quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:27 schreef right_turn het volgende:
Reactie op Ian_Nick:Schijt, als ik je quote zie ik je gelul wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker nog, we kunnen zelf een compleet andere discussie opstarten, het bijt elkaar niet.quote:
Net als alle posts van al die sneuneuzen die origineel proberen te zijn door hun posts bold, italic, underlined of klein te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat je voortaan zijn topics en posts volledig kunt negeren.
Sneuneus. Mooie benaming.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Net als alle posts van al die sneuneuzen die origineel proberen te zijn door hun posts bold, italic, underlined of klein te maken.
Wat ga je eten vanavond?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sterker nog, we kunnen zelf een compleet andere discussie opstarten, het bijt elkaar niet.
Net als pretletter. Bekt ook zo lekker door die rollende terugkerende r, de korte e klank en de dubbele t waardoor je er even lekker kracht achter kunt zetten.quote:
Ach met de mobiele layout heb je van al die dingen geen lastquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Net als alle posts van al die sneuneuzen die origineel proberen te zijn door hun posts bold, italic, underlined of klein te maken.
Pastasalade.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt, na een paar keer uitspreken van dat woord mag ik nu mijn TFT gaan cleanen![]()
Zonder mobiele lay-out ook niet. Gewoon overslaan die posts. Als iemand dat circus nodig heeft om de aandacht te trekken kan de inhoud ook niet veel soeps wezen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach met de mobiele layout heb je van al die dingen geen last
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:39 schreef right_turn het volgende:aha eerst wil je niet in discussie met mensen die jonger zijn dan 21. Maar nu ga je ze ook al selecteren op capaciteiten. Nu nog op geslacht en uiterlijk en dan ben je wel weer klaar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja ik ben ouder dan 21.
Ik ben er nog niet helemaal uit maar ik denk dat ik zo de barbecue aanslinger. Aardappeltje tussen de kolen, stukje vlees erop en een salade erbij.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:41 schreef right_turn het volgende:
Reactie op: MinderMutsigWat zeg je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Of je worst lustquote:
Nu ja dat bold / schuin/spoiler en sub/sup begint wel irritant te worden en ik begin me er aan te ergeren. Ik verwacht dan ook volledige backup van de crew al er een keer een gaskraan wenst voor zo'n debiel aan komt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sterker nog, we kunnen zelf een compleet andere discussie opstarten, het bijt elkaar niet.
Klinkt in het geheel niet verkeerd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal uit maar ik denk dat ik zo de barbecue aanslinger. Aardappeltje tussen de kolen, stukje vlees erop en een salade erbij.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:46 schreef right_turn het volgende:
Reactie op MinderMutsig:Mooi voorbeeld van een goed onderbouwde mening die duidelijk volwassenheid uitstraalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik maak mijn eigen sausjes. Dat is veel lekkerder.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klinkt in het geheel niet verkeerd.
Gebruik je daar de sauzen van Heinz bij?
Crap, heb ik weer! Een eautist in mijn topicquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:47 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van een goed onderbouwde mening die duidelijk volwassenheid uitstraalt.
Nee maar! Ik zou bijna zo brutaal zijn mezelf uit te nodigen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik maak mijn eigen sausjes. Dat is veel lekkerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |