abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 1999 @ 13:49:00 #26
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_220059
quote:
op 11-16-1999 om 01:21 PM vroeg DIGGER zich het volgende af: (...)Wie is er dan arrogant?(...)
Hoi D.

Het was inderdaad niet zo tactisch van Kasta om meteen met de term "import-boeren" en kots-smilies te strooien. Aan de andere kant kan ik me ook een beetje voorstellen dat hij zich afgezeken voelde door termen als "schreeuwerig" en "irritant".

Ik zal er over ophouden.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_220060
Zullen we deze discussie voor gezien houden?!?
Loose all time, Love your mind, Free your soul
pi_220061
quote:
op 11-16-1999 om 01:19 PM schreef GHaven het volgende:
Als je nou elke dag een uur eerder opstaat dan OB2K en het topic "daystreams" aanmaakt met e-mail notificatie en een rule op je inbox dat de notificatie automatisch wordt doorgezonden naar je vrijwilligers, dan is iedereen blij toch?

En wat denk je daar nu mee te bereiken?..GHaven en Kasta laten we alsjeblieft deze duscussie eindigen, het heeft geen zin, het idee is leuk maar er moet ook geaccepteerd worden denk ik dat het zo echt genoeg is.

Het idee was best goed maar helaas.

------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_220062
Waarom reageer je een kwartier na mij er alsnog op met dezelfde mededeling als ik?
Als vragen mag! Wil je dat deze discussie ophoud zorg dan dat ie zo snel mogelijk naar beneden gaat, haal desnoods allemaal andere topics naar boven!
Loose all time, Love your mind, Free your soul
pi_220063

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_220064
Oliebol, je boodschap was de 1e keer ook al overgekomen, dus waarom in herhaling vallen.
Als je er een hekel aan hebt om hetzelfde verhaal 2 x te lezen, dan stel ik voor dat je er zelf ook rekening mee houdt.
Anders roep je zelf ook maar irritatie op.
En diegene die zeggen dat er geen interesse voor is, praten voor zichzelf.
Er zijn (op dit moment) namelijk zo'n 40 mensen die op de contactlist staan voor de BB ICQ nieuwsbrief.
Alleen de medewerking van de stream-volgers mist nog.
En het voorstel om dan zelf de streams te volgen is ook geen optie, omdat ik de streams niet kan ontvangen.
Waarschijnlijk omdat m'n computertje de uiterste houdbaarheidsdatum al lang overschreden is.
(Ben namelijk maar een arme student)

Maar geïnteresseerden waren er dus wel genoeg; zowel mensen die me wilden helpen als mensen die op de contactlijst wilden.
Er waren alleen geen stream-volgers die me wilden helpen; en zonder hen is er geen BB-nieuwsbrief mogelijk.

Kasta

I was an atheist until I realized I was God
pi_220065
quote:
op 11-16-1999 om 12:35 PM schreef sombie het volgende:
Kasta, je bedoelt het wel goed hoor, maar het is toch wel logisch dat de mensen die zo veel tijd steken in het verslaan van de streams hier op Fok, geen zin hebben om dat ook nog eens via ICQ te doen. Het is voor iedereen toch een kleine moeite om de streamsverslagen hier te lezen?

BVD2K hier
er bestaat zo'n handige functie knippen (ctrl+c) en plakken (ctrl+v)

pi_220066
Ach... never mind

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 16 November 1999).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')