Je hebt concurrentiequote:Op donderdag 31 juli 2008 20:12 schreef Tackleberry het volgende:
Mocht het niet lukken om het als set te verkopen, ik heb interesse in Wii Fit en Pro Evolution Soccer 2008.
in de omgeving Leeuwarden. Maar mocht er een mooie prijs afgesproken worden dan ben ik niet te beroerd om een stuk in de richting te reizen van de nieuwe verblijfplaats van dit mooie apparaatquote:
So, we meet again....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je bent lekker bezig vandaag MMG, mijn Wii is net een week binnen, met minder spellen voor ongeveer even veel geld (maar dan nieuw, niet tweedehands).
Het is in ieder geval goed om te zien dat je ook op het gebied van games smaak hebtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mocht je trouwens los gaan verkopen ben ik in ieder geval geīnteresseerd in 1 wiimote en 1 nunchuck en wellicht PES 2008. Maar moet ook even kijken wat de financiën toelaten. Maar ik vermoed dat je het wel in 1 keer kwijt raakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |