Die je dag verpestquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:03 schreef Adothehague het volgende:
Klacht: Sluierbewolking die je stranddag verpest.
Lezen! Er staat stranddag. Die is inderdaad verpest als het bewolkt is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die je dag verpestKomop zeg, wijf!
Wat???quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die je dag verpestKomop zeg, wijf!
Daarmee doelde ze op het mooie Twente. Hier schijnt de zon nog volop. Ik ga zo maar even buiten zitten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:10 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat???
Ik zit nog geen 2 uurtjes op het strand en die bewolking komt al aan zetten, terwijl Helga van Leur duidelijk zei dat we een heldere dag kregen.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Daarmee doelde ze op het mooie Twente. Hier schijnt de zon nog volop. Ik ga zo maar even buiten zitten.
Duidelijk niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Daarmee doelde ze op het mooie Twente. Hier schijnt de zon nog volop. Ik ga zo maar even buiten zitten.
Helgaquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:19 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Duidelijk niet.
Heel Nederland zou de hele dag helder zijn en niet alleen Twente.
Klacht: Helga van Leur heeft mn stranddag verpest.
Dat schuine hè, dat is best wel gay.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die kunnen je stranddag ook verpesten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |