't is toch niet meer normaal man.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:24 schreef Nickenator het volgende:
TS heeft gelijk!
Honden zijn tof, maar de mensen die te stom zijn om even om te lopen als ze zien dat er ergens gewerkt wordt moeten ze een beerput intrappen. Klerevolk.
Mensen die hun hond overal laten zeiken/schijten;
N~
Yvonne heeft een keer gezegd dat iedereen die schuin of vet ging typen een ban kreeg, dat was tijdens het KLODOLS gebeuren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:36 schreef Juup© het volgende:
Dat schijnt tegenwoordig normaal en stoer te zijn![]()
Hmmm niet gelezen dan. Als het wat koeler is zal ik die topics eens doorspitten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Yvonne heeft een keer gezegd dat iedereen die schuin of vet ging typen een ban kreeg, dat was tijdens het KLODOLS gebeuren.
Nooit meer iets van gehoord uiteraard
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:41 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Whehe jij hebt alle tekstopmaakdingetjes tegelijk gebruikt![]()
Deugniet!
* Dat kan toch allang?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:45 schreef Ejaculation het volgende:
Ach, zo erg is het allemaal niet, stel je voor dat de tekstkleur aangepast zou kunnen worden.![]()
Ejaculation
aldus.sprak.god en die is er alweer een tijdje mee gestoptquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Opperkwal het volgende:
Hoe heet die mongool die heel de tijd in sup typt, dat is echt irritant...
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ggrrrmppphhhh
dat talpa... dát was pas irritant
Hey Kneus.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Opperkwal het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:52 schreef Opperkwal het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat je het niet gebruikt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:56 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Hey Kneus.
1) Ik gebruik het nog steeds.
2) Zoek fucking een leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |