Get a life, loser...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
*huilieverhaal*
Ideeen zijn welkom, als ze goed zijn.
Ik weet niet of ze wel Engels spreekt hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Get a life, loser...goed idee hè?
![]()
Welnee man, normaal geef ik nooit bedragen uit onder de 150 euro, vandaar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Mensen die niet zonder pinpas 30 cent kunnen betalen zijn paupers...
Tja, dan wordt het lastig, maar wellicht spreek jij wel Engels en gebruik je het idee voor jezelf?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze wel Engels spreekt hoor
Waar heb je dat geleerd als ik vragen mag?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mejuffrouw ben je tot je 21e heb ik onlangs geleerd. Dus als jij denkt dat ze dè oorlog meegemaakt heeft, mag je haar niet zo noemen
Een meneer die zo op slinkse wijze erachter wilde komen of ik 21 was of niet, gok ik.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Waar heb je dat geleerd als ik vragen mag?
Hopen dat ze geen FOK leest dan, want dan kan ik het wel shaken (en dan bedoel ik niet m'n pikkie in de toiletpot)
Mongool.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:17 schreef DAMH het volgende:
wie heeft er nou maar 25ct opzak ... draag toch wat poen mee man,,,
Ach, het is vandaag donderdag. Goeie kans dat ik er maandag alweer vanaf ben.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:19 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Een meneer die zo op slinkse wijze erachter wilde komen of ik 21 was of niet, gok ik.
En als ze erachter komt dat je haar zo jong inschatte, wordt ze daar vast zo blij van dat ze je gaat opzoeken en je een huwelijksaanzoek doen. Als je dit niet aanneemt gaat ze je stalken tot dr dood
Zo werkt het hier niet, je moet eerst betalenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Eerst pissen, dan afrekenen... Nooit gezeik mee gehad.
Nee, tussen Bijlmer en CS.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef Erasmo het volgende:
Tussen Amstel en CS een uur? Had je dan niet beter dat andere ding op de rails kunnen nemen, zo'n gele?
Och, 25 cent ofzo is prima.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:38 schreef SolidArt het volgende:
Ze zeggen er toch nooit iets van, omdat er altijd van die eikels zijn die wel betalen
Juist! Dat zal haar leren! Dat jij daar je mening nog even heel duidelijk komt overbrengen!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:06 schreef Pappie_Culo het volgende:
Omdat ik uiteindelijk via een iets jongere collega alsnog kon pissen, kwam alles toch nog goed. Wel denk ik er aan vanmiddag nog eens 5 cent langs te brengen en m'n mening nog even heel duidelijk over te brengen.
Hihi woordgarp.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Eerst pissen, dan afrekenen... Nooit gezeik mee gehad.
Gelukkig krik jij het niveau hier nog een beetje opquote:
mijn spoiler, wat doe jequote:Op donderdag 31 juli 2008 11:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gelukkig krik jij het niveau hier nog een beetje op
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:42 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Juist! Dat zal haar leren! Dat jij daar je mening nog even heel duidelijk komt overbrengen!!Dat hebben we nodig! Nog meer rechtenstudenten met een veel te grote mond!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
eh, dude, ik woon er ook, en ik loop altijd gewoon stoicijns door en pleur dan geld in dat bakkiequote:Op donderdag 31 juli 2008 11:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zo werkt het hier niet, je moet eerst betalen
Dan had ik wel gewoon doorgelopen en helemaal niet betaald. Ging meer om de notie dat ik van zo'n afsterf-kandidaat wat beters had verwacht.
In discotheken en veredelde cafe's vind ik dat hier in Amsterdam echt te belachelijk voor woorden...quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:06 schreef veldmuis het volgende:
Gewoon dat toilet in lopen, pissen en weer weglopen. Ik weiger echt te betalen voor een toilet.
Ja, en dan die smerige dingen die van boven tot onder onder de kots en het schijt zitten, en daar moet je dan voor dokkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In discotheken en veredelde cafe's vind ik dat hier in Amsterdam echt te belachelijk voor woorden...
En dan een volle euro eisen ookquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, en dan die smerige dingen die van boven tot onder onder de kots en het schijt zitten, en daar moet je dan voor dokken.
1 Euro? Pff, nou, dan maar in de grachtquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan een volle euro eisen ooklaatste keer dat ik uitging in mijn eigen woonplaats
Als ik dat doe, dan komt er gedonder. Ik trek het aan ofzo. Daarnaast vind ik 25 cent in een winkel of warenhuis best okee.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
eh, dude, ik woon er ook, en ik loop altijd gewoon stoicijns door en pleur dan geld in dat bakkie
Dat doe ik dan ook weer nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In discotheken en veredelde cafe's vind ik dat hier in Amsterdam echt te belachelijk voor woorden...
in een warenhuis mag je dat volgens mij wel verplichten, en dat is niet altijd zo (van dat salaris)quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:39 schreef the_contract_killer het volgende:
was er niet eens een discussie over het feit dat het niet verplicht is om dat geld te betalen omdat die wc dame(schoonmaakster) gewoon een normaal vast salaris kregen?
Kijk 8 reacties boven je, staan soortgelijk oplossingenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
Terugpakken
Maar nu je het zegt, ik kan natuurlijk wel voor een kwartje dertig cent + 5 cent die hele pot blank zetten
Doet ze er tenminste wat voor. Want zo'n AOW'tje is ook geen vetpot, dat snap ik. Maar voor niets gaat de zon op![]()
ow, ik dacht dat die over het centenbakkie gingenquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:56 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Kijk 8 reacties boven je, staan soortgelijk oplossingen
Ik een mongool? die gast draagt toch geen geld op zak,,, zo irritant pin gewoon wat geld aan het begin van de week,,quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mongool.
En wat een kutwijf ja, had tegen dr aan gepist
quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:32 schreef Gierigesloeber het volgende:
50 cent erop gooien, schoteltje meenemen, en dan erop stampen en zo van:
IK HEB HET TOCH GEKOCHT YHAH#@@!E!D@FC!!
Dan moet je zeggen: "ik pis op je graf, ouwe moffenhoer", en dan 30 cent erop gooien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:12 schreef McFearless het volgende:
"Ik dans op je graf, ouwe moffenhoer"
Ik denk dat ze dat wel geestig zal vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |