abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60459254
Loop ik net naar huis hier in Istanbul zijn er twee van die jochies die denken dat ik een verdwaalde toerist ben. Beginnen ze met een lulsmoes dat ze de tijd graag willen weten. Ik zeg dus in het Turks dat ik de tijd niet heb en loop gewoon door. Dan merk ik dus dat een van die snotjongens een mes in zijn hand heeft terwijl hij achter me aanloopt. Die andere was al de hoek om, die stond zeker op de uitkijk.

Ik voel dus de adrenaline door mijn lijf gieren en ga er vast klaar voor staan om te reageren op een eventuele uitval met dat mes. Tegelijkertijd begin ik echt kwaad tegen die jongen zeggen dat ie geen geld van me gaat krijgen. Dat ging kennelijk dermate effectief dat hij als een blad aan een boom omdraait en tot mijn verbijstering zijn excuses gaat maken en zelfs een handdruk wil geven om aan te geven dat het een vergissing was.

Het enige wat ik uit kon brengen was een heel bars 'Git' (wegwezen) waarop hij de benen nam.
pi_60459257
Waren het Marocs?
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_60459258
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:18 schreef PrintScreen het volgende:
Waren het Marocs?
Ow wacht... Istanbul is Turkije.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
  donderdag 31 juli 2008 @ 05:19:53 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60459260
Ik snap de klacht niet?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_60459262
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:19 schreef Megumi het volgende:
Ik snap de klacht niet?
Jij vindt het normaal om beroofd te worden na een avondje uit?
pi_60459270
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_60459273
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:19 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Ow wacht... Istanbul is Turkije.
Och, wat boeit het, ze zijn allemaal fout
Only Human
  donderdag 31 juli 2008 @ 05:25:47 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60459274
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:20 schreef HiZ het volgende:

[..]

Jij vindt het normaal om beroofd te worden na een avondje uit?
Maar je bent niet beroofd!
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_60459275
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:25 schreef Megumi het volgende:

[..]

Maar je bent niet beroofd!
Ik ben wel bedreigd met een mes
  donderdag 31 juli 2008 @ 05:27:47 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60459277
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:26 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik ben wel bedreigd met een mes
Open daar dan een topic over.
  donderdag 31 juli 2008 @ 05:29:49 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60459279
Of klaag dat je zelf geen mes op zak had.
pi_60459280
Wees blij, ik ben twee keer écht beroofd. En dan in Antwerpen en niet in Istanbul (al kwam er geen mes aan te pas maar voornamelijk een beetje op mijn smoel slaan).
pi_60459284
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:25 schreef Morwen het volgende:

[..]

Och, wat boeit het, ze zijn allemaal fout
En ze tillen je waar je bij staat.

Vanavond spareribs bestelt... hij zo zeggen van.. isj lang terug jij besjtellen deed.
Hij zegt 2x spareribs is ¤ 22.00
Ik zeg alles is echt keiduur.

Hij zegt 2x spareribs is ¤ 15.00

Ik denk okay

Spareribs zijn dus achteraf niet te vreten.

Ik ben dus ondanks alles toch beroofd.
Games
pi_60459285
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:29 schreef Megumi het volgende:
Of klaag dat je zelf geen mes op zak had.
We gaan toch niet naar een samenleving toe dat iedereen maar een mes bij zich heeft?
Games
pi_60459286
gewoon goku ownen lan.
pi_60459289
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:33 schreef PrintScreen het volgende:

Een rib uit je lijf
pi_60459292
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Een rib uit je lijf
Die had ik er graag voor opgegeven... was vast smaakvoller geweest.
Games
  donderdag 31 juli 2008 @ 05:41:14 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60459296
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:34 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

We gaan toch niet naar een samenleving toe dat iedereen maar een mes bij zich heeft?
Hier niet. Daar wel PS. Je gaat de wildernis ook niet in zonder kapmes.
  donderdag 31 juli 2008 @ 05:41:54 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60459298
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Een rib uit je lijf
Home made sparerib.
  donderdag 31 juli 2008 @ 05:44:08 #20
84524 Morwen
I got life
pi_60459303
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:33 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

En ze tillen je waar je bij staat.

Vanavond spareribs bestelt... hij zo zeggen van.. isj lang terug jij besjtellen deed.
Hij zegt 2x spareribs is ¤ 22.00
Ik zeg alles is echt keiduur.

Hij zegt 2x spareribs is ¤ 15.00

Ik denk okay

Spareribs zijn dus achteraf niet te vreten.

Die wontonsoep smaakt ook niet meer als van ouds. Kut Eddy Murphy.............ook weer een zwarte.............het is een complot en wij kunnen nergens meer eten halen
Only Human
  donderdag 31 juli 2008 @ 05:45:23 #21
84524 Morwen
I got life
pi_60459306
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:34 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Je moet wel voor een beetje Halalvlees
Only Human
pi_60459309
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:45 schreef Morwen het volgende:

[..]

Je moet wel voor een beetje Halalvlees
Halal... ook zoiets.

* PrintScreen Ik hou van Holland zingen doet.
Games
pi_60459312
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:44 schreef Morwen het volgende:

[..]

Die wontonsoep smaakt ook niet meer als van ouds. Kut Eddy Murphy.............ook weer een zwarte.............het is een complot en wij kunnen nergens meer eten halen
Zelfs andijvie is moeilijk te verkrijgen.

Maar couscous wel volop.
Games
pi_60459316
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 05:16 schreef HiZ het volgende:
Loop ik net naar huis hier in Istanbul zijn er twee van die jochies die denken dat ik een verdwaalde toerist ben. Beginnen ze met een lulsmoes dat ze de tijd graag willen weten. Ik zeg dus in het Turks dat ik de tijd niet heb en loop gewoon door. Dan merk ik dus dat een van die snotjongens een mes in zijn hand heeft terwijl hij achter me aanloopt. Die andere was al de hoek om, die stond zeker op de uitkijk.

Ik voel dus de adrenaline door mijn lijf gieren en ga er vast klaar voor staan om te reageren op een eventuele uitval met dat mes. Tegelijkertijd begin ik echt kwaad tegen die jongen zeggen dat ie geen geld van me gaat krijgen. Dat ging kennelijk dermate effectief dat hij als een blad aan een boom omdraait en tot mijn verbijstering zijn excuses gaat maken en zelfs een handdruk wil geven om aan te geven dat het een vergissing was.

Het enige wat ik uit kon brengen was een heel bars 'Git' (wegwezen) waarop hij de benen nam.
En nu het echte verhaal:

TS loopt naar huis en ziet een jochie van 12 buiten spelen. Op het moment dat er oogcontact dreigt, probeert TS snel weg te rennen maar hij is te laat. Het jochie vraagt hoe laat het is en TS, verbijsterd door deze vorm van sociaal contact, staart nederig naar de grond en ziet in zijn ooghoek nog een jongen van rond de 12 jaar aan komen lopen. TS is verstijfd van angst en besluit het op een lopen te zetten nadat hij het schepje in de hand van het jochie zag. Stijf van de adrenaline komt onze TS bezweet thuis en besluit, nadat hij een aantal uur bijgekomen is en het verhaal flink aangedikt heeft, een topic over zijn heldendaden op FOK te openen!
  donderdag 31 juli 2008 @ 05:51:58 #25
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_60459317
duh
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')