SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kuttopic. Ik verwachtte een Rickroll trouwens
Nee dat zou offtopic zijnquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:51 schreef Rekkie het volgende:
Ah toegeven dat je mooiboy bent is een stap, nu nog erkennen dat TS homo is en de anus is gevuld ofzo
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Moet je naar Terezín gaan. Tering zeg, je kon niet 1 sec op je gat zitten je had meteen 10 wespen om je heen.
Ja, dit is een verkapte 'ik ben naar Tsjechië geweest'-post.
Thanks voor je iet-wat te serieuze reactiequote:Op woensdag 30 juli 2008 11:50 schreef Viking84 het volgende:
Moet je naar Terezín gaan. Tering zeg, je kon niet 1 sec op je gat zitten je had meteen 10 wespen om je heen.
Ja, dit is een verkapte 'ik ben naar Tsjechië geweest'-post.
Ja, theoretisch gezien zouden er meer vrouwen over blijven, maar gezien je foto, maakt het niet uit of je homo bent of hetero..... het aantal beschikbare vrouwen blijft hetzelfde ;')quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, theoretisch gezien zouden er meer vrouwen over blijven, maar gezien je foto, maakt het niet uit of je homo bent of hetero..... het aantal beschikbare vrouwen blijft hetzelfde ;')
Gaat het daar van weg? Wordt ik dan weer de mooiboy die ik was?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:05 schreef Roi het volgende:
Moet je naar Wasp radio luisteren (texas beat)
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:06 schreef RickoKun het volgende:
Je bent zeker ook boswachter en hebt het met een pompje eruitgezogen?
Echte mannen slikken de wesp levend door.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:13 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee heb dus geen pompje gebruikt.. Maar ik zat wel lekker in de tuin te wachten en dat is vlak bij het bos.. Dus ik snap de verwarring
Ik ben ook geen echte man, ik ben was gisteren nog een mooiboy jeweetzquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:28 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Echte mannen slikken de wesp levend door.
Ja, scheer je weg barbaarquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:32 schreef Opperkwal het volgende:
Ben toch niet de enige die dit niet grappig vind he?
Vast welquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:32 schreef Opperkwal het volgende:
Ben toch niet de enige die dit niet grappig vind he?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:28 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Echte mannen slikken de wesp levend door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |