Nou, zomaar wat zaken die mij direct in het oog springen:quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:29 schreef Meddo het volgende:aan het uiterlijk is echt niet veel veranderd hoor
De navigatieknoppen zijn er inderdaad wel erg op achteruit gegaan. Vorige en volgende zijn wel mooi, maar verversen, stoppen en homequote:
Op de iMac vind ik die knoppen wel mooi, op Windows inderdaad niet zo mooi. Heb ze daarom ook maar gewoon weg gehaald. Ik gebruik toch altijd F5 en ESC.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:33 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
De navigatieknoppen zijn er inderdaad wel erg op achteruit gegaan. Vorige en volgende zijn wel mooi, maar verversen, stoppen en home.
Dat is waar, maar als je mee wilt gaan met de nieuwste webtechnologische innovaties, dan moet je ook met je browserversies mee. Anders blijf je hangen.quote:
Daarom houd ik ook FF 2 op m`n mac.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:38 schreef BobbyB het volgende:
Op de iMac vind ik die knoppen wel mooi, op Windows inderdaad niet zo mooi. Heb ze daarom ook maar gewoon weg gehaald. Ik gebruik toch altijd F5 en ESC.
Het is kiezen of delen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:39 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je mee wilt gaan met de nieuwste webtechnologische innovaties, dan moet je ook met je browserversies mee. Anders blijf je hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |