En niet alleen het aanbod is gestegen, maar de prijzen ook!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:34 schreef SolidArt het volgende:
Worden jullie nou niet ziek van al die honderden producten?
Vroegah had je gewoon 5 soorten chips, 3 soorten frisdrank, en 2 soorten melk.
Tegenwoordig heb je 30 soorten chips, 20 soorten frisdrank, en 15 soorten melk.
Schijtziek word ik er van
En dan nog zit de smaak die je lekker vindt er niet tussen...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:34 schreef SolidArt het volgende:
Worden jullie nou niet ziek van al die honderden producten?
Vroegah had je gewoon 5 soorten chips, 3 soorten frisdrank, en 2 soorten melk.
Tegenwoordig heb je 30 soorten chips, 20 soorten frisdrank, en 15 soorten melk.
Schijtziek word ik er van
die pinda versie is ranzig ja, maar de kaas is goddelijkquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
Die dingen zijn echt zo verschrikkelijk vies
Aardbeien, framboos, banaan, mango etc. Allemaal melk. Heus waarquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef J.Herrer het volgende:
Welke soorten melk zijn er nog meer dan behalve vol/halfvol, karnemelk en fruitmelk?
Niet! Pinda is koning.. Ik vind de kaas juist niet zo.. Zo'n kunstmatige kaassmaak vind ik hetquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:39 schreef J.Herrer het volgende:
Nee het smaakt meer naar van die zoute sticks (maar dan zonder zout) met een kaas of pindasmaakje
En die pinda is juist ranzig
0 % vet melk, melk met extra calcium, biologische melk, weidemelk en vast nog wel meer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef J.Herrer het volgende:
Welke soorten melk zijn er nog meer dan behalve vol/halfvol, karnemelk en fruitmelk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |