quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:52 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik ben nog nooit op de FP geweest.
En tevens lieg je dat je barst!quote:menig forum gebruiker
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Een bericht van de FP posten met een fatsoenlijke aanzet to discussie is altijd nog beter dan een artikel van Elsevier posten met een conclusie eronder die kant noch wal raakt.
En aangezien discussieren in een topic, beter gewaardeerd wordt door de mods, dan tegen elkaar gaan roepen op FP...quote:
Nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En aangezien discussieren in een topic, beter gewaardeerd wordt door de mods, dan tegen elkaar gaan roepen op FP...
Beetje onterechte klacht
Dat wel, maar dat er nou levendige dicussies ontstaan op het forum.. Enne doe dan een topic openen met een linkje naar de FP om het te lezen en zet als TS zijnde jouw mening in de OP. Het artikel quoten is dan toch niet nodigquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:58 schreef Lord Dreamer het volgende:
Beetej interactie tussen FP en forum is toch niet erg. Op de FP krijg je alleen reacties als FP enm ies koeltoer
Mijn klacht, wat doe jequote:Op donderdag 31 juli 2008 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Niet ieder FP bericht is een topic waard.
Laat de users die keuze nog maar lekker zelf maken
Nou de users die van de FP berichten kopieren wel ja.. Die komen op de FP en kopieren daar het bericht vandaan.. Ik had het dus niet over of jij wel of niet meteen naar het forum gaat..quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:02 schreef Juicyhil het volgende:
Wilt er iemand dan de FP immiteren? Ik ga altijd straight naar forum.fok.nl
Tuurlijk wel, ik ga niet eerst een link lezen en dan terug . dus de quote + reactie is gewoon goed. onterechte klacht.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:01 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat er nou levendige dicussies ontstaan op het forum.. Enne doe dan een topic openen met een linkje naar de FP om het te lezen en zet als TS zijnde jouw mening in de OP. Het artikel quoten is dan toch niet nodig
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik ga niet eerst een link lezen en dan terug . dus de quote + reactie is gewoon goed. onterechte klacht.
Handig, dan heb je dus ook allerlei topics die leeg blijven omdat niemand er hier over wil discussiëren.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:00 schreef MuRKie het volgende:
Doe dan voor niuwsberichten een automatische discussie topic aan laten maken via het systeem ofzo.. Dat niet het bericht en op FP en Forum staan ofzo..
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:07 schreef MuRKie het volgende:
[..]
![]()
Dan ben ik de enige die zich er aan stoort![]()
Moet kunnen
Doe maar slotje dan
Optie was al ontkrachtquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Handig, dan heb je dus ook allerlei topics die leeg blijven omdat niemand er hier over wil discussiëren.
quote:Belg raakt naakte vrouw kwijt
Gepost door: Rob (R@b)
Bron: HLN
Gepubliceerd op: donderdag 31 juli 2008 @ 12:08 op frontpage.fok.nl
De Belgische politie is dinsdagnacht uren op zoek geweest naar een vermiste naakte vrouw. De vrouw was met haar man in een geile bui het bos bij Wamel ingegaan om naaktverstoppertje te spelen. De man kon zijn vrouw echter nergens vinden.
Na twee uur zoeken gaf hij het op en reed naar huis. Daar was zijn eega echter ook niet. Daarop stapte hij naar de politie in Mechelen. Die trok met man en macht inclusief speurhond de bossen in. Een helikopter stond zelfs op het punt van vertrekken toen de vermiste vrouw zelf opbelde om te zeggen waar ze zich verstopt had.
Op die plek troffen agenten inderdaad een poedelnaakte vrouw aan. De vrouw had overigens een flinke afstand afgelegd van de plek waar het seksverstoppertje begon.
De Mechelse politie wil het echtpaar een boete opleggen, maar waar voor precies is nog onduidelijk.
© 1999-2008 FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |