SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
Iphone
Er zijn 100039139 betere telefoons te verkrijgen, en je kiest dat productI know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
omdat er heel veel domme mensen zijn daaromquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:31 schreef Buitendam het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen die zich toch nog laten foppen met dit soort mega-hypes...
Ach, net als VHS en Harley Davidson weet je dat je technisch gezien niet het beste product koopt. Maar dat heeft niets met foppen te maken. Ik wist immers wat ik zou krijgen. Het gaat erom dat dat mijn simkaart het niet doet. Dat was onverwacht en daar baal ik van.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:31 schreef Buitendam het volgende:
Waarom zijn er zoveel mensen die zich toch nog laten foppen met dit soort mega-hypes...
Gast, denk nou eens een paar minuten helder na.. Je betaallt honderden en honderden euro's voor een product waarvan een van de beginselen (een sim-kaart for Christ sake) het niet naar behoren doet..quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, net als VHS en Harley Davidson weet je dat je technisch gezien niet het beste product koopt. Maar dat heeft niets met foppen te maken. Ik wist immers wat ik zou krijgen. Het gaat erom dat dat mijn simkaart het niet doet. Dat was onverwacht en daar baal ik van.
Dat de iPhone wereldwijd uitverkocht is klopt overigens niet. Je moet hem alleen bestellen. Bij mij duurde het nog geen twee weken.
Iphone
Er zijn 100039139 betere telefoons te verkrijgen, en je kiest dat productuiteindelijk moet je toch eentje kiezen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Ik betaalde evenveel -zowel telefoon als abonnement- als twee jaar geleden voor mijn Nokia N73. De iPhone was 71 euro en het abonnement is 29 euro p/m. Ik krijg evenveel belminuten en sms'jes als daarvoor, betaal evenveel en als ik me goed kan herinneren was de Nokia N73 bij aanschaf 2 jaar geleden zelfs 20 euro duuurder. Gast.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, denk nou eens een paar minuten helder na.. Je betaallt honderden en honderden euro's voor een product waarvan de beginselen (een sim-kaart for Christ sake) het niet naar behoren doet..
Dat geloof ik allemaal meteen, klein detail is alleen dat je uiteindelijk dezelfde klap geld kwijt bent voor een apparaat dat iets gewoon niet doet. En dan komen we dus wel terug op het feit dat ik dat foppen noem. Datgene wat jij probeerde te weerleggen, weet je nog?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik betaalde evenveel -zowel telefoon als abonnement- als twee jaar geleden voor mijn Nokia N73. De iPhone was 71 euro en het abonnement is 29 euro p/m. Ik krijg evenveel belminuten en sms'jes als daarvoor, betaal evenveel en als ik me goed kan herinneren was de Nokia N73 bij aanschaf 2 jaar geleden zelfs 20 euro duuurder. Gast.
Iphone
Er zijn 100039139 betere telefoons te verkrijgen, en je kiest dat productSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
Doe niet zo dom. Dit is gewoon een productiefoutje. Dat gebeurt weleens hè.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat geloof ik allemaal meteen, klein detail is alleen dat je uiteindelijk dezelfde klap geld kwijt bent voor een apparaat dat iets gewoon niet doet. En dan komen we dus wel terug op het feit dat ik dat foppen noem. Datgene wat jij probeerde te weerleggen, weet je nog?
Alsof die simkaart door de fabrikant van de telefoon wordt gemaakt....quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, denk nou eens een paar minuten helder na.. Je betaallt honderden en honderden euro's voor een product waarvan een van de beginselen (een sim-kaart for Christ sake) het niet naar behoren doet..
Dat is echt onzin.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:51 schreef JanusAnus het volgende:
Ik heb een mac en ik heb een iPod gehad, en dit vind ik geweldige producten. Maar die iPhone is echt een stuk poep.
Het gaat niet zozeer om die simkaart. Allicht is dat gewoon een fout, zal de schuld meer misschien wel meer liggen bij T-mobile dan bij Apple, maar als je hieronder leest met wat voor instelling hij zoveel geld op de toonbank klapt...quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Dit is gewoon een productiefoutje. Dat gebeurt weleens hè.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:46 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, net als VHS en Harley Davidson weet je dat je technisch gezien niet het beste product koopt. Maar dat heeft niets met foppen te maken. Ik wist immers wat ik zou krijgen. Het gaat erom dat dat mijn simkaart het niet doet. Dat was onverwacht en daar baal ik van.
Euhm, ja? En nu? Wat is je punt precies? Hij wilt graag een iPhone hebben, wat is het probleem?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om die simkaart. Allicht is dat gewoon een fout, zal de schuld meer misschien wel meer liggen bij T-mobile dan bij Apple, maar als je hieronder leest met wat voor instelling hij zoveel geld op de toonbank klapt...
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om die simkaart. Allicht is dat gewoon een fout, zal de schuld meer misschien wel meer liggen bij T-mobile dan bij Apple
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat geloof ik allemaal meteen, klein detail is alleen dat je uiteindelijk dezelfde klap geld kwijt bent voor een apparaat dat iets gewoon niet doet. En dan komen we dus wel terug op het feit dat ik dat foppen noem. Datgene wat jij probeerde te weerleggen, weet je nog?
Iphone
Er zijn 100039139 betere telefoons te verkrijgen, en je kiest dat productEn dan kom jij met zo'n mislukte Nokia aan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
De nogal lichtelijke irritatie in zijn posts richting zijn nieuwe telefoon en bijvoorbeeld i-Tunes. Daaruit laat ie nou niet echt merken dat ie helemaal into zijn nieuwe telefoon is, waar hij, in mijn ogen, een hoop geld voor betaalt. En daarmee heeft ie zichzelf gefopt, vind ik.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]waar slaat deze post dan op
[..]
Nee, je zegt dat hij door een hype gefopt is omdat zijn telefoon het niet doet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De nogal lichtelijke irritatie in zijn posts richting zijn nieuwe telefoon en bijvoorbeeld i-Tunes. Daaruit laat ie nou niet echt merken dat ie helemaal into zijn nieuwe telefoon is, waar hij, in mijn ogen, een hoop geld voor betaalt. En daarmee heeft ie zichzelf gefopt, vind ik.
iTunes is gratis.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:43 schreef Spike1506 het volgende:
Activeren via iTunes? Hoezo koppelverkoop..
Het is en blijft koppelverkoop.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[quote]Op de eerste plaats is ELK mobieltje een hype.
quote:Ik hoor de Nokia's en Samsungs nog roepen dat het allemaal niks zou worden met apple en nu rollen zo over elkaar heen om zo snel mogelijk ook een multitouch device op de markt te pleuren.
Dat beweer ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik mijn bedenkingen heb met het feit dat veel mensen zo makkelijk zoveel geld neerkwakken en daarna zo makkelijk hun gal spuwen op internet. En TS komt op mij over als zo'n persoon.quote:En ten derde is er niks mis met zijn telefoon.
Ja, dat was ik ook.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen was ik sarcastisch. Dit is natuurlijk niet te vergelijken met het IE verhaal. Anders is active sync of Nokia Suite ook koppelverkoop.
Dat zal wel..maar je wordt daarnaast gewoon gedwongen om iets te gebruiken.quote:
Dat ligt aan de firmware. Ik heb op mijn 1G ook 2.0 gezet, vanwege de App Store. Loopt ook langzamer, de batterij was met push aan binnen no-time leeg. Ook het toetsenbord reageert veel trager. Ik hoop echt dat 2.1 dit verhelpt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:50 schreef Biogarde het volgende:
Heb die 3G ook, maar blijf versie 1 beter vinden qua hangen, batterij en crashen![]()
Wat een kankerding die 3G
En de behuizing is veel kekker van versie 1quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de firmware. Ik heb op mijn 1G ook 2.0 gezet, vanwege de App Store. Loopt ook langzamer, de batterij was met push aan binnen no-time leeg. Ook het toetsenbord reageert veel trager. Ik hoop echt dat 2.1 dit verhelpt.
Kom nou toch, elke smart phone komt met een sync applicatie die je MOET gebruiken om je mail, contacten, muziek, agenda, etc te kunnen syncen. Windows Mobile komt met Active Sync, Nokia komt met PC Suite en zo heeft elk merk zijn eigen applicatie, welke je meestal niet volledig kan vervangen door een andere applicatie. Ook voor de iphone zijn apps te vinden waardoor je wel gewoon bepaalde bestanden kan sleuren en pleuren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat zal wel..maar je wordt daarnaast gewoon gedwongen om iets te gebruiken.
Met een standaard telefoon heb je dat niet (met standaard bedoel ik gewoon ouderwets sleepwerk)
En begin niet over alternatieven etc..Een noob weet niet wat zich overkomt als blijkt dat je ook nog perse iTunes moet gebruiken.
Mijne werkt perfectquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:50 schreef Biogarde het volgende:
Heb die 3G ook, maar blijf versie 1 beter vinden qua hangen, batterij en crashen![]()
Wat een kankerding die 3G
Nou, ik probeer m'n zooi altijd netjes te houden. Zo krijg je d'r nog wat voor terug bij een eventuele verkoop.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:58 schreef shroomer het volgende:
@ Biogarde: Alsjeblieft als je zo'n zuurpruim bent die bang is voor krasjes koop hem dan niet!!! Weet je hoe gyl dat ding eruit ziet dan moet je hem gewoon ook meteen zo uit je zak kunnen halen dat gaye gedoe met rubbertjes en zakjes.!
Verder is de iphone supergebruiksvriendelijk en by far de mooiste (vergeliijken met die dikke N96 of hoekige samsung of htc's. 30 euro per maand is echt geen godsvermogen voor 150 belminuten 150 smsjes en onbeperkt 3g(snel) internet
Verder is met 1 druk naar de App. store voor honderden (genoeg gratis) applicaties en Itunes store ook zeer handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |