Kom jij mij halen dan?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:15 schreef Misstique het volgende:
Hai Juup, kom je ook BBQ'en in Groningen?.
Groningen! Dat is het uiterste punt vanaf hier waar ik mij nu bevindt! Wanneer hij tot morgenvroeg duurt kan ik misschien nog een ontbijtje scoren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:15 schreef Misstique het volgende:
Hai Juup, kom je ook BBQ'en in Groningen?.
In de buurt van Eindhovenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:18 schreef Misstique het volgende:
Hangt er vanaf, waar ben je?
Dat dacht ik welquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef Misstique het volgende:
Da's me iets te ver.
Het is mijn stylow! Na grondige bestudering van de Algemene Voorwaarden van Fok! zie ik geenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:14 schreef Juup© het volgende:
En nu nokken met dat spoiler geneuzel. Als jij zo graag wilt dat jouw postings niet te lezen zijn post dan niets.
Kom je nog wel langs Zeeland?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef Misstique het volgende:
Da's me iets te ver.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:20 schreef Juup© het volgende:
Topic was toch al verbaggerd, dan kan deze slowchat er ook wel bij.
ga je niet rijdenquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Als het kon stuurde ik je een lekker stukje vlees op.
Zeeland-Zeeland natuurlijk!quote:
Zelden tot nooit.quote:
Beter bestuderen dan:quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:21 schreef right_turn het volgende:
Reactie op Juup:
[..]
Het is mijn stylow! Na grondige bestudering van de Algemene Voorwaarden van Fok! zie ik geen
uitsluitingsgronden voor het gebruik van stylow's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Als het kon stuurde ik je een lekker stukje vlees op.
Dan moet ik zelf maar even eten scoren vrees ik.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wil wel maar dan brand mijn vlees aan.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:25 schreef Beauregard het volgende:
TS heeft wel degelijk een punt.Bwehehehe! Beauretard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |