Wie zijn er hier eigenlijk de met0lheadz?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:50 schreef Jorikjet het volgende:
pfff lelijk gebash van die metal mongolen ook altijd
Ik luister vrij regelmatig naar metal en ga ook wel naar optredens maar een metalhead wil ik me niet echt noemen. Ik luister namelijk ook veel naar indie, punk, singer/songwriter en dat soort meuk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:15 schreef Doodkapje het volgende:
laatste post:
[..]
Wie zijn er hier eigenlijk de met0lheadz?
Dan kan je hem inderdaad beter hier halen. Heb je ook minder kans op transportschade en zo.quote:Ik vraag me af of het nut heeft om een SG mee te nemen uit de VS. Musik Produktiv heeft al een SG standard heritage cherry voor 1111,- Eur.
Guitarcenter in de VS heeft ze voor $1570,- en dat scheelt omgerekend maar 200 Eur... Dan nog invoerrechten en extra BTW... volgens mij kan ik m beter hier kopen...
Toen ik je tegenkwam op Pinkpop had je anders toch wel je Metallica trui aanquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:30 schreef The_Dean het volgende:
Net als Herman. Loop er ook niet bepaald metal bij verder
Jim Rootquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:43 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, en die knakker van slipnot dan met zijn tele signatuur gitaar?
maar ik is iig als metalhead te clasifiseren denk ik zo...
Ik! Ik!quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:15 schreef Doodkapje het volgende:
laatste post:
[..]
Vroeger, toen ik nog langharig werkschuw tuig was...quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:15 schreef Doodkapje het volgende:
Een telecaster is eigenlijk gewoon een mislukte strat en daardoor juist veel tofferquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:38 schreef Moozze het volgende:
Telecasters zijn veel te cool voor metalgitaristen
Ik heb nog wel 2 paar kisten staan maar die draag ik eigenlijk alleen op festivals (de laatste 2 jaar ook al niet meer, witte sneakers zijn veel beterquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:55 schreef The_Dean het volgende:
Ja metal, maar dat moest gewoon
Draag verder geen kisten, lange zwarte stakke broeken en geen lang haar. Ares is wel stereotype met0lhead.
Bij KOBUS moet ik altijd denken aan 'Kobus gaat naar appelscha' maar je bedoelt die zuid-afrikanen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
Btw. de gitarist van KOBUS speelt ook op een Telecaster. Pas traden we met een band op en die had een Tele met EMGs en een Floyd.. Heb er een foto van gemaakt met mijn camera, thuis maar ff opladen.
.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:46 schreef brother52 het volgende:
Bij KOBUS moet ik altijd denken aan 'Kobus gaat naar appelscha' maar je bedoelt die zuid-afrikanen natuurlijk.
Verplaatsen we je kar naar een plek waar je na 20 niet meer hoeft te betalen ofzo.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:07 schreef brother52 het volgende:
We zien wel hoe laat we het maken.
Als het aan mij ligt wordt het 4 uur 's nachts. De dag erna heb ik verder toch niets te doen. alleen wordt het parkeren dan wel erg duur
Ff drankje doen, restauratje pakken, en dan weer ergens drinken? Ik ben er ook pas om 16:00 ivm repetitie... denk dat zolang dat het gezellig is en de laatste trein nog niet is vertrokken...quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:03 schreef guitarist.nl het volgende:
Tot hoe laat duurt die meet?
Ik ben pas 17:00 vrij, wel in Utrecht dus te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |