Ahh, oke. Nouja, hij is dus in ieder geval niet gedraait door Coen, of Coen moet hem vanaf CD gestart hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee hoor, want om 11.06u was ik op mn werk. Staat wel radio op hoor... saairadio. Doe ouwetjes kunnen 3FM niet aan
Nouja, in t vorige topic quotte ik de eerste zin van t nummer, naar aanleiding van de plaat op de radio... dus hij is zéker gedraaid. Maargoed... boeiendquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, oke. Nouja, hij is dus in ieder geval niet gedraait door Coen, of Coen moet hem vanaf CD gestart hebben.
Ik ook niet. Heb alle uithoeken van Amerika zowat gezien maar ben qua Euro-ganger nog echt een leek.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:15 schreef Marc63 het volgende:
Kleine troost Maricha... ik ben ook nog nooit in Spanje geweest.
Ahh, nu snap ik de verwarring.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nouja, in t vorige topic quotte ik de eerste zin van t nummer, naar aanleiding van de plaat op de radio... dus hij is zéker gedraaid. Maargoed... boeiend
Op www.skyradio.nl kan je de playlist voor de komende minuten vinden. Je zou eens je collega's kunnen pesten door uit het niets te roepen "Hierna komt <insert volgende plaat volgens playlist>!" waarna die waarschijnlijk geen flauw idee hebben hoe je dat weet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee hoor, want om 11.06u was ik op mn werk. Staat wel radio op hoor... saairadio. Doe ouwetjes kunnen 3FM niet aan
Krijg je met een een franse lerares als vriendin van schoonvaderquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:17 schreef on_air het volgende:
[..]
< zie edit.
J'ai oublier (ofzo, vervoegd)
't zegt me niets, en Youtube ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik was zojuist in mijn oude cd koffers aan het neuzen. Soms echt te fout wat je tegen komt.
Deze dus:
[ afbeelding ]
wat, summer in the city?quote:
Dat lukt de personen met versleten F5 knop ook wel met de stream van 3FM hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op www.skyradio.nl kan je de playlist voor de komende minuten vinden. Je zou eens je collega's kunnen pesten door uit het niets te roepen "Hierna komt <insert volgende plaat volgens playlist>!" waarna die waarschijnlijk geen flauw idee hebben hoe je dat weet.
Nee, ik was hem ook al aan het zoeken. Ben ook wel weer benieuwd hoe die ging. Die mevrouw in der blote borsten, was iemand die mee had gedaan aan "de bus" of "big Brother" geloof ik... Long time ago.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
't zegt me niets, en Youtube ook niet.
Ah, mooiquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, nu snap ik de verwarring.
Ik dacht dat je het nog over Manu Chao had, maar je had het al over Kid Rock...
woensdag 30-07-2008 21:12 Kid Rock All Summer Long
woensdag 30-07-2008 17:38 Kid Rock All Summer Long
Daar had je dus wél gelijk
Hahaha, dan word ik wss meteen op de brandstapel geggoid ivm hekserijquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op www.skyradio.nl kan je de playlist voor de komende minuten vinden. Je zou eens je collega's kunnen pesten door uit het niets te roepen "Hierna komt <insert volgende plaat volgens playlist>!" waarna die waarschijnlijk geen flauw idee hebben hoe je dat weet.
Ik was getrouwd met een Fransoos. Misschien dat het daardoor verdrongen heb.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijg je met een een franse lerares als vriendin van schoonvaderdan wordt frans toch vaker opgehaald dan gewenst
* Proest * weet het wel zekerquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik was getrouwd met een Fransoos. Misschien dat het daardoor verdrongen heb.
Zomerbier is toch gewoon Witbierquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg ineens zin in een bepaald soort bier...
bron: http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/269554/quote:Erwin
Meer muziek is prima, maar hoe
verklaar je nu dat leuter-kleuter
Giel er een uur bij krijgt om vol
te zeveren met zijn gezwets.
Zoals eerder gemeld, hou eens een
enquete.
Nieuwe dagprogrammering
Kleine enquete onder 25 luisteraars
6-8 Michiel Veenstra
8-9 Michiel+Gerard samen
9-12 Gerard Ekdom
12-15 Rob Stenders+oude sidekiks
15-18 Timur+Coen Swijnenberg
18-21 Edwin Diergaarde
21-24 Sander Guis en Sander Lantinga
24-03 Domien Verschuren
03-05 Giel Beelen
05-06 NON STOP MUZIEK
Oehoehoehhhhhh. Hoegaarden met een schijfje citroen. Of Wieckse witte... of mijn favoriet; Korenwolf!quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zomerbier is toch gewoon Witbier
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zomerbier is toch gewoon Witbier
Gelukkig zijn er alternatieven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb ik nou nog nooit op, soooo overpriced
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit te glimlachen @ post op 3fm.nl:
[..]
bron: http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/269554/
Sander guis en Sander L? tussen 21-24?
Gare gast
Nog erger, ze zei volgens mij Arjan van Buuren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:34 schreef Topspin het volgende:
Kan niet begrijpen dat ze Faithless niet herkende maar dat kan eraan liggen dat ik alles van Faithless in mijn collectie heb.
Armin van Buren zegt ze
Robert Miles is buiten Nederland en Duitsland weinig bekend geworden toch ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:37 schreef Topspin het volgende:
Sex on the beach
Nummer toen ik net ging stappen toen ik 17 was. Amstel bier uit een pull en maar zuipen
Op de tafel staan bij I want to move it move it en ga zo door.
Nog een keer Children van Robert Miles aangevraagd bij de DJ in het Grand cafe maar dat was toen niet bekend, 2 maanden later draaide hij dat nummer 3 keer per uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |