met die zooi onder mijn bed kan dat maar zoquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:42 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Ze zijn nu gemuteerd en wachten onder je bed op je....
Misschien dat als je dat eens schoonmaakt er sowieso wat minder vliegen op af komen ?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:43 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
met die zooi onder mijn bed kan dat maar zo
wauw goed ideequote:Op woensdag 30 juli 2008 13:44 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Misschien dat als je dat eens schoonmaakt er sowieso wat minder vliegen op af komen ?
Kan zo maar hoor
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
wauw goed idee
jammer dat die pc's die hier zijn nog zoveel warme lucht afgeven dat vliegen nogals aanwezig zijn.
haha oh godquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:53 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Je woont in een serverruimte. ?
Ik laat ze gewoon aan de muur hangenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:31 schreef MaartenJalink het volgende:
Gewoon in de plee of wasbak miepen nadat je ze gefrituurd hebt. Zeg eens eerlijk... bewaar jij die dode beesten op een apart plaatsje om te kijken of ze weer bijkomen ofzo?
we hebben 10 honden die dan gek zullen wordenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:48 schreef MissJ het volgende:
Wil je mijn kat even lenen?
zij vangt alle vliegen die het wagen mijn huis binnen te dringen. Ze vreet ze na doodmeppen gelijk op en ze komen niet meer terug, ook niet als reïncarnatie
10?! Jezus christus, ben je jager of zo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 03:11 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
we hebben 10 honden die dan gek zullen worden
maar toch bedankt voor het aanbod ^^
hahaha neequote:Op donderdag 31 juli 2008 03:12 schreef Strychnine het volgende:
[..]
10?! Jezus christus, ben je jager of zo?
Beaglesquote:Op donderdag 31 juli 2008 03:19 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
hahaha nee![]()
we hebben een beagle kennel en gewoon genoeg ruimte voor zoveel honden, het is ook de "fulltime baan" van mijn moeder,
uit de hand gelopen hobby van dr zeg maar,
we hebben ze ook nooit allemaal tegelijk binnen ofzo dus het is allemaal goed te doen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |