abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60911932
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:05 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dan moet je volgens mij wel voltijd doen en niet een paar vakken.
Dat klopt idd
know'm sayin?
word? word.
pi_60912226
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:05 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dan moet je volgens mij wel voltijd doen en niet een paar vakken.
Ik deed vorig jaar deeltijd vavo/vwo, 4 vakken. En heb een eenmalige vergoeding gekregen van ongeveer 500 euries, om mijn schoolkosten te bekostigen. Die waren niet veel meer, de gemeente heeft verder de schoolkosten voor mij bekostigd.

Als je meer dan een aantal uur per week les hebt, wordt het op een gegeven moment voltijd, dan krijg je recht op een maandelijkse vergoeding zo ver ik weet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_62679360
Hoi iedereen,
En hoe gaat het is iedereen nog hard aan het studeren?

Ik heb een klein vraagje.
Stel die staatsexamen is achter de rug en ik heb de volgende cijfers een 5 voor de Centrale examen en een 8 voor de staatsexamen de gemiddelde is dus 6,5 en dit wordt dan afgerond op een 7.

Welke van deze cijfers nemen ze mee voor de loting?
de 5,8,6.5 of de 7

alvast bedankt.
I wake up after only seeing the beginning of my dream...but I will grasp what happens after that with my arms
pi_62712098
Over welke loting heb jij het? En bij loten gaat het om elk afgerond gemiddelde van het CE+SE en dan alle afgeronde gemiddelden opgeteld. Zo kwam ik uit op een 7.4 met een x aantal afgeronde 7ens en een x aantal afgeronde 8en. Kijk voor meer info op de IBgroep.
pi_62724956
dank u wel ik wil graag met geneeskunde meeloten maar eerst slagen voor et staatsexamen.
I wake up after only seeing the beginning of my dream...but I will grasp what happens after that with my arms
pi_62725381
Waar heb je het nou over? Je hebt het Centraal Examen (aan het eind van het jaar) en het Schoolexamen (cijfers van alle toetsen die je op school doet).

Of je doet Staatsexamens, je hebt geen les en doet aan het eind van het jaar examen en dat is dan je cijfer. Misschien nog cijfers van je werkstukken die je moet opsturen erbij en mondelingen.
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')