Jij hebt de OP gelezen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:06 schreef SharQueDo het volgende:
Moet je ook goeie ondertiteling downloaden voor je gewarezde films.
waar zie jij witte puntmutsen?quote:
mensen die de OP niet lezen en blaten na het zien van de titelquote:
Mensen die klagen over spam in de ondertiteling, terwijl ze een LG tv hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:12 schreef marcel-o het volgende:
[..]
mensen die de OP niet lezen en blaten na het zien van de titel
alsof het merk wat met rare subs te maken heeftquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:14 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mensen die klagen over spam in de ondertiteling, terwijl ze een LG tv hebben.
het was zelfs 2 eps achter elkaar, wel heel goedkoopquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:13 schreef Yozzz het volgende:
Wel grappig dat de subs van UPC dus gedownload zijn
"verkapt-kijk-mij-er-geen-een-hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
verkapt-kijk-mij-een-flat-screen-tv-hebben topic.
misschien is t die gast wel van die youtube filmpjesquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:24 schreef BobbyB het volgende:
Ik denk dat er een fokker bij dat ondertitelbureau werkt waarbij die regelmatig webadressen in de ondertiteling CTRL+Vt, perongeluk.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:24 schreef Juup© het volgende:
Nu ontopic en geen welles nietus ik heb de mooiste tv of wat dan ook.
ouwe seriesquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:27 schreef Juup© het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog nooit naar dat kanaal bij UPC heb gekeken ondanks dat ik wel van SF hou.
Nee dit draagt iets bij.quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:27 schreef Juup© het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog nooit naar dat kanaal bij UPC heb gekeken ondanks dat ik wel van SF hou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |