Met jou wens ik niet in discussie te gaanquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:51 schreef dudemeister13 het volgende:
TS is relkloonen een loser
en een kindje van 8
en een allochtoon
Hoe laat kan ik je verwachten?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee maar! Ik zou bijna zo brutaal zijn mezelf uit te nodigen.
Dat topique bracht me inderdaad tot dit topique! Hahaha, die onbeschaamde reacties van die jeugdigen daarin! Hilarisch!quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:53 schreef LudoSanders het volgende:
Is TS niet dat persoon dat zich in Onzekere kaffers met een grote smoel. profileerde als een waardeloze discussiepartner?
Rond een uurtje of 8 moet me wel lukken. En zet maar alvast een rosé koud.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoe laat kan ik je verwachten?
En rood, wit of rosé?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:51 schreef right_turn het volgende:
Reactie op: bioloogjeWow geen mening dit keer, maar een totaal ongefundeerde medische diagnose. Knap dat je dat allemaal kan vanachter je PC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me er ook 1 proberen:
Je bent een verbitterde oude man.
Die er niet tegen kan dat hij kritiek krijgt. Deze kritiek doe je eerst maar af als jeugdige naïviteit. Wanneer dit niet werkt omdat de personen van wie je kritiek krijgt niet jeugdig meer zijn, ga je maar aan het beledigen en probeer je de personen naar beneden te halen. Hierdoor lijkt het voor jou of de kritiek op je onzin is.
Het enige probleem hierbij is dat je je dan eigenlijk gedraagt als de mensen over wie je klacht gaat. Dus eigenlijk ben je dus op jezelf aan het klagen.
Het is dan wel niet medisch maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga jij eten Ludo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:58 schreef LudoSanders het volgende:
Wat denk je te bereiken met die spoilers? Gedraag je normaal, idioot.
Ik trek hem wel vast open en zet een tweede fles koud. Lijkt me een beter plan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Rond een uurtje of 8 moet me wel lukken. En zet maar alvast een rosé koud..
Ja gezellig. Puickend plan.quote:
Ik heb na het bezoek aan het strand ff snel een maaltijdsalade in elkaar gegooid, compleet met tonijn en fetta en zulks.quote:
Voor een barbecue heb ik altijd nog wel een plaatsje vrij in mijn maag.quote:
Dat past prima bij een stukje vlees van de BBQ.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb na het bezoek aan het strand ff snel een maaltijdsalade in elkaar gegooid, compleet met tonijn en fetta en zulks.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Wow geen mening dit keer, maar een totaal ongefundeerde medische diagnose. Knap dat je dat allemaal kan vanachter je PC.
Laat me er ook 1 proberen:
Je bent een verbitterde oude man.
Die er niet tegen kan dat hij kritiek krijgt. Deze kritiek doe je eerst maar af als jeugdige naïviteit. Wanneer dit niet werkt omdat de personen van wie je kritiek krijgt niet jeugdig meer zijn, ga je maar aan het beledigen en probeer je de personen naar beneden te halen. Hierdoor lijkt het voor jou of de kritiek op je onzin is.
Het enige probleem hierbij is dat je je dan eigenlijk gedraagt als de mensen over wie je klacht gaat. Dus eigenlijk ben je dus op jezelf aan het klagen.
Het is dan wel niet medisch maar toch.
[spoiler]
De volgende keer dat je weer een klacht hebt over jezelf, Val ons daar dan niet mee lastig, en stuur dan maar een mailtje naar jezelf.
Vis je nu naar een uitnodiging?quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:03 schreef bioloogje het volgende:
weet iemand wat ik moet gaan eten. Heb niet echt honger door het warme weer. en moet in mijn 1-tje koken
je hebt me doorquote:Op donderdag 31 juli 2008 19:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vis je nu naar een uitnodiging?![]()
Kom ook maar langs dan, vlees genoeg. Vrienden van ons hebben de vriezer stuk dus moesten alles kwijt.
Groningen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
je hebt me door![]()
Waar moet ik zijn![]()
beetje uit de buurt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Groningen.![]()
* MinderMutsig legt een doos wijn in de koelkast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |