Ik ga daar met jou geen discussie over aan!quote:
quote:Ik ben zelf ook jong, maar ik heb mij mentaal al wel behoorlijk ver ontwikkeld
Dat dacht is dus ook . mensen die eigenlijk gewoon broekies zijn maar zichzelf daar boven proberen te stellen door te stellen dat ze wel enorm wijs zijn voor hun leeftijdquote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:15 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Daar kun je wel van over je nek moeten gaan, maar ik geef een feit aan.
Ik wèèt dat het zo isquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:14 schreef fm07 het volgende:
[..]
Dat dacht is dus ook . mensen die eigenlijk gewoon broekies zijn maar zichzelf daar boven proberen te stellen door te stellen dat ze wel enorm wijs zijn voor hun leeftijd
Simpelweg om mensen te vervelen en te irriteren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:12 schreef zarGon het volgende:
Wat is de gedachtegang van mensen die een complete OP in een spoiler plaatsen, terwijl ze dondersgoed weten dat dat de discussiegehalte niet positief zal bevorderen?
Dat punt ontgaat mij ook volledig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:12 schreef zarGon het volgende:
Wat is de gedachtegang van mensen die een complete OP in een spoiler plaatsen, terwijl ze dondersgoed weten dat dat de discussiegehalte niet positief zal bevorderen?
Dat is mijn zogenaamde stylow! Een ieder heeft in de loop der tijd zijn eigen stylow ontwikkeld, denk maar aan een uitstekende tong, een letter met een kringelding, we kennen de bold superman, de schuinsmarcheerder en in mijn geval de spoiler!quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:12 schreef zarGon het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:20 schreef right_turn het volgende:Wat zeg je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je voortaan zijn topics en posts volledig kunt negeren.quote:
Ik moest hier eigenlijk wel om lachen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:24 schreef floris.exe het volgende:
[..] mensen met een mening [..]
Puick plan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat je voortaan zijn topics en posts volledig kunt negeren.
Dit is een typisch voorbeeld van wat ik bedoel. Je geeft je mening weer, maar op zo'n manier dat geen weldenkend mens nu weet wat je bedoelt. Over enkele jaren zul je dat ook inzien, kom dan maar terug.quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Lekker dan, nu hoef ik geen moeite meer te doen om je posts niet te hoeven lezen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |