Ik weet niet wat voor hond jij hebt, maar normaal haren honden gewoon.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je kan er niet mee omgaan
- honden stinken niet
- Ze verharen niet als je ze goed verzorgt
- Zal die hond eerst eens een stukje moeten groeien
- Hond is actief wanneer ik dat ook ben, anders ligt ie op de bank te slapen
- Correct, Spike bijt mensen die hem in zijn ogen onheus bejegenen (en dat is dus de dierenarts)
- Alleen als ie op jacht is(Score 2 muizen en een stuk kat vorige maand)
- schofthoogte van 40cm is niet log...
Ow en puppies zijn liev![]()
Dan ben je een fijne collega zeg, vindt je het gek dat ze jou die stront-stukken geven.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:13 schreef cheqy het volgende:
[..]
Nee, maar als je het bij iemand flikt die minder makkelijk is dan ik heeft je hond een tegelhamer op zijn hoofd en jij een schep.
ik ken ze namelijk die het gedaan hebben
en btw, ik laat het mijn maat het er uiteraard wel weer uitscheppen. Je denkt toch niet dat ik met mijn klauwen er in ga?
Waarom?quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dan ben je een fijne collega zeg, vindt je het gek dat ze jou die stront-stukken geven.
Doodnormaal? Een schitterend beroep.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:21 schreef deedeetee het volgende:
Wat is al dat domme gedoe toch over een doodnormaal beroep ?
Dat dusquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:21 schreef deedeetee het volgende:
Wat is al dat domme gedoe toch over een doodnormaal beroep ? Wat maakt het nou uit hoe je je geld verdiend ? Als je maar niet op je luie gat thuis zit en je hand ophoud voor een uitkering is het verder toch prima
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |