quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:(ga snel naar de vriezer waar de raketjes al liggen te wachten!)
Neem er nog 1 extra op onze kostenquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:(ga snel naar de vriezer waar de raketjes al liggen te wachten!)
Add me via msn of via IRC op fok.nl/3fm:)quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:58 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 zit heftig te denken hoe ie met z'n voorbeluistering op het mengpaneel telefoongesprekken kan gaan voeren via de PC..
ik loop vaak te schelden op Giel, maar die uitzending was qua meligheid ongeevenaard!quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Toppertje...
* Sirolf heeft de Leuk is Anders-uitzending met 2 uur lang Toppertje nog ergens staan.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:(ga snel naar de vriezer waar de raketjes al liggen te wachten!)
Attaque!quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:(ga snel naar de vriezer waar de raketjes al liggen te wachten!)
Ben er wel benieuwd naar eigenlijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik loop vaak te schelden op Giel, maar die uitzending was qua meligheid ongeevenaard!
wij hadden die dag ook nog eens twee Ieren over de vloer, die begonnen zich toch af te vragen wat dit in godsnaam wasquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
Binnenkort eens uploaden als ik de tijd heb.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:02 schreef Againzender het volgende:
wij hadden die dag ook nog eens twee Ieren over de vloer, die begonnen zich toch af te vragen wat dit in godsnaam was
Doen doen, wil het nog wel is terughorenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Binnenkort eens uploaden als ik de tijd heb.
Sterker nog, hij staat nog steeds online op de Publieke Omroep-servers!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doen doen, wil het nog wel is terughoren
* WebHawkjuh is luisterendequote:Op woensdag 30 juli 2008 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, hij staat nog steeds online op de Publieke Omroep-servers!
Giel en Toppertje... Leuk is Anders! (Real Audio)
Klopt, maar zo warm was het eigenlijk al niet meer (22 graden) en als ik nog een half uur wacht dan is het al aardig donker en ik ren door een natuurgebied met slootjes. Als het dan donker begint te worden dan stikt het daar van de vliegjes dus dan kan ik beter om 21:00 rennen dan een half uur later.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wacht je toch even, loop je ook lekker koel straks.
Kan ik hier niet eens openen geloof ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:06 schreef Sirolf het volgende:
Ik geloof dat ik toen een brievenopener door mijn hand heb gestoken, ter compensatie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Legendarische uitzending, ik heb me slap gelachen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus al had je niet de vrouwelijke eigenschappen van gat in je hand, dan nu welquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:12 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik toen een brievenopener door mijn hand heb gestoken, ter compensatie.
Corton heeft nou eenmaal een aparte manier van pratenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:19 schreef Topspin het volgende:
Is deze Dj die nu aan het praten is bezopen ofzo?
Hoe moeilijk hij uit zijn woorden komt en nog meer. Hij hakkelt vaker en zijn hele manier van praten. Ik versta er soms geen ruk van
Moeilijk te volgen deze Dj maar dat kan aan mij liggen.
Wist ik nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Corton heeft nou eenmaal een aparte manier van praten
geen idee, maar het idee dat ik toen had was dat er opeens een invaller nodig was voor LIA, en dat Giel dat maar ging doen. En ja, dan zie je dat Giel best leuke radio kan maken als hij uit sleur getrokken wordt, gewoon schijt aan alles, en lekker melig doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
Overigens, Wat bezielde giel in vredensnaam om 2 uur lang dat nummer te draaien?
Al zijn zijn stukjes voor ad tv erg leuk om te zien en die zijn over het algemeen wel goed gesprokenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:24 schreef -Hans- het volgende:
Engelse interviews lopen ook niet altijd even soepel maar voor de rest meer dan prima. Rock 'n roll
Het doet me denken aan Herbert Visser die in 2007 's nachts een uur lang "Ow wat een feest" van het MIDNR-team draaide, omdat zij iets van hem wistenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee, maar het idee dat ik toen had was dat er opeens een invaller nodig was voor LIA, en dat Giel dat maar ging doen. En ja, dan zie je dat Giel best leuke radio kan maken als hij uit sleur getrokken wordt, gewoon schijt aan alles, en lekker melig doen
quote:
Jup, het is ook lang niet altijd. Is ook wel een vak natuurlijk en ik zou het zeker niet beter doen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Al zijn zijn stukjes voor ad tv erg leuk om te zien en die zijn over het algemeen wel goed gesproken
Las net de log van Annemieke. Weet je hoe warm het daar is? fucking 47 graden om 11 uur 's ochtends. Aaaaaaaaaah! heb 40+ wel eens meegemaakt in Portugal met strand in de buurt en dan is het wel te doen, maar als je een strand ziet in een woestijn dan heb je a) of de verkeerde afslag genomen of je ziet b) dingen die er echt niet zijn. Respect hoor..quote:
Ik vond het prima te doen in Egypte toen ik er was in septemberquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las net de log van Annemieke. Weet je hoe warm het daar is? fucking 47 graden om 11 uur 's ochtends. Aaaaaaaaaah! heb 40+ wel eens meegemaakt in Portugal met strand in de buurt en dan is het wel te doen, maar als je een strand ziet in een woestijn dan heb je a) of de verkeerde afslag genomen of je ziet b) dingen die er echt niet zijn. Respect hoor..
Denk dat 40 graden daar vaker beter te doen is dan 25/30 graden hier. Komt puur door de bizar hoge luchtvochtigheid in dit land.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vond het prima te doen in Egypte toen ik er was in september
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |