Ik voel een projectje aankomen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:21 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zie net in zijn fotoboek dat outsidr een linkshandige drummer is. Zou echt hilarisch zijn als hij, brother en ik in één band zouden zitten. Dat snappen mensen echt niet meer..
Gek genoeg ken ik een hoop zangeressen. Eens checken wie er linkshandig is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik voel een projectje aankomen.![]()
Nu nog een linkshandige zanger(ette) zien te vinden.
Oe, gedurfd!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:30 schreef brother52 het volgende:
En gelijk een ontwerp voor de shirts. Alleen laten we dan die pijl wel de andere kant op wijzen.
Dan geef je het signaal "Wij zijn van 'de andere kant'..."quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:30 schreef brother52 het volgende:
En gelijk een ontwerp voor de shirts. Alleen laten we dan die pijl wel de andere kant op wijzen.
Ik doe dan ook de backingfoooooooooooooooo!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan geef je het signaal "Wij zijn van 'de andere kant'..."
Mallerrrrd...quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik doe dan ook de backingfoooooooooooooooo!.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, als het een normale europese XL is, gaat dat wel passen.
Jimmy, jullie zaten toch met die rare maten? Als de grootste maat gelijk is aan een normale XL mag je een shirt voor me meenemen.
Hmm, ik mag ook wel een tas mee gaan nemen denk ik.
Ik neem wel wat merch mee... stickers, Tees en plectraquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:46 schreef Witchfynder het volgende:
Cool.
Ik heb een S gevonden, maar voor de zekerheid neem ik een M ook mee, DK.
En neem een extra shirt mee om Dribbel alsnog aan te smeren..
*meld zich aan*quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind ze juist op CD totaal niet boeiend, maar live dan wel weer.
Juj, mijn CRX heeft weer APK! Iemand een CRX kopen? Petje moet je zelf meebrengen
quote:
je kunt ook de drummer van def leppard eens bellen, die heeft maar 1 arm...quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:21 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zie net in zijn fotoboek dat outsidr een linkshandige drummer is. Zou echt hilarisch zijn als hij, brother en ik in één band zouden zitten. Dat snappen mensen echt niet meer..
Die mist zijn linkerarm toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:13 schreef --H-I-M-- het volgende:
je kunt ook de drummer van def leppard eens bellen, die heeft maar 1 arm...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |