Ehhh, bedoel je misschien Bouwrukker!?quote:
Het is wachten op de HIV die aanslaat.quote:
Hmm, ja, helemaal.quote:
Je doet jezelf hier schromelijk te kort, jij schudt ze al jarenlang zo uit je mouw.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ehhh, bedoel je misschien Bouwrukker!?;d;d
;;d;
![]()
;d
;d;
Als je er nog een wil, roep maar! Ik heb lange mouwen aan vandaag! Effe schudden en brullen maar!
Aan de ene kant ga ik graag met jeugdigen om. Ze hebben vaak een verfrissende kijk op zaken. Aan de andere kant is het ook zo dat zij uit een vals gevoel van bescheidenheid en respect zichzelf inhouden in discussies met ouderen. Daarom heb ik er bewust voor gekozen om mijn eigen leeftijd niet te vermelden omdat ik niet wil dat zoiets triviaals als leeftijd de kwaliteit van de discussie negatief zou kunnen beïnvloeden. Let wel, ik heb het hier over discussies gevoerd met mensen die de leeftijd van 21 hebben bereikt of bewezen hebben dat ze een volwassen discussie kunnen voeren zonder terug te vallen op jeugdige bravoure.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:31 schreef SwiffMeister het volgende:
@ TS, mag ik vragen waarom je je leeftijd zelf niet in vult in je profiel?
Ik heb een hele tijd terug het principe aangenomen om niet te reageren in topics gestart door een persoon geboren in het jaar 1993 of later en wil graag weten of mijn post hier tegen mijn principes in gaat.
Ik wil! Maar wel een originele graag! Geen sigaren uit eigen doos, doos!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ehhh, bedoel je misschien Bouwrukker!?;d;d
;;d;
![]()
;d
;d;
Als je er nog een wil, roep maar! Ik heb lange mouwen aan vandaag! Effe schudden en brullen maar!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:06 schreef right_turn het volgende:
Zie TT.
Ik ga ze niet meer aan. Reageer je in mooie keurige volzinnen op een bepaald topique, komt er weer zo'n figuur die denkt je van replique te kunnen dienen. Dat is zijn volste recht natuurlijk en daar is een forum ook voor bedoeld.
Ik zal niet verder in detail treden welke topica het betreffen maar zo iemand reageert dan op je. Je probeert de gedachtegang van zo'n persoon te volgen en hoe goed je je best ook doet om desbetreffende persoon in zijn gedachtegang te volgen, het lukt niet. Wat ik vaak doe is dan even naar de leeftijd te kijken en vaak betreft het dan iemand die nog geen 21 is.
Daarom heb ik besloten geen discussies meer aan te gaan met jongelieden onder de leeftijd van 21.
Klacht: Mensen onder de 21 die met je in discussie gaan terwijl ze daar nog niet aan toe zijn en de vaardigheden daar voor missen.
Het is wel zo fijn als de klacht ook in een keer leesbaar is ipv dat hij achter een spoiler staat.
Al had er een priemgetal naast gestaan!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, ja, helemaal.
Ooit al 'ns op een PI naast een post gelet? Zit veel informatie in. Althans, voor mensen zonder geestelijk gehandicapte inslag.
Leeftijd van de TS is in een dergelijk topic niet geheel irrelevant lijkt me zo. Maar goed, dat je aangeeft dat je van voor 1990 bent geeft mij wel zoiets van: "WAUW! Die is vast supervolwassen en is waarschijnlijk maarliefst van 1989!!1!!! Respect voor die man!"quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:40 schreef right_turn het volgende:
[..]
Aan de ene kant ga ik graag met jeugdigen om. Ze hebben vaak een verfrissende kijk op zaken. Aan de andere kant is het ook zo dat zij uit een vals gevoel van bescheidenheid en respect zichzelf inhouden in discussies met ouderen. Daarom heb ik er bewust voor gekozen om mijn eigen leeftijd niet te vermelden omdat ik niet wil dat zoiets triviaals als leeftijd de kwaliteit van de discussie negatief zou kunnen beïnvloeden. Let wel, ik heb het hier over discussies gevoerd met mensen die de leeftijd van 21 hebben bereikt of bewezen hebben dat ze een volwassen discussie kunnen voeren zonder terug te vallen op jeugdige bravoure.
Ik kan me voorstellen dat je door bepaalde uitlatingen van mijn kant op het verkeerde been bent gezet maar ik ben van voor 1990!
Van voor 1980 zelfs, ver daar voorquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:46 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Leeftijd van de TS is in een dergelijk topic niet geheel irrelevant lijkt me zo. Maar goed, dat je aangeeft dat je van voor 1990 bent geeft mij wel zoiets van: "WAUW! Die is vast supervolwassen en is waarschijnlijk maarliefst van 1989!!1!!! Respect voor die man!"
Nu je humor, taalgebruik en manier van posten nog aanpassen en je hoort erbij.
35 jaar en samenwonend met je moeder?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:50 schreef right_turn het volgende:
[..]
Van voor 1980 zelfs, ver daar voor
Dit topic gaat niet over fistfucken en rimmen, wegwezen dus!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
35 jaar en samenwonend met je moeder?
Verklaart veel!
Nee, dit topic gaat over jouw problemen, hoe het is gekomen dat je nu nog steeds thuis woont met je moeder als enige sociale contact, en hoe we je weer in de samenleving kunnen krijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:52 schreef right_turn het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over fistfucken en rimmen, wegwezen dus!
Jij voldoet niet aan de eisen die ik stel aan discussiepartners. Scheer je weg!quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over jouw problemen, hoe het is gekomen dat je nu nog steeds thuis woont met je moeder als enige sociale contact, en hoe we je weer in de samenleving kunnen krijgen.
Ik help je graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:57 schreef right_turn het volgende:
[..]
Jij voldoet niet aan de eisen die ik stel aan discussiepartners. Scheer je weg!Ik weet dat het moeilijk is, maar laat dit typetje los.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ben jij niet.
Omarm je ware identiteit en je zult zien dat het leven je toelacht, hoe kansloos de situatie er op dit moment ook mag uitzien.
Nee dit topic ging over barbecueën dus ga eens niet zo offtopic.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, dit topic gaat over jouw problemen, hoe het is gekomen dat je nu nog steeds thuis woont met je moeder als enige sociale contact, en hoe we je weer in de samenleving kunnen krijgen.
Ik help je graag.
Ow ja, moet ik bier meenemen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee dit topic ging over barbecueën dus ga eens niet zo offtopic.
Laat je nu je WoW praatjes van je psycholoog op me los?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk is, maar laat dit typetje los.
Dit ben jij niet.
Omarm je ware identiteit en je zult zien dat het leven je toelacht, hoe kansloos de situatie er op dit moment ook mag uitzien.
Hoe de FUCK ziet een vent van voor 1980 eruit, die ontzettend veel plezier haalt uit naamgrapjes maken en al zijn posts in spoilers zetten. Echt, HOE!?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:50 schreef right_turn het volgende:
[..]
Van voor 1980 zelfs, ver daar voor
Ik wens overigens niet bij jou en de jouwen te horen, blaaskaak!
Laat ik het even simpeler maken:quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:05 schreef right_turn het volgende:
[..]
Laat je nu je WoW praatjes van je psycholoog op me los?
Ik heb nog maar een half kratje dus doe maar.quote:
Tenzij ze er geen problemen mee hebt om wijn of sterke drank te drinken. Dat is beide ruim voldoende op voorraad.quote:Op donderdag 31 juli 2008 20:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een half kratje dus doe maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |