Hey Kneus.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Opperkwal het volgende:
Hoe heet die mongool die heel de tijd in sup typt, dat is echt irritant...
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Opperkwal het volgende:
Hoe heet die mongool die heel de tijd in sup typt, dat is echt irritant...
Ik zeg toch ook niet dat je het niet gebruikt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:56 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Hey Kneus.
1) Ik gebruik het nog steeds.
2) Zoek fucking een leven.
Help me, ik word aangevallen door jouw reactie.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
aldus.sprak.god en die is er alweer een tijdje mee gestopt
Oh, dat was voor Nikmans (?).quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:57 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je het niet gebruikt.
Oke.
Waarom niet? Ik vind het wel grappig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:58 schreef Nikmans het volgende:
Waarom zou je in een 'speciaal' lettertype willen typen? Gewoon een vraag
Alles wat ik irritant vind maakt me ook meteen pissig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:59 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Oh, dat was voor Nikmans (?).
Maar hey, als jij pissig wordt van mensen die sub-letters gebruiken op een internetforum... Is alles wel in orde?
Nou, hilarisch.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef Beauregard het volgende:
Terechte klacht.
Jezelf onderscheiden van de meute doe je met woorden, niet door op hilaaarische wijze consequent gebruik te maken van de in de OP beschreven zaken.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef Beauregard het volgende:
Terechte klacht.
Jezelf onderscheiden van de meute doe je met woorden, niet door op hilaaarische wijze consequent gebruik te maken van de in de OP beschreven zaken.
Bla bla bla.quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef Beauregard het volgende:
Terechte klacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |