Poepen en schijten is 1 pot natquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:57 schreef McFearless het volgende:
Poepen.Zeg dan schijten als je zo mannelijk wil overkomen. Tevens, matige lemming? Of gewoon een poging tot humor.. Ik weet het niet.
Ik maak heul geen fazantenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:56 schreef 2609 het volgende:
niet zo leuk doen ik open een goed topic en iedereen gaat van die domme farianten maken
Jij opende hier geen leuk topic over... Dejannn opende hier een leuk topic over...quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:56 schreef 2609 het volgende:
niet zo leuk doen ik open een goed topic en iedereen gaat van die domme farianten maken
Blont zeker..... dom wijvquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:56 schreef 2609 het volgende:
Waar is jouw geile UI heen?quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:57 schreef McFearless het volgende:
Poepen.Zeg dan schijten als je zo mannelijk wil overkomen. Tevens, matige lemming? Of gewoon een poging tot humor.. Ik weet het niet.
Fariantenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:56 schreef 2609 het volgende:
Over domme varianten gesprokenquote:Op woensdag 30 juli 2008 10:56 schreef 2609 het volgende:
Ik opteer voor "Kluivert uit de selectie zetten" of ""Nelson Mandela op de trein zetten"quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:57 schreef McFearless het volgende:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:32 schreef 2609 het volgende:
ben je dom ofzo dat betekent dat je van bijvoorbeeld over een topic meerdere topics gaat openen alleen dan ietsje anders
Voilá, zo uit de fok wiki onder het kopje: "lemmings" maar dan voor viswijfje en consorten.quote:
freek de Jonge zong er ook al een keer over:quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik opteer voor "Kluivert uit de selectie zetten" of ""Nelson Mandela op de trein zetten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |