Ow wacht... Istanbul is Turkije.quote:
Och, wat boeit het, ze zijn allemaal foutquote:Op donderdag 31 juli 2008 05:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ow wacht... Istanbul is Turkije.
Maar je bent niet beroofd!quote:Op donderdag 31 juli 2008 05:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Jij vindt het normaal om beroofd te worden na een avondje uit?
Open daar dan een topic over.quote:
En ze tillen je waar je bij staat.quote:Op donderdag 31 juli 2008 05:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Och, wat boeit het, ze zijn allemaal fout
We gaan toch niet naar een samenleving toe dat iedereen maar een mes bij zich heeft?quote:Op donderdag 31 juli 2008 05:29 schreef Megumi het volgende:
Of klaag dat je zelf geen mes op zak had.
Een rib uit je lijfquote:Op donderdag 31 juli 2008 05:33 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben dus ondanks alles toch beroofd.
Die had ik er graag voor opgegeven... was vast smaakvoller geweest.quote:
Hier niet. Daar wel PS. Je gaat de wildernis ook niet in zonder kapmes.quote:Op donderdag 31 juli 2008 05:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We gaan toch niet naar een samenleving toe dat iedereen maar een mes bij zich heeft?
Home made sparerib.quote:
Die wontonsoep smaakt ook niet meer als van ouds. Kut Eddy Murphy.............ook weer een zwarte.............het is een complot en wij kunnen nergens meer eten halenquote:Op donderdag 31 juli 2008 05:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En ze tillen je waar je bij staat.
Vanavond spareribs bestelt... hij zo zeggen van.. isj lang terug jij besjtellen deed.
Hij zegt 2x spareribs is ¤ 22.00
Ik zeg alles is echt keiduur.
Hij zegt 2x spareribs is ¤ 15.00
Ik denk okay
Spareribs zijn dus achteraf niet te vreten.![]()
Ik ben dus ondanks alles toch beroofd.
Je moet wel voor een beetje Halalvleesquote:Op donderdag 31 juli 2008 05:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
We gaan toch niet naar een samenleving toe dat iedereen maar een mes bij zich heeft?
Halal... ook zoiets.quote:Op donderdag 31 juli 2008 05:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je moet wel voor een beetje Halalvlees
Zelfs andijvie is moeilijk te verkrijgen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 05:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die wontonsoep smaakt ook niet meer als van ouds. Kut Eddy Murphy.............ook weer een zwarte.............het is een complot en wij kunnen nergens meer eten halen
En nu het echte verhaal:quote:Op donderdag 31 juli 2008 05:16 schreef HiZ het volgende:
Loop ik net naar huis hier in Istanbul zijn er twee van die jochies die denken dat ik een verdwaalde toerist ben. Beginnen ze met een lulsmoes dat ze de tijd graag willen weten. Ik zeg dus in het Turks dat ik de tijd niet heb en loop gewoon door. Dan merk ik dus dat een van die snotjongens een mes in zijn hand heeft terwijl hij achter me aanloopt. Die andere was al de hoek om, die stond zeker op de uitkijk.
Ik voel dus de adrenaline door mijn lijf gieren en ga er vast klaar voor staan om te reageren op een eventuele uitval met dat mes. Tegelijkertijd begin ik echt kwaad tegen die jongen zeggen dat ie geen geld van me gaat krijgen. Dat ging kennelijk dermate effectief dat hij als een blad aan een boom omdraait en tot mijn verbijstering zijn excuses gaat maken en zelfs een handdruk wil geven om aan te geven dat het een vergissing was.
Het enige wat ik uit kon brengen was een heel bars 'Git' (wegwezen) waarop hij de benen nam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |