Ha, of uit een Duran Duran clipquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:24 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat klinkt echt als een natte droom uit de jaren 90...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:30 schreef Devlinsect het volgende:
Girl on Film?
Uiteraard.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:34 schreef godigita het volgende:
omg, het werkt dus ook nog om mannen zo te imponeren.
Ok, achterop. Daar heb ik het niet over. Dat is nog steeds niet veilig, maar dan ben je iig niet degene die hoeft te schakelen e.d., dus dan maakt het me niet zoveel uit. Met die dingen aan rijden is gewoon voor de show. Je gaat mij niet vertellen dat het lekker comfortabel rijdt met hakken aan, en ik kan me voorstellen dat als je b.v. snel op je rem moet trappen, je met je hak achter je stepje blijft haken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Ach, in Frankrijk kwam ik ze een paar jaar terug tegen met slippers en bikini achterop... Helm op, zodat het lichaam nog te identificeren is...
Ik snap niet dat jij als vrouw er niets van begrijpt. Naaldhakken lijken me sowieso niet praktisch als ik sommige vrouwen voorbij zie wiebelen. Daarnaast heb ik ooit eens gelezen dat het nog erg slecht is voor je heupen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:55 schreef godigita het volgende:
[..]
Ok, achterop. Daar heb ik het niet over. Dat is nog steeds niet veilig, maar dan ben je iig niet degene die hoeft te schakelen e.d., dus dan maakt het me niet zoveel uit. Met die dingen aan rijden is gewoon voor de show. Je gaat mij niet vertellen dat het lekker comfortabel rijdt met hakken aan, en ik kan me voorstellen dat als je b.v. snel op je rem moet trappen, je met je hak achter je stepje blijft haken.
Nee, hakken zijn sowieso niet praktisch. Ik heb ook een paar of 3 met flinke hakken, maar die trek ik echt niet aan als ik maar het vermoeden heb dat het lastig gaat worden, als ik veel moet lopen o.i.d., ik ga mezelf niet onnodig martelen. Ik vind het meer iets voor een etentje of als ik echt goed voor de dag wil komen, want als het bij de gelegenheid past, vind ik hoge hakken wel mooi en draag ik ze ook graag. Maar niet op een motor dusquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:00 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Naaldhakken lijken me sowieso niet praktisch als ik sommige vrouwen voorbij zie wiebelen. Daarnaast heb ik ooit eens gelezen dat het nog erg slecht is voor je heupen.
Maar toch doen vrouwen ze aan, om er leuk uit te zien.
Je gaat mij ook niet vertellen dat het lekker loopt met die dingen aan... Tenzij je je voeten compleet hebt laten vergroeien... Dus ja, die dingen zijn voor de show.quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:55 schreef godigita het volgende:
[..]
Met die dingen aan rijden is gewoon voor de show. Je gaat mij niet vertellen dat het lekker comfortabel rijdt met hakken aan...
Ja, dat hadden we al vastgesteldquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:08 schreef RemcoDelft het volgende:
Dus ja, die dingen zijn voor de show.
Vrouwmenschquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:12 schreef godigita het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we al vastgesteldPrima. Maar dan nog getuigt het van slechte smaak als je niet in kunt schatten wanneer het wel en niet logisch is om die dingen te dragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |