Wauwquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:20 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb nu bij iedere post een Superman logoen m`n tekst bold
Zo, dat jij mijn reacties kennelijk onthoudt, en een profiel van mijn forumwezen maakt in jouw hoofd zegt alles over jouw Oh Zo Sociaal Leven naast FOK!. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:56 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Klopt helemaal hoor, ik ben tenslotte maar een grafisch ontwerper en animator. Dat stelt niks voor, jij bent wat; advocaat? .. Ik heb tenslotte een leven naast Fok! gezien jouw reacties hier op het forum betwijfel ik dat van jouw kant.
Dit verbaast me bij sommige ook inderdaad .. dan weten ze de raarste dingen nog van fokkers, like wtf?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zo, dat jij mijn reacties kennelijk onthoudt, en een profiel van mijn forumwezen maakt in jouw hoofd zegt alles over jouw Oh Zo Sociaal Leven naast FOK!. Gefeliciteerd.
Ik heb geen leven omdat ik me een post van jou herinner van twee pagina's geleden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zo, dat jij mijn reacties kennelijk onthoudt, en een profiel van mijn forumwezen maakt in jouw hoofd zegt alles over jouw Oh Zo Sociaal Leven naast FOK!. Gefeliciteerd.
Lol wat kan jij slecht dissenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 01:55 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Aii, ben ik nu zwakzinnig omdat ik mijn festival bandje van lowlands nog om heb en er dit jaar alwéér heen ga? Tevens val ik onder geen van de andere omschrijvingen.Maargoed. Beetje raar.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:32 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hmm, mn petje draag ik ook scheef als ik em op heb en ik draag ook een sjaaltje. Maar, daarentegen ben ik gemillimeterd en ben ik rechts
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:10 schreef Fritztiaan het volgende:
Ey brada pampang you, wat probeer je me te scotten kaulo bakra?
[ afbeelding ]
Dit is pas triest. Meneer denkt dat hij in een pak veel voorstelt, maar kijk nog eens goed en zie het onzekere lange hoop ellende staan. Sowieso pak en zonnebril, FAIL
Je had beter nikes aankunnen doen, of sandalen man![]()
Of meneer had zich gekleed voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft of begrafenis en de zon scheen in zijn ogen :p , ik zie jou al staan met je GSUS truitje met kraagje jeweet op de bruiloft van je oom.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:10 schreef Fritztiaan het volgende:
Ey brada pampang you, wat probeer je me te scotten kaulo bakra?
[ afbeelding ]
Dit is pas triest. Meneer denkt dat hij in een pak veel voorstelt, maar kijk nog eens goed en zie het onzekere lange hoop ellende staan. Sowieso pak en zonnebril, FAIL
Je had beter nikes aankunnen doen, of sandalen man![]()
Pardon?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:05 schreef right_turn het volgende:
[..]
Doe es niet dissen. De man heeft net afscheid genomen van zijn dierbaren
Ja zie het voor je? Wordt je er ook nat van?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Of meneer had zich gekleed voor een speciale gelegenheid zoals een bruiloft of begrafenis en de zon scheen in zijn ogen :p , ik zie jou al staan met je GSUS truitje met kraagje jeweet op de bruiloft van je oom.
quote:Juicyhil heeft ondertussen wel genoeg waarschuwingen gehad en bleef toch baggeren.
Mag de komende 48 uur zijn dagboek vol gaan baggeren in bold.
het uitschot van de maatschappijquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:44 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Mensen die op dit forum cursief typen, subscript gebruiken, hun posts ondertekenen, of gewoon zwakzinnig zijn... dat zijn, beste Fritztiaan, mensen die in het dagelijks leven:
- Hun petje scheef dragen
- Festivalbandjes maandenlang omhouden
- Cirkeltjes boven de 'i' en 'j' plaatsen i.p.v. een punt
- Een lekker vlot en kort kapsel nemen (v)
- Een sjaaltje dragen (m)
- Met links schrijven
- Etc.
Ofwel, social outcasts.
Goeie personificatie van de in de OP beschreven prutsers? Geen dank!
Daar heb je toch een standaard antwoord voor klaar?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:36 schreef RickoKun het volgende:
MAAR IK HEB DE NIEUWSTE STYLOW, DE SUB HOOFDLETTERS ZODAT HET TOG NOG KLEINE LETTERTJES BLIJVEN, ZO ONTWIJK IK JUUP EN BIOGARDE MET CAPS LOCK WAARSCHUWINGEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |