abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220034
Gezocht: streamvolgers.
Volg je met enige regelmaat de BB live-streams?
Meld 't me dan even !
Het enigste dat je hoeft te doen is me bij ECHT belangrijk nieuws even een berichtje te sturen, zodat ik ze aan de andere forumleden kan sturen.
Voor meer informatie over de ICQ-BB-nieuwsbrief; kijk op:
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002170.html

Je aanmelden kan bij icq nummer: 32901943.
Heb je geen icq ?
Stuur dan ff een mailtje naar kastanova@hetnet.nl en dan zal ik je het programmaatje zo snel mogelijk sturen.

Bij voorbaat dank,

Kasta

I was an atheist until I realized I was God
pi_220035
Kastanova is het niet een beetje erg overdreven omdat TIG maal te vertellen...eerlijk gezegd is het wat irritant aan het worden. Die oproep heb je nu al al ZOVEEL gedaan, als mensen dat willen weten ze je wel te vinden.

Dat moest ik even kwijt , het komt zo schreeuwerig over. Maar goed misschien ben ik wel de enigste die dat vindt.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 15 november 1999 @ 21:09:00 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_220036
Nee, je bent niet de enige ik vind Kastanova ook een irritant drammertje!
pi_220037
quote:
op 11-15-1999 om 08:44 PM schreef oliebol2000 het volgende:

Dat moest ik even kwijt , het komt zo schreeuwerig over. Maar goed misschien ben ik wel de enigste die dat vindt.

Beste Oliebol,
je bent zelfs niet eens de enige Enschedeer die dit vindt, ook ik deel je mening volledig.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_220038
ENSCHEDEËRS ?????????????????????

Dat verklaart een hoop.
NOT !
Kennen jullie de NOABERPLICHT niet ???
Oftewel dat je je "buurman" helpt.
Waarschijnlijk niet, maar ja.
Dan zullen jullie wel van die import-boeren zijn die in Enschede wonen, maar ondertussen Ajax-fan() zijn.

Kasta Enschede, All the way !

[Dit bericht is gewijzigd door kastanova (Datum 15 November 1999).]

pi_220039
quote:
op 11-15-1999 om 10:08 PM schreef kastanova het volgende:
ENSCHEDEËRS ?????????????????????

Dat verklaart een hoop.
NOT !
Kennen jullie de NOABERPLICHT niet ???
Oftewel dat je je "buurman" helpt.
Waarschijnlijk niet, maar ja.
Dan zullen jullie wel van die importboeren zijn die in Enschede wonen, maar ondertussen Ajax-fan() zijn.

Kasta Enschede, All the way !

Kijk nou eens goed naar wat ik schrijf en er op m'n plaatje staat en denk dan eens na over de wijsheid van je antwoord.

En nee, ik kom belangrijk nieuws ook niet persoonlijk bij je aan de deur zingend brengen

pi_220040
Digger, als het tegen jou wil praten, trek ik wel aan de bel.
Was dus ook niet voor jou bedoeld, dus wees maar stil.
Aanhangers van B.V. Den Haag zijn mijn aandacht niet waardig.

Gnagna, kasta !

Wees gezond, wordt geen B.V. Den Haag supporter !

maandag 15 november 1999 @ 22:57:00 #8
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_220041
toch gewoon lekker mee doen aan de bb verslagen hier en dan zo af en toe kopieren voor iedereen die het wil volgen via icq. Icq'ers blij, forum leden blij, iedereen blij, ik blij, Ruud blij, Maurice Blij, Karin Blij, Noeke Blij, Bart Blij, Willem Blij, Veronica niet Blij.. ohhh het wordt een nacht om in bloemetjes te slapen onder een hemelbed, en flink wat blijheid te verspreiden.. love and peace man
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_220042
He,he, eindelijk iemand die het nut van een ICQ BB nieuwsbrief inziet.
Kan ik hieruit opmaken dat je je aanmeld als vrijwilliger kangaroo ?
pi_220043
quote:
op 11-15-1999 om 10:28 PM schreef kastanova het volgende:
Digger, als het tegen jou wil praten, trek ik wel aan de bel.
Was dus ook niet voor jou bedoeld, dus wees maar stil.
Aanhangers van B.V. Den Haag zijn mijn aandacht niet waardig.

Gnagna, kasta !

Wees gezond, wordt geen B.V. Den Haag supporter !

Kasta,
als wie dan ook hier tegen jou wil praten, bepaalt hij/zij dat zelf wel, net zoals jij je het recht toemeet om tegen iedereen hier tig keer over hetzelfde te praten.

Zou je, als je post, misschien niet zo arrogant willen schrijven, want je bent hier niet meer of minder belangrijk dan wie ook.
En als je graag wil schelden, dan weet je waar dat kan.

Jouw verzoeken zijn nu echt wel door alle betrokkenen gehoord. Komt er dus geen respons, trek je conclusie, krijg je respons, wees blij.

pi_220044
Kan iemand Kastanova effe ICQ-en dat Anouk eruit wil stappen?? Da's toch wel "hot" news!! Misschien kan iemand hem even uit zijn bed bellen!!!!
pi_220045
Wat is in godsvredesnaam een NOABER?????Kasta? Van een neighbour heb ik gehoort en is het in het duits niet iets van nachbarn of zo? was heel slecht in duits. Ik ben benieuwd welk dialect noaber als buur betiteld. vertel het me iemand!
pi_220046
Noaber is Twents voor Buur (m/v). Ben er weliswaar al zo'n 12 jaar weg, maar kom nog wel 'ns in het Twenteland om m'n Pa en Ma te bezoeken...
pi_220047
bedankt kozz!
hihi jouw groovy "pasfoto" in combinatie met twente als roots werkt een beetje op de lachspieren. Ik zie je daar al helemaal ronlopen met afro en al.
sorry hoor, laat mij maar fantaseren
pi_220048
Tja, dommie... Om je toch maar wild uit je droom te helpen.... Ik heb m'n afro afgeschoren:
http://huizen.dds.nl/~gklomp/kalifornia/calif03.htm

pi_220049
Mijn poging om een extra dimensie aan het forum toe te geven is hierbij gestrand.
Jammer genoeg zijn er genoeg belangstellenden voor de nieuwsbrief, maar zijn er geen streamvolgers die me het HOTnews
willen posten.
Zeer jammer, maar denk da'k het maar opgeef.

Kastanova

pi_220050
de beste beslissing die ik tot nu toe heb gehoord....stoppen met deze konstante herhalingen. Ik wordt er wat geirriteerd van, kan aan mij liggen hoor maar goed...

Prima beslissing Kasta om te stoppen

pi_220051
Sorry oliebol,

maar ik had alleen wat meer respons verwacht van de streamvolgers.

My mistake, Kasta

pi_220052
Kasta, je bedoelt het wel goed hoor, maar het is toch wel logisch dat de mensen die zo veel tijd steken in het verslaan van de streams hier op Fok, geen zin hebben om dat ook nog eens via ICQ te doen. Het is voor iedereen toch een kleine moeite om de streamsverslagen hier te lezen?
  dinsdag 16 november 1999 @ 12:40:00 #20
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_220053
Ha ha. Kasta probeert lief te zijn voor de mensheid maar wordt gekruisigd. Waar heb ik zoiets toch eerder gelezen?

Jammer dat iemand die met de beste bedoelingen een oproep doet meteen voor arrogant wordt uitgemaakt.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_220054
Ik weet wel dat de streamvolgers veel tijd en moeite steken in het posten van de topics, maar het enigste dat ze hoeven te doen is het verslag (bij ECHT belangrijk nieuws) even te kopiëren en naar het icq nr te sturen.
Ik, of iemand anders die zich voor die taak aangemeld heeft stuurt 'm dan door naar de mensen op de contactlist.
That's all.

Zoveel moeite dan, nee toch ?

kasta

pi_220055

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 16 November 1999).]

dinsdag 16 november 1999 @ 13:19:00 #23
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_220056
quote:
op 11-16-1999 om 01:00 PM schreef kastanova het volgende: Ik weet wel dat de streamvolgers veel tijd en moeite steken in (...)kasta
He Kasta, ik krijg net mijn 1e brainwave van dit millenium.

Als je nou elke dag een uur eerder opstaat dan OB2K en het topic "daystreams" aanmaakt met e-mail notificatie en een rule op je inbox dat de notificatie automatisch wordt doorgezonden naar je vrijwilligers, dan is iedereen blij toch?

Haalt gelijk bij rechter.
pi_220057
quote:
op 11-16-1999 om 12:40 PM schreef GHaven het volgende:

Jammer dat iemand die met de beste bedoelingen een oproep doet meteen voor arrogant wordt uitgemaakt.

Even een minor detail: Iemand die met de beste bedoeligen tig keer schreeuwend dezelfde oproep doet.
En er had al na 1 oproep geconcludeerd kunnen worden dat niemand er wat voor voelde om dingen die hier gepost worden ook nog eens door te sturen..
En als Oliebol of ik of iemand anders aangeeft dat we het nu wel weten van die oproep dan worden wij meteen persoonlijk afgezeken..
Wie is er dan arrogant?

Maar I rest my case, mijn mening is duidelijk en ik ben een van de vele en ik zal hier nu dus maar verder niet meer op in gaan, anders wordt het voor andere lezers zo vervelend en dat is niet mijn bedoeling.

pi_220058
Beste kasta, het is een schattig initiatief, maar ik vind het leuker om de streamverslagen via deze site te checken, dan zie je ook nog een hoop andere topics om eens in te neuzen als je wacht op nieuwe verslagen, ik zit niet te wachten op louter en alleen maar verslagen. er moet ook een beetje lol aan te beleven zijn.
Quia Unitarii Amicitia Sodales Tenemur, Q.U.A.S.T. !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')