Hoewel... eerst door de branding lopen, dan zand- en watergevecht en dan rollebollend door de duinen... hm...quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:36 schreef Jannekje7 het volgende:
I wanna have seks, on the beach!
Nahhh, toch niet, al dat zand...
Tenzij er een heeel groot kleed bij betrokken is..
Kan van de ene kant begrijpen dat mensen geen namen weten bij muziek, de huidige muziek ken ik ook totaal niet bij naam. Ik herken nummers die vaker voorbij komen maar als je me gaat vragen naar artiest en titel van track sta ik ook met een mond vol tanden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:35 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Arjan van Buuren zei ze zelfs
Maar och... zij heeft de badeend
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoewel... eerst door de branding lopen, dan zand- en watergevecht en dan rollebollend door de duinen... hm...
Italie volgens mij nog, geen uber bekende DJ inderdaad. Ook maar beperkt aantal nummers gemaakt, heb er geloof ik 3 op harde schijf staan. Children vond ik de eerste keer toen ik het hoorde op trancemaster 11 meteen een dijk van een nummer.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Robert Miles is buiten Nederland en Duitsland weinig bekend geworden toch ?
Frustie is ook ijs, maar niet van Olaquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Frustie.... *draait volume naar beneden*
zelfs voetbal (psv-vvv) is nog interessanter...
Ik heb met den kopf onder den steen gelegen. Maar ik kom er niet op wat EM betekend.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:45 schreef Piles het volgende:
Zo, Morning EM audio is geknipt. Nu terugluisteren & uploaden
Dan nog fragmenten knippen en uploaden. En dan is de dag weer voorbij. Wat een leven heb ik ook
Frustie?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Frustie is ook ijs, maar niet van Ola
The Morning JEM is van 'vroeger'quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb met den kopf onder den steen gelegen. Maar ik kom er niet op wat EM betekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |