vergist!
quote:
op 11-16-1999 om 12:22 PM schreef binky het volgende:
De streams die een uur lang te volgen waren.
Je kunt dit lezen op dagstream 16 nov.
Vanmiddag krijgen ze spullen om cadeautjes te maken, voor sinterklaas voor de kids.
Daar kwam het vlgs. mij niet in voor, Binky, of ik moet me sterk vergissen. Bij het tijdstip van BigBrothers Topic waren de dagstreams al overgeschakeld op nachtstreams-topic. Ik wilde alleen maar even zeker weten of BigBrother één van ons is, en waarom sommige van zijn posts vol met spelfouten zitten en andere foutloos geschreven zijn.
BigBrother, doe ons een lol en laat even wat weten, als je nu zwijgt, maakt dat de situatie alleen maar bedenkelijker....
Waarom laat je niks van je horen!!!
quote:
op 11-16-1999 om 12:19 PM schreef Roger Wilco het volgende:
Vorige keer had RTL-live ook voorspeld wie er in zouden komen en dat klopte toen ook niet.
Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat ze oorspronkelijk geen gelijk hadden. Misschien heeft V de plannen wel veranderd toen het uitgelekt was.
Hallo Roger, wij kunnen haarfijn uit de doeken doen hoe dit zit. Laatst vertelde een goede vriendin ons dat ze had geprobeerd Fok!zine op te komen. Dit mislukte omdat ze alleen een hotmail-adres had, en vervolgens belandde ze op het Veronica BB-forum. Zoals bekend was het daar een deerniswekkend zootje, niks om vrolijk van te worden. Uit pure lamlendigheid (deze vriendin zat op dat moment samen met mijn zus achter de computer) besloten de twee vriendinnen een onzin-scoop te plaatsen: de twee nieuwe bewoonsters waren al bekend, te weten één 42-jarige astrologe en één frisse boeren meid. Dit was overigens hun allereerste bericht op het VOO-forum.
Een paar dagen later zaten wij (mijn zus & ik) naar de buis te kijken, RTL-live, puur toeval, en wat ZIEN wij voor onze ogen gebeuren? Beau en Minoesh voeren een diepgravend gesprek met twee nerds die ZEKER weten - uit betrouwbare bron, namelijk - dat de twee nieuwe bewoonsters al bekend zijn, namelijk: één 42-jarige astrologe en... etc. Toen hebben wij wel even een flesje opengetrokken, zoals je zult begrijpen.
Zo zie je eens van dichtbij hoe scoops ontstaan in televisieland, en het toont ook aan hoe degelijk de research-afdeling van RTL-live te werk gaat. Pure journalistiek, mijnheer!
Overigens wil ik hier nog even vermelden dat noch mijn zus, noch onze vriendin, noch ikzelve iets weten van Angelique - het is bij die ene fake-scoop gebleven, hoewel het succesje bij RTL-live naar méér smaakt, dat weer wel!
grrtzz, Casey
Anouk wil weg
Anouk speelt steeds meer met de gedachte om weg te gaan. Ze heeft de afgelopen dagen het gevoel dat ze niet echt met de anderen mee kan komen. Ook snapt zij niet dat Cyrille naar huis moest terwijl zij eigenlijk het huis uit wilde. Een nog belangrijkere reden voor haar is het gemis van de buitenwereld. Ze mist haar zus, vriendinnen en haar studie. Bovendien komt er een feest aan waar ze graag naartoe wil. Ze is vandaag al in de dagboekkamer geweest om hierover te praten. Ze heeft haar mede-bewoners uitgelegd dat ze heel erg in dubio is. Zij vinden het allemaal ook geen makkelijke situatie, maar geven haar wel de raad om te doen wat haar hart haar ingeeft. In de loop van de dag zal duidelijk worden of Anouk de knoop doorhakt.
[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 16 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 16 November 1999).]
quote:
op 11-16-1999 om 01:41 PM schreef Moor het volgende:
Daar kwam het vlgs. mij niet in voor, Binky, of ik moet me sterk vergissen. Bij het tijdstip van BigBrothers Topic waren de dagstreams al overgeschakeld op nachtstreams-topic. Ik wilde alleen maar even zeker weten of BigBrother één van ons is, en waarom sommige van zijn posts vol met spelfouten zitten en andere foutloos geschreven zijn.
BigBrother, doe ons een lol en laat even wat weten, als je nu zwijgt, maakt dat de situatie alleen maar bedenkelijker....
Kan Danny niks beginnen met zijn IP-adres ? o.i.d.
ALvast bedankt BB, en wij zullen niks aan Hummie verklappen hoor!!
quote:
op 11-16-1999 om 04:33 PM schreef smallsister het volgende:
Dan kan Big Brother ook wel vertellen wie er wint: Heb ik weer wat tijd voor de rest van mijn leven en hoef ik ook niet te kiezen wat ik op oudejaarsavond ga doen ......ALvast bedankt BB, en wij zullen niks aan Hummie verklappen hoor!!
Smallsister, eenmaal een bericht plaatsen lijkt me wel genoeg. Het stoort me dat ik dit bericht in drie topics tegen kom!!
quote:
op 11-16-1999 om 04:41 PM schreef garp het volgende:
streams op testbeeld -> Is anouk haar spullen aan het pakken?
quote:
op 11-16-1999 om 04:39 PM schreef Twinny Sister het volgende:
Smallsister, eenmaal een bericht plaatsen lijkt me wel genoeg. Het stoort me dat ik dit bericht in drie topics tegen kom!!
Het stoort me dat jij onzinposts plaatst in deze thread.....Maar daar hoor je mij toch ook niet over....
Anouk herboren
De spanning was even te snijden in het Big Brother-huis. Anouk kondigde aan dat zij op het punt stond om te vertrekken. De bewoners reageerden kalm en wachtten gelaten af. Onderhand had Anouk een gesprek in de dagboekkamer met niemand minder dan haar eigen zus. Speciaal voor haar werd een uitzondering gemaakt.
En dat heeft geholpen. “Ik ben helemaal herboren”, roept Anouk verrukt. “Maar ik vind het wel lullig voor jullie. Jullie zitten hier al een hele lange tijd en ik nog maar twee weken. Toch mag ik nu al met mijn zus praten.” Haar huisgenoten zien er de logica van in: “Wij willen ook niet naar huis.” Anouk kan voor de tweede keer een nieuwe start maken. Tot nu toe is het haar dus niet gelukt om na de nominatie van Cyrille haar motivatie weer terug te vinden. Daar komt als het aan Anouk ligt verandering in. “Ik houd het nu tot volgende week donderdag vol.” En meteen daarna vrolijk: “Iemand trek in chips.”
Als enen donderslag bij heldere hemel dat Hysterisch Anoukje het pandje verlaat, gezien ze haar rotary-clubje toch wel erg mist. Maar koopt haar vader nu wel het huisje als zijnde haar nieuwe Barbie-huisje of niet?
Grtz,
Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.
Kan aan mij liggen maar dat is psychisch niet in orde denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 16 November 1999).]
De spanning was even te snijden in het Big Brother-huis. Anouk kondigde aan dat zij op het punt stond om te vertrekken. De bewoners reageerden kalm en wachtten gelaten af. Onderhand had Anouk een gesprek in de dagboekkamer met niemand minder dan haar eigen zus. Speciaal voor haar werd een uitzondering gemaakt.
En dat heeft geholpen. “Ik ben helemaal herboren”, roept Anouk verrukt. “Maar ik vind het wel lullig voor jullie. Jullie zitten hier al een hele lange tijd en ik nog maar twee weken. Toch mag ik nu al met mijn zus praten.” Haar huisgenoten zien er de logica van in: “Wij willen ook niet naar huis.” Anouk kan voor de tweede keer een nieuwe start maken. Tot nu toe is het haar dus niet gelukt om na de nominatie van Cyrille haar motivatie weer terug te vinden. Daar komt als het aan Anouk ligt verandering in. “Ik houd het nu tot volgende week donderdag vol.” En meteen daarna vrolijk: “Iemand trek in chips.”
quote:
op 11-16-1999 om 05:38 PM schreef mobro het volgende:
van de BB siteAnouk herboren
De spanning was even te snijden in het Big Brother-huis. Anouk kondigde aan dat zij op het punt stond om te vertrekken. De bewoners reageerden kalm en wachtten gelaten af. Onderhand had Anouk een gesprek in de dagboekkamer met niemand minder dan haar eigen zus. Speciaal voor haar werd een uitzondering gemaakt.En dat heeft geholpen. “Ik ben helemaal herboren”, roept Anouk verrukt. “Maar ik vind het wel lullig voor jullie. Jullie zitten hier al een hele lange tijd en ik nog maar twee weken. Toch mag ik nu al met mijn zus praten.” Haar huisgenoten zien er de logica van in: “Wij willen ook niet naar huis.” Anouk kan voor de tweede keer een nieuwe start maken. Tot nu toe is het haar dus niet gelukt om na de nominatie van Cyrille haar motivatie weer terug te vinden. Daar komt als het aan Anouk ligt verandering in. “Ik houd het nu tot volgende week donderdag vol.” En meteen daarna vrolijk: “Iemand trek in chips.”
En zo doen we dat dan, als BB-regie. Vrijwillig vertrek vlgs. contract ? Yeah right ! Anouk ompraten? piece of cake! Halen we toch ff haar zus erbij?
En waarom ? Omdat de bewoners NIET accepteren om het publiek in zijn hemd te zetten, wel bel-centen te innen in nominatie-ronde, en dan iemand te laten gaan die niet gekozen zou zijn. En gelijk hebben ze. Moet dit alles nou nog 'een normaal TV-spel met contract' genoemd worden ?
Dankzij internet en een paar oplettende kijkertjes/lezertjes heeft Veronica iig één ding bereikt: BB-Regie, we are watching you too, and we don't like what we see!
Nanou-Nanouk krijgt alles om maar te blijven.
Vraag me trouwens af hoe nat de DBK kamer (aan beide kanten van de camera) is geworden na de ongetwijfeld hevige jankbuien van de twee tele-babies.
Nanou-Nanouk krijgt alles om maar te blijven.
Vraag me trouwens af hoe nat de DBK kamer (aan beide kanten van de camera) is geworden na de ongetwijfeld hevige jankbuien van de twee tele-babies.
quote:
op 11-16-1999 om 06:22 PM schreef BadGirl het volgende:
En nu wordt steeds duidelijker dat hummie en haar aanhang erg graag verlost wilden worden van Mona. Mona kreeg een "verontrustende" brief en praatje in de DBK, alles om haar kwijt te raken.Nanou-Nanouk krijgt alles om maar te blijven.
GELUL VERONICA!!
Om Anoukje te kunnen houden worden alle spelregels even aan de kant gezet. Mag ze even apart in de DBK, om haar om te praten alsleblief toch maar te blijven.
GELUL VERONICA!!
Geloofwaardigheid en integriteit van Veronica?
GELUL.
Niks integer, niks geloofwaardig en niks in het belang van de bewoners.
Gemel. (Beetje Boos)
Ik voorspel jullie de saaiste drie weken uit de geschiedenis van BB.
Maak me maar wakker als ze Hans Teeuwen als Sinterklaas naar binnen sturen.
Trusten
Back to basic, dan was het nu misschien leuk geweest.
Suggestie: Fokzine als Tv-zender, we zijn toch steeds de eerste. Het zal me nix verbazen als de regie van de afleveringen worden aangepast aan het forum. Hier leest V. namelijk wat echt boeit.Ik ben ervoor en wil de rol van Rolf Wouters!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |