Je aanmelden kan bij icq nummer: 32901943.
Heb je geen icq ?
Stuur dan ff een mailtje naar kastanova@hetnet.nl en dan zal ik je het programmaatje zo snel mogelijk sturen.
Bij voorbaat dank,
Kasta
Dat moest ik even kwijt , het komt zo schreeuwerig over. Maar goed misschien ben ik wel de enigste die dat vindt.
quote:
op 11-15-1999 om 08:44 PM schreef oliebol2000 het volgende:Dat moest ik even kwijt
, het komt zo schreeuwerig over. Maar goed misschien ben ik wel de enigste die dat vindt.
Beste Oliebol,
je bent zelfs niet eens de enige Enschedeer die dit vindt, ook ik deel je mening volledig.
Dat verklaart een hoop.
NOT !
Kennen jullie de NOABERPLICHT niet ???
Oftewel dat je je "buurman" helpt.
Waarschijnlijk niet, maar ja.
Dan zullen jullie wel van die import-boeren zijn die in Enschede wonen, maar ondertussen Ajax-fan() zijn.
Kasta Enschede, All the way !
[Dit bericht is gewijzigd door kastanova (Datum 15 November 1999).]
quote:
op 11-15-1999 om 10:08 PM schreef kastanova het volgende:
ENSCHEDEËRS ?????????????????????Dat verklaart een hoop.
NOT !
Kennen jullie de NOABERPLICHT niet ???
Oftewel dat je je "buurman" helpt.
Waarschijnlijk niet, maar ja.
Dan zullen jullie wel van die importboeren zijn die in Enschede wonen, maar ondertussen Ajax-fan() zijn.
Kasta Enschede, All the way !
Kijk nou eens goed naar wat ik schrijf en er op m'n plaatje staat en denk dan eens na over de wijsheid van je antwoord.
En nee, ik kom belangrijk nieuws ook niet persoonlijk bij je aan de deur zingend brengen
Gnagna, kasta !
Wees gezond, wordt geen B.V. Den Haag supporter !
quote:
op 11-15-1999 om 10:28 PM schreef kastanova het volgende:
Digger, als het tegen jou wil praten, trek ik wel aan de bel.
Was dus ook niet voor jou bedoeld, dus wees maar stil.
Aanhangers van B.V. Den Haag zijn mijn aandacht niet waardig.Gnagna, kasta !
Wees gezond, wordt geen B.V. Den Haag supporter !
Kasta,
als wie dan ook hier tegen jou wil praten, bepaalt hij/zij dat zelf wel, net zoals jij je het recht toemeet om tegen iedereen hier tig keer over hetzelfde te praten.
Zou je, als je post, misschien niet zo arrogant willen schrijven, want je bent hier niet meer of minder belangrijk dan wie ook.
En als je graag wil schelden, dan weet je waar dat kan.
Jouw verzoeken zijn nu echt wel door alle betrokkenen gehoord. Komt er dus geen respons, trek je conclusie, krijg je respons, wees blij.
Kastanova
Prima beslissing Kasta om te stoppen
maar ik had alleen wat meer respons verwacht van de streamvolgers.
My mistake, Kasta
Jammer dat iemand die met de beste bedoelingen een oproep doet meteen voor arrogant wordt uitgemaakt.
Zoveel moeite dan, nee toch ?
kasta
[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 November 1999).]
quote:He Kasta, ik krijg net mijn 1e brainwave van dit millenium.
op 11-16-1999 om 01:00 PM schreef kastanova het volgende: Ik weet wel dat de streamvolgers veel tijd en moeite steken in (...)kasta
Als je nou elke dag een uur eerder opstaat dan OB2K en het topic "daystreams" aanmaakt met e-mail notificatie en een rule op je inbox dat de notificatie automatisch wordt doorgezonden naar je vrijwilligers, dan is iedereen blij toch?
quote:
op 11-16-1999 om 12:40 PM schreef GHaven het volgende:Jammer dat iemand die met de beste bedoelingen een oproep doet meteen voor arrogant wordt uitgemaakt.
Even een minor detail: Iemand die met de beste bedoeligen tig keer schreeuwend dezelfde oproep doet.
En er had al na 1 oproep geconcludeerd kunnen worden dat niemand er wat voor voelde om dingen die hier gepost worden ook nog eens door te sturen..
En als Oliebol of ik of iemand anders aangeeft dat we het nu wel weten van die oproep dan worden wij meteen persoonlijk afgezeken..
Wie is er dan arrogant?
Maar I rest my case, mijn mening is duidelijk en ik ben een van de vele en ik zal hier nu dus maar verder niet meer op in gaan, anders wordt het voor andere lezers zo vervelend en dat is niet mijn bedoeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |