abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:14:27 #151
221683 dudemeister13
The dude y'know
pi_60483778
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 01:11 schreef right_turn het volgende:

[..]

Dat is een correcte uiteenzetting van mijn woorden. Het is my way or the highway!

Ik spreek trouwens liever niet over een gebrek aan verstandelijke vermogens maar eerder over een gebrek aan geestelijke rijpheid.
Dus eigenlijk gaat dit topic over jezelf?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:36:39 #152
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_60484108
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:55 schreef right_turn het volgende:

[..]

Gefrustreerd door dit topique? Zeker geen succes bij de vrouwkes!

Zie je hoe stom dat klinkt, Stommie?
ik kondig mijn domme baggerreacties tenminste aan met mijn username, dan ben je vtv gewaarschuwd
.
pi_60484410
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 18:06 schreef right_turn het volgende:
Zie TT.

Ik ga ze niet meer aan. Reageer je in mooie keurige volzinnen op een bepaald topique, komt er weer zo'n figuur die denkt je van replique te kunnen dienen. Dat is zijn volste recht natuurlijk en daar is een forum ook voor bedoeld.

Ik zal niet verder in detail treden welke topica het betreffen maar zo iemand reageert dan op je. Je probeert de gedachtegang van zo'n persoon te volgen en hoe goed je je best ook doet om desbetreffende persoon in zijn gedachtegang te volgen, het lukt niet. Wat ik vaak doe is dan even naar de leeftijd te kijken en vaak betreft het dan iemand die nog geen 21 is.

Daarom heb ik besloten geen discussies meer aan te gaan met jongelieden onder de leeftijd van 21.

Klacht: Mensen onder de 21 die met je in discussie gaan terwijl ze daar nog niet aan toe zijn en de vaardigheden daar voor missen.

Het is wel zo fijn als de klacht ook in een keer leesbaar is ipv dat hij achter een spoiler staat.
TS is dik oud en lelijk en jaloers op mensen die nog jong zijn.
pi_60484777
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:53 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Acht Cola, Acht Bier!
pi_60490703
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:53 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Erg bizar altijd, dat verheerlijken van jeugdigheid. Jeugdigheid is van tijdelijke duur hoor, iedereen wordt oud. Simpele ziel.
pi_60492281
quote:
Ik kan me redelijk in je woorden vinden. Ik ben zelf meer iemand van optie 2, de ander overtuigen van mijn gelijk.

Het klopt dat anderen vaak te dom zijn om de strekking van je woorden te begrijpen. Aan de andere kant is het natuurlijk ook zo dat wijsheid met de jaren komt. Daarom heb ik een grens ingesteld van 21. Mijn ervaring is dat mensen dan meer geneigd zijn om de strekking van mijn woorden te accepteren als zijnde de waarheid.

Je begrijpt dat die grens van 21 vrij willekeurig is gekozen. Mensen die over de verstandelijke vermogens beschikken om eerder het gelijk van mijn woorden te accepteren, accepteer ik natuurlijk altijd als iemand om de discussie mee aan te gaan.
Waarom zou je nog een discussie voeren als het eindresultaat voor jou al vaststaat? Een dergelijke acceptatie van je eigen gelijk vind ik persoonlijk een zeer mager resultaat. Dat komt het erop neer dat mensen zuchtend "Okee, whatever, je hebt gelijk. Fine with me" zeggen. Niet omdat je ze overtuigd hebt met goede argumenten, maar omdat mensen je zat zijn.

Een wijs iemand weet wanneer hij kan spreken en beter niet kan spreken, kan zich inleven en aanpassen aan anderen en weet respect af te dwingen ondanks het feit dat mensen het niet met hem eens hoeven te zijn. Topics die me niet bevallen, daar reageer ik niet op. Een andere keer wil ik enkel een opmerking plaatsen om een nieuw inzicht te verschaffen. Waar ik dan verder geen discussie over hoef te voeren.

In een discussie met jongeren, probeer ik me in te leven in hun belevingswereld. Dan kan je een prima discussie met ze voeren. Het heeft geen zin om een jongere dom te noemen als hij niet op wetenschappelijk niveau kan communiceren. Je lacht een baby die niet kan praten immers ook niet uit: hij heeft dat nog niet geleerd. Veel weten, veel kunnen en jezelf op de borst kloppen is een ding. Mensen iets bijbrengen, overtuigen of vertellen en er ook nog in slagen dat ze naar je willen luisteren is weer een niveau hoger.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')