De eerstvolgende die mijn aquarium aanraakt trap ik dood.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:57 schreef Pirata het volgende:
Doordat er niet aankomen bij staat gaan mensen het juist aanraken, snap dat dan
Lekkere winkelier ben jij. Agressief baasje. Ik hoop dat ze je hele aquarium de pleuris inschoppen. Wat is dit nou voor attitude, man?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:58 schreef stofkoe het volgende:
[..]
De eerstvolgende die mijn aquarium aanraakt trap ik dood.
uhuh, nog meer putjes en dan breekt het glas.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Lekkere winkelier ben jij. Agressief baasje. Ik hoop dat ze je hele aquarium de pleuris inschoppen. Wat is dit nou voor attitude, man?
Drie putjes en een krasje --> Mensen doodmaken. Logisch!
Dan verkoop je die dooie vissen aan de viskraam. Verdien je waarschijnlijk nog meer dan op een normale dag.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:03 schreef stofkoe het volgende:
[..]
uhuh, nog meer putjes en dan breekt het glas.
en dan... zijn de vissen dood.
Dus wat boeit mij een mens nou
Dat ook ongetwijfeld. Hij had zo'n verdriet over zijn plexiglazen aquariumpje dat hij wel een emo moet zijn.quote:
Lekker goudvis. Moet u er ook uitjes en zuur bij?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:06 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dan verkoop je die dooie vissen aan de viskraam. Verdien je waarschijnlijk nog meer dan op een normale dag.
Ik hoop echt dat ze jou een keer overvallen op zaterdag middag en je in zo'n aquarium douwen en er dan afvullen met water en langzaam een paar potjes gootsteenontstopper leegkieperen. Maar dan schepje voor schepje he, dat je eerst denkt van "gootsteenontstopper" wtf?!?!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:03 schreef stofkoe het volgende:
[..]
uhuh, nog meer putjes en dan breekt het glas.
en dan... zijn de vissen dood.
Dus wat boeit mij een mens nou
Ik heb helemaal geen vrouw en een hondquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze jou een keer overvallen op zaterdag middag en je in zo'n aquarium douwen en er dan afvullen met water en langzaam een paar potjes gootsteenontstopper leegkieperen. Maar dan schepje voor schepje he, dat je eerst denkt van "gootsteenontstopper" wtf?!?!" en dat dan je huis een beetje begint t jeuken. En na nog wat schepjes gaat je huid een beetje prikken, enzovoort enzoverder. Totdat je oplost.
En dat de overvallers dan naar je huis gaan en daar je vrouw, dochter en hond verkrachten.
Dat hoop ik.
topic: Jeugdpuistjesquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:10 schreef iamredleader het volgende:
Wie maakt een mooie lemming? Iets met een aquarium, putjes, een agressieve winkelier en dooie vissen?
Waarom ben ik nou niet verbaasd?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:13 schreef stofkoe het volgende:
Ik heb helemaal geen vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |