quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat is precies wat mijn Pa altijd zegt tegen me![]()
anders hadden we jou niet gehad zegt ie dan........ nah dan ben je toch ook meteen stil .......
Je spontane actie was gewoon lief hoor! Ik moest vanmiddag wel grinneken toen ik je onderschrift lasquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus eh......... laat maar....... was gisteren écht helemaal stuk van, maar probeer het nu gewoon achter me te laten, wel lullig dat ze maar dóór blijven gaan.........
doe maar niet karin, ik heb 1x in een topic geloof ''creatieve uitspattingen'' een paar schilderijtjes latenquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*Kon het niet laten, heb 'n beetje mot in KLB....*
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je spontane actie was gewoon lief hoor! Ik moest vanmiddag wel grinneken toen ik je onderschrift las
Probleem is dat zij me echt niet kan raken, op het moment lach ik er gewoon om, als ze te ver gaat dan reken ik gewoon op de MOD-jes, tot nu toe is het gewoon discussie van mijn kant, al moet ik wel zeggen dat ik er niet alles van snap, zegt zij ook, zijn we het daar iig over eens.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doe maar niet karin, ik heb 1x in een topic geloof ''creatieve uitspattingen'' een paar schilderijtjes laten
zien van mickey mouse enzo, die stonden helemaal niet te koop ofzo, hangen allemaal bij nichtjes en
neefjes in kamertjes, en het ging daar over dingetjes zelf maken voor kinderen enzo dus toen dacht
ik leuk.....
nou heb ik geweten dat was de eerste keer (en volgens mij de enigste keer) dat ik kennis mocht maken met
ElizabethR ik weet bij god niet wat die vrouw tegen me heeft maar zelden iemand in mijn leven tegengekomen die zó vennijnig is, dus ga daar maar niet mee in discussie, want straks heb jij het nog gedaan, dat ze mij aan het afmaken is oké ik zal het maar over me heen laten komen, vandaag of morgen zakt het wel weer af, maar waarschijnlijk schept ze er groot genoegen in om zo te doen en straks ben jij nog aan de beurt en dat is wel het laatste wat ik wil !
ik ga even iets veranderen ben zo terug ........quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Probleem is dat zij me echt niet kan raken, op het moment lach ik er gewoon om, als ze te ver gaat dan reken ik gewoon op de MOD-jes, tot nu toe is het gewoon discussie van mijn kant, al moet ik wel zeggen dat ik er niet alles van snap, zegt zij ook, zijn we het daar iig over eens.![]()
Het zal me echt worst zijn wat zij over me denkt, ik ben het niet met haar eens en probeer er achter te komen waarom ze je zo moet hebben, volgens mij moet een discussie kunnen, ik ben niet begonnen met ruzieen.
Tja, zal voorlopig ook wel even zo blijven.....quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zijn weer livestreams, nu op NL1, over meneer Karadzic.
En wordt in heul veul landen uitgezonden.
Zo blijkbaar vielen ze ook al over mij avator, dus alles aangepast, aangezien ik ook ''Fan" benquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ga even iets veranderen ben zo terug ........
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij wil de volgende hoorzitting niet op 28 augustus
Dan wil hij natuurlijk naar de kermis van Groningen.
Misschien wel, moet toch ook kunnen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ach, dat hoeft toch niet? Niet druk om maken, heb je m'n edit gezien? Niets aan de hand hoor, het steekt elkaar volgens mij aan.......quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Zo blijkbaar vielen ze ook al over mij avator, dus alles aangepast, aangezien ik ook ''Fan" ben
van Dr. House, past deze ook wel bij me, nou nu heb ik zo een beetje alles gedaan om
de mensen niet te irriteren, jammer want ik was wel dol op mijn avator, maar blijkbaar stoort
ook dat zelfs.........
Kennen jullie die serie Dokter House ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/House_(televisieserie)
Om on-topic te blijven:quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien wel, moet toch ook kunnen?
Nou de kapster zei dat ik er niet te veel aan moest veranderen alleen korter.quote:Op donderdag 31 juli 2008 15:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
post je even een fotootje van je kale koppie als je terug bent ?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Om on-topic te blijven:
Hij zit uiteindelijk in een gouden kooi. En bij DGK1 mochten ze ook uitjes hebben.
De vraag is alleen of ze nu unaniem moeten stemmen of hij ook naar het vuurwerk mag.
Dr. Gregory House een medisch geniequote:Op donderdag 31 juli 2008 16:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach, dat hoeft toch niet? Niet druk om maken, heb je m'n edit gezien? Niets aan de hand hoor, het steekt elkaar volgens mij aan.......![]()
Ik ken dr. House leuke serie,, het is volgens mij in de serie een ontzettende lieverd maar dat kan hij heel goed verbergen.
Laat maar, ken je de serie Dr. House? Die is best goed.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:51 schreef Dementor het volgende:
Fan is helemaal veranderd zie ik.
Waarom?
omdat ik nergens meer een spoor van lichtenstein wil achterlaten want ik heb geloof ik zo een beetjequote:Op donderdag 31 juli 2008 16:51 schreef Dementor het volgende:
Fan is helemaal veranderd zie ik.
Waarom?
Ja maar ja maar die oude avatar van Fan was veel leuker en vrolijker.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laat maar, ken je de serie Dr. House? Die is best goed.
IK wil die oude terug en wel NUquote:Op donderdag 31 juli 2008 16:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..
vond mijn oude avator meer bij me passen maar dat komt later wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |