abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 21:21:48 #276
137949 Disana
pi_60475002
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:19 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het was toch leuk over het algemeen?
CBML duurt maar 3 maanden, dat gaat echt super rapido worden.
Dat valt wel mee hoor, die BB UK lijkt nu al oneindig te duren. Ik blijf wel hopen dat er daarna een DGK2 komt.

Of het leuk was? Achteraf is zoveel leuker, maar ik héb me wat zitten vervelen of op zitten vreten hoor
pi_60475004
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik vergeet je bijna Tipsch, sorry.
Mikey gaat echt snel achteruit, vooral met deze hitte. Af en toe is hij echt de weg kwijt en hoort bijns niks meer.
Kan ook zijn dat hij Oost-indisch doof is, het blijft een eigenwijze teckel hè?
Mikey is ook al 14, toch? Net als Charly. Erg oud hoor voor een eigenwijze teckel.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:22:27 #278
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60475017
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Oeioeioei, dat zou me wat zijn, Rat en Del die naar Peter bellen Ik denk dat beequeen binnen twee seconden aan de lijn zou hangen en Peter6000 ook maar dan om andere redenen. Relradio, ik zie het wel zitten
Ehm, maar dan niet tijdens het weerbericht toch?

@beequeen, PM een end weg, ik ben benieuwd, eerst ff checken met Peter, ik weet niet of die daar wel zin in heeft en het is zijn nummer natuurlijk, misschien moet er dan ook wat bandbreedte bij, rellen trekt ramptoerisme aan.
be nice or go away
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 21:23:18 #279
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60475030
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:19 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Die hitte is morgen voorbij, hopelijk knapt hij dan weer wat op......
Ik vind het zó hufterig van je, om het weer juist nu te laten omslaan, met a.s. zaterdag Schollenpop.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60475032
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat valt wel mee hoor, die BB UK lijkt nu al oneindig te duren. Ik blijf wel hopen dat er daarna een DGK2 komt.

Of het leuk was? Achteraf is zoveel leuker, maar ik héb me wat zitten vervelen of op zitten vreten hoor
Ik ging gewoon want anders doen als het ging vervelen, het stond hier altijd wel aan op de achtergrond (gewoon op de TV 4 streams geopend).
Vooral die middagen als het mooier weer was konden voor de vaste streamers vervelend zijn ja.
Maar dat hoort erbij he.

Ik hoef in ieder geval geen BB meer te zien, DGK is gewoon veel leuker.
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 21:23:34 #281
135305 beequeen
Lost.
pi_60475037
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:19 schreef kahaarin het volgende:

Die hitte is morgen voorbij, hopelijk knapt hij dan weer wat op......
Niet alleen Mikey, het vrouwtje ook hoor. Frisse lucht en regen, das wat ik wil.

Dat PM'en was maar een geintje Ka, ik kijk wel uit om die instabiele brother uit te nodigen voor de gezellige PPPS.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_60475089
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Heb jij dat nou ook? Ik ben verbaasd over mezelf hoe snel sommige gevoelens die je toen had toch weer naar boven kunnen komen. Als ik eraan terugdenk hoe ze Huub zaten te demoniseren, als ik aan die vernederende scheldpartijen van Brian richting Amanda denk... we hebben écht heel lang gekeken, he?
Dat heb ik eigenlijk nooit tot vanavond. Zo zat ik laatst foto's te kijken van Brian en Amanda en toen dacht ik,' Goh, toch leuk dat ze het fijn hebben samen.' Het is ook meer dat ik me ergerde aan die kader-opmerkingen en streng bejegenen. Dan voel ik opeens een inner-Ciska op komen borrelen.
En die opmerkingen van Huub, ook al vind ik hem echt wel leuk, over streamers, daar ben ik het gewoon enorm niet mee eens. Te makkelijk ook om het daar op te schuiven om zo de fouten die er gemaakt zijn, niet toe te geven.
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 21:26:15 #283
137949 Disana
pi_60475098
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:23 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik ging gewoon want anders doen als het ging vervelen, het stond hier altijd wel aan op de achtergrond (gewoon op de TV 4 streams geopend).
Vooral die middagen als het mooier weer was konden voor de vaste streamers vervelend zijn ja.
Maar dat hoort erbij he.

Ik hoef in ieder geval geen BB meer te zien, DGK is gewoon veel leuker.
Ik zat ook het gros van de tijd op de computer te werken terwijl ik de stream hoorde en met minder dan een half oog zag. Maar eigenlijk was het best verbazingwekkend dat ik nog zoveel meekreeg, ook voor caps en updates... na een jaartje ben je echt geroutineerd in het oppikken van de juiste momenten.

De meest slaapverwekkende momenten waren inderdaad buiten, ja. Vooral die 'poepie schattie' scenes tussen Dennis en Nadia vond ik niet om te harden.
pi_60475115
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het beessie wordt in oktober 15, das een haske hoge leeftijd voor een teckel dus tsja.
Hij ging vanmiddag met Vic mee en plotseling was hij verdwenen, gewoon de weg kwijt.

Mikey hè, Vic heeft een TomTom. Misschien iets voor jou als je de bossen ingaat?
Ja maar toch, Mikey's moeten 100 worden. Elk huisdier moet heel oud worden. Ik hoop écht dat hij nog heel lang bij je blijft.
Go hard or go home
pi_60475135
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:25 schreef noekje het volgende:

[..]

Dat heb ik eigenlijk nooit tot vanavond. Zo zat ik laatst foto's te kijken van Brian en Amanda en toen dacht ik,' Goh, toch leuk dat ze het fijn hebben samen.' Het is ook meer dat ik me ergerde aan die kader-opmerkingen en streng bejegenen. Dan voel ik opeens een inner-Ciska op komen borrelen.
En die opmerkingen van Huub, ook al vind ik hem echt wel leuk, over streamers, daar ben ik het gewoon enorm niet mee eens. Te makkelijk ook om het daar op te schuiven om zo de fouten die er gemaakt zijn, niet toe te geven.
Hij is nu geketend he Noekje, er komen opeens allerlei politiek correcte uitspraken uit waar hij normaal gesproken zijn vinger voor opstak.
Beetje jammer maar hij moet natuurlijk ook geld maken, ik ben benieuwd of hij gedurende CBML nog op Fok blijft rondhangen om onze feedback op te nemen in het programma.
Ik ben bang van niet.
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 21:29:27 #286
137949 Disana
pi_60475143
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:25 schreef noekje het volgende:

[..]

Nou ja, dan ligt het bij jou toch ook nog vrij dicht onder de oppervlakte, anders zou Huub je niet kunnen ergeren met z'n afschuiverij. Ik voelde me ook aangesproken trouwens.

En hee, eerlijk gezegd vond ik de streamHuub leuker dan de commotieHuub.
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:30:07 #287
145755 kahaarin
pi_60475163
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vind het zó hufterig van je, om het weer juist nu te laten omslaan, met a.s. zaterdag Schollenpop.
Ikke niet, het KNMI!
quote:
Verwachting tot morgen middernacht
donderdag 31 juli en vrijdag 01 augustus 2008
Tropisch warm, later vanavond en vannacht kans op flinke onweersbuien.
Vanavond is het nog lang warm en vrij zonnig. In de tweede helft van de avond krijgt Zeeland mogelijk al met regen- en onweersbuien te maken. Vannacht worden er meer buien verwacht. Dit zijn dan lokaal forse onweersbuien waarbij ook hagel en windstoten kunnen voorkomen. Het blijft vannacht tamelijk zwoel met minima van ongeveer 20 graden. Vrijdagochtend trekken de buien oostwaarts weg en van het westen uit komen er opklaringen. Er waait een matige, aan zee tijdelijk krachtige westenwind. De maximumtemperatuur ligt tussen 21 graden aan de westkust en 24 graden landinwaarts.
donderdag 31 juli 2008 20.08 uur

Verwachting komende 5 dagen
vrijdag 01 augustus tot en met dinsdag 05 augustus 2008
Wisselvallig weer met vooral de eerste dagen flinke buien
.
Kijk maar!
be nice or go away
pi_60475169
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 20:57 schreef Disana het volgende:

[..]

Eigenlijk denk ik niet dat Kenneth vijf zinnen van meer van vijf woorden per post kan schrijven
ja ja
pi_60475190
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:28 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hij is nu geketend he Noekje, er komen opeens allerlei politiek correcte uitspraken uit waar hij normaal gesproken zijn vinger voor opstak.
Beetje jammer maar hij moet natuurlijk ook geld maken, ik ben benieuwd of hij gedurende CBML nog op Fok blijft rondhangen om onze feedback op te nemen in het programma.
Ik ben bang van niet.
Dat is ook wel weer zo. Alhoewel Huub sowieso de meest meegaande speler van de redactie was volgens mij. Hij was best een goede puppet volgens mij. Zo niet, de beste.
Go hard or go home
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:32:00 #290
145755 kahaarin
pi_60475201
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Niet alleen Mikey, het vrouwtje ook hoor. Frisse lucht en regen, das wat ik wil.

Dat PM'en was maar een geintje Ka, ik kijk wel uit om die instabiele brother uit te nodigen voor de gezellige PPPS.
Frisse lucht en regen is er vannacht al, wrs ook een mooie lichtshow, al ben je daar zelf niet zo dol op.

Mijn idee ook, ik weet ook bijna wel zeker dat Peter daar geen zin in heeft.....
be nice or go away
pi_60475202
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:30 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

ja ja
Go hard or go home
pi_60475217
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou ja, dan ligt het bij jou toch ook nog vrij dicht onder de oppervlakte, anders zou Huub je niet kunnen ergeren met z'n afschuiverij. Ik voelde me ook aangesproken trouwens.

Ik ook hoor.
Dat politiek-correcte , jakkes.
  † In Memoriam † donderdag 31 juli 2008 @ 21:33:38 #293
137949 Disana
pi_60475229
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:32 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik ook hoor.
Dat, en het feit dat hij gewoon aardig of gezellig communiceren niet zo interessant lijkt te vinden.
pi_60475240
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:23 schreef Gert het volgende:

[..]

ik ook karin deugt niet ik ga een topic openen in de klaagbaak

Karinnetje
  Moderator donderdag 31 juli 2008 @ 21:35:22 #295
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60475261
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:30 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ikke niet, het KNMI!
[..]

Kijk maar!

Maar toch jammer.. zo'n popfestival op het strand, da's gewoon net wat goddelijker als het strakbklauw is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_60475268
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat, en het feit dat hij gewoon aardig of gezellig communiceren niet zo interessant lijkt te vinden.
Nee, hij reageert het liefste op zijn grootste opponenten, maar dat moet hij zelf weten natuurlijk.
Hij mag natuurlijk heel graag discussiëren, en ja, dan zit hij goed.
pi_60475269
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik voelde me dan niet aangesproken maar dacht wel even,' Ja hela hola, wacht eens even.' Maar het raakte wel een snaar dus ergens zit er nog iets. Tijd voor een nieuwe RLS, da's het beste.
Go hard or go home
pi_60475271
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:32 schreef noekje het volgende:

[..]

hoi . beetje bijgelezen..spannuund

navond en nu ga ik eten met meer dan vijf vorken
  donderdag 31 juli 2008 @ 21:36:03 #299
145755 kahaarin
pi_60475280
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik ook karin deugt niet ik ga een topic openen in de klaagbaak

Karinnetje
Nou, ja, als jij je daar beter door voelt......doe dan ook maar niet.....

be nice or go away
pi_60475284
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 21:32 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik ook hoor.
Vind je het gek? Hij krijgt er nou nog zijn boterhammen van.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')