Wacht je toch even, loop je ook lekker koel straks.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
even een half uurtje of 45 minuten aan het hardlopen. Gok 30 minuten.![]()
Mis helaas wel het request uurtje..
Dat is niet zo'n probleem maar misschien wel de volle maag.. Gisteren ook hardgelopen en daar ben ik nog een beetje brak van. naja, in elk geval zometeen Summer REquests!quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Afhankelijk van of je de weg terug kan vinden?
tuurlijk! De hele week alquote:
hm, klinkt erg als het probleem dat m;n schoonvader had met een ander programma om muziek af te spelen, weet alleen niet meer wat daar nou de oorzaak van was....quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:04 schreef Topspin het volgende:![]()
![]()
Winamp speelt geen enkel muziek-bestand meer af, moet op de harde schijf gaan zoeken en iedere mp3 apart aanklikken. Zal niet vragen wat ik eraan moet doen hier want daar heb je google voor.
Tis al de zoveelste keer dat winamp al mijn bestanden skipped die ik wil luisteren. Dan zoek ik op creedence en krijg ik 100 nummers en vervolgens worden al die nummers op snel tempo afgegaan in de afspeellijst en genegeerd en zo gaat dat met iedere artiest of album die ik wil luisteren.
Mediaplayer doet het ook niet meer en i-tunes ook niet.
Vorige keer na lang experimenteren het probleem weten op te lossen maar weet niet meer hoe ik dat gedaan heb
Dus dan maar door de harde schijf zoeken, beetje omslachtig maar goed.
Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou
Staat nu op
Me gusta los aviones, me gustas tu.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahaha, leuk nummer.
Maar wat ze nou zingen? Veel potentiele mama-appelsap-stukjes
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, klinkt erg als het probleem dat m;n schoonvader had met een ander programma om muziek af te spelen, weet alleen niet meer wat daar nou de oorzaak van was....
Het laatste couplet zit niet in jouw tekstquote:
De bron van al het kwaadquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:09 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ga maar niet zeuren over windows vista want zo blijf ik aan de gang
Vrije vertaling erbij...?quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Me gusta los aviones, me gustas tu.
Me gusta viajar, me gustas tu.
Me gusta la mañana, me gustas tu.
Me gusta el viento, me gustas tu.
Me gusta soñar, me gustas tu.
Me gusta la mar, me gustas tu.
Que voy a hacer,
Je ne sais pas
Que voy a hacer
Je ne sais plus
Que voy a hacer
Je suis perdu
Que horas son, mi corazón
Me gusta la moto, me gustas tu.
Me gusta correr, me gustas tu.
Me gusta la lluvia, me gustas tu.
Me gusta volver, me gustas tu.
Me gusta marihuana, me gustas tu.
Me gusta colombiana, me gustas tu.
Me gusta la montaña, me gustas tu.
Me gusta la noche, me gustas tu.
Que voy a hacer,
Je ne sais pas
Que voy a hacer
Je ne sais plus
Que voy a hacer
Je suis perdu
Me gusta la cena, me gustas tu.
Me gusta la vecina, me gustas tu.
Me gusta su cocina, me gustas tu.
Me gusta camelar, me gustas tu.
Me gusta la guitarra, me gustas tu.
Me gusta el regaee, me gustas tu.
Que voy a hacer,
Je ne sais pas
Que voy a hacer
Je ne sais plus
Que voy a hacer
Je suis perdu
Me gusta la canela, me gustas tu.
Me gusta el fuego, me gustas tu.
Me gusta menear, me gustas tu.
Me gusta la Coruña, me gustas tu.
Me gusta Malasaña, me gustas tu.
Me gusta la castaña, me gustas tu.
Me gusta Guatemala, me gustas tu.
Que voy a hacer,
Je ne sais pas
Que voy a hacer
Je ne sais plus
Que voy a hacer
Je suis perdu
Daar hebben we dus die muziekstats voor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vrije vertaling erbij...?
Ennuh... hadden we dit nummer niet al eerder in t programma? Of was dat nog bij Coen?
Altijd een goeie oplossingquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:12 schreef Topspin het volgende:
Kortom: Tijd voor 3FM. FF geen gezeik met zoeken op mijn harde schijf. Morgen ff via google zoeken naar een oplossing. Na de vorige installatie heb ik geen zin om weer te gaan zitten leuren om het goed te krijgen.
Ik hou van vliegtuigen, ik hou van jou.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vrije vertaling erbij...?
Ennuh... hadden we dit nummer niet al eerder in t programma? Of was dat nog bij Coen?
Ik weet het nietquote:
Nee hoor, want om 11.06u was ik op mn werk. Staat wel radio op hoor... saairadio. Doe ouwetjes kunnen 3FM niet aanquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je hebt hem vanmorgen om 11:06 ook bij Gerard gehoord.
Me two...quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:02 schreef Cee het volgende:
Zo, net ge-request.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |