Dat is idd wel een goeie. Meestal draaien bij de plugjes door, als ik niet stil met de boor een gat boor. Dan zwengel je wat heen en weer, meestal door het zetten van kracht, en dan worden de gaatjes ietswat te ruim...quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:32 schreef Curri het volgende:
Schroevendraaiertje pakken, plugjes eruit trekken, iets kit pakken, in gat spuiten, pluggen weer plaatsen, even half uurtje wachten, en schroeven maar
Ik pak standaard een boortje wat een maatje te klein is. Mocht de muur hard zijn kun je er altijd nog een keer doorheen boren met een boor op de goeie maat. Met die retezachte muren hier in het huis is het zo altijd goed gegaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is idd wel een goeie. Meestal draaien bij de plugjes door, als ik niet stil met de boor een gat boor. Dan zwengel je wat heen en weer, meestal door het zetten van kracht, en dan worden de gaatjes ietswat te ruim...
Bovenste zijn echt waardeloos draaien zo doorquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:46 schreef vigier het volgende:
JIPPIEEEEEEEEEEEE
Het is gelukt... ik heb de pluggen er uit kunnen trekken. Het waren dit soort pluggen (maar dan 10mm duhh) :
[ afbeelding ]
En ik vond in mijn eigen collectie nog een paar van deze:
[ afbeelding ]
Deze hebben een stukje steviger huls en ook de "haakjes" die uitzetten vooraan zijn steviger.
Hiermee kon ik de handel muurvast zetten.
Lag dus inderdaad aan waardeloze pluggen. Was trouwens een tv-beugelsetje dat ik online had gekocht. Kwam uiteindelijk uit Zuid Afrika
Centerspeaker erop gezet, en volgens mij komt dat helemaal goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |