Ruilen tegen een ME-50?quote:
't is natuurlijk wel een 80's metal soloquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:29 schreef brother52 het volgende:
Dat is niet eens 1/8e van het nummer. Moet kunnen.
Ach... er zit iig tapping inquote:
Dan zouden wij af kunnen sluiten met een triosoloquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:48 schreef Witchfynder het volgende:
Jullie heb nog een gitarist. Ik zeg: afsluiten met een dubbelsolo!.
Dat was ook mijn ideequote:Op woensdag 30 juli 2008 14:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jullie heb nog een gitarist. Ik zeg: afsluiten met een dubbelsolo!.
nieuwe kopenquote:
euhm... even denken...neequote:
is nog te doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:26 schreef Doodkapje het volgende:
Een solo van 25 seconden in een nummer van 3:30? Is dat teveel?
Ik zal het thuis ff beluisteren.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee![]()
![]()
http://www.student.ru.nl/j.c.l.israel/squarelight/solo_karma.mp3
Ff simpel opgenomen met een Toneport en drums met EZdrummer geprogrameerd...
PS... ik heb beide tracks ingespeeld, dus ff kijken of de andere gitarist dit wat vindt/aankan...![]()
En elk de helte fanselsquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:07 schreef brother52 het volgende:
Ik zie net dat de parkeergarages onder hoog catharijne 2,40 per uur kosten met een max van 24 euro. Dat is nog wel te doen en voor die paar euro ga ik mijn auto niet verplaatsen. Daar komt nog bij dat ik mijn auto 's nachts in de buurt van een centrum liever binnen heb staan.
Waarom stel je die vraag dan zo?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nieuwe kopen
denkt toch niet dat ik de mijne al weg ga doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Het zijn maar 2 gitaren... (maar wel vier handjes dusquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag dan zo?Je weet niet wat je mistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijg 'm alleen niet met mijn computer goed verbonden, of ja, met mijn laptop. Heb nu midi-kabels, er wordt wel iets herkend, maar ik krijg steeds een foutmelding met GT8 editor
Don't let my username fool you...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |