quote:Hoi D.
op 11-16-1999 om 01:21 PM vroeg DIGGER zich het volgende af: (...)Wie is er dan arrogant?(...)
Het was inderdaad niet zo tactisch van Kasta om meteen met de term "import-boeren" en kots-smilies te strooien. Aan de andere kant kan ik me ook een beetje voorstellen dat hij zich afgezeken voelde door termen als "schreeuwerig" en "irritant".
Ik zal er over ophouden.
quote:
op 11-16-1999 om 01:19 PM schreef GHaven het volgende:
Als je nou elke dag een uur eerder opstaat dan OB2K en het topic "daystreams" aanmaakt met e-mail notificatie en een rule op je inbox dat de notificatie automatisch wordt doorgezonden naar je vrijwilligers, dan is iedereen blij toch?
Het idee was best goed maar helaas.
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 November 1999).]
Maar geïnteresseerden waren er dus wel genoeg; zowel mensen die me wilden helpen als mensen die op de contactlijst wilden.
Er waren alleen geen stream-volgers die me wilden helpen; en zonder hen is er geen BB-nieuwsbrief mogelijk.
Kasta
quote:
op 11-16-1999 om 12:35 PM schreef sombie het volgende:
Kasta, je bedoelt het wel goed hoor, maar het is toch wel logisch dat de mensen die zo veel tijd steken in het verslaan van de streams hier op Fok, geen zin hebben om dat ook nog eens via ICQ te doen. Het is voor iedereen toch een kleine moeite om de streamsverslagen hier te lezen?
BVD2K hier
er bestaat zo'n handige functie knippen (ctrl+c) en plakken (ctrl+v)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |