abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220018
WEL EEN RARE COMBINATIE NU HIJ ONS VERTELD HEEFT DAT HIJ EEN ECHTE GROENLINKSE IS.
OF WEET BART NIETS VAN HET PASSIFISTISCHE VERLEDEN VAN GROEN LINKS MET HUN GEBROKEN GEWEERTJES POLITIEK.
OM HET DIERVRIENDELIJKE KARAKTER VAN GROENLINKS ZAL HET HEM OOK NIET GAAN GEZIEN ZIJN SCHIETGEDRAG OP DE KIPPEN.
EN VAN ONZE SMILIES WEET HIJ NIET.
;0 :`(
pi_220019
Zeg Gtotep, kun je ajb je tekst even aanpassen (kleiner maken)? Het staat zo dom.

En dat terwijl het onderwerp dat je aansnijdt de moeite zeker waard is. Waarom ging Bart in dienst, en waarom ging hij er weer uit? Hij heeft moeite met autoriteit (opstaan als iemand dat zegt) maar schiet wel stram in de houding als z'n maten hem op komen zoeken.

Hij heeft zelfs gezegd dat hij niet voor zichzelf in het BB-huis zit maar voor z'n maten. En kom nou niet aan met dat zijn kort-verband-contract afliep. In mijn tijd (opa vertelt) bestond zo'n groep altijd uit jongens van dezelfde lichting, om de band groter te maken.

Is Bart soms afgekeurd? En wil hij nu iets bewijzen?

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 15 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 16 november 1999 @ 00:04:00 #3
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_220020
Bart is ergens begin 20. Toen hij voor het eerst mocht stemmen was Groen Links er al en waren dingen als PSP (de pacifistische tak) allang verleden tijd. Stel je voor dat Bart politiek geinteresseerd is geraakt op z'n 16e, toen speelde het pacifisme al niet meer. Groen Links is inmiddels ook niet anti-leger, maar ziet voor het leger vooral een vredestaak weggelegd.
Met andere woorden, iemand van Groen Links kan best in de 'huidige opzet' van het leger.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_220021
quote:
op 11-16-1999 om 12:04 AM schreef evert het volgende:
Bart is ergens begin 20. Toen hij voor het eerst mocht stemmen was Groen Links er al en waren dingen als PSP (de pacifistische tak) allang verleden tijd. Stel je voor dat Bart politiek geinteresseerd is geraakt op z'n 16e, toen speelde het pacifisme al niet meer. Groen Links is inmiddels ook niet anti-leger, maar ziet voor het leger vooral een vredestaak weggelegd.
Met andere woorden, iemand van Groen Links kan best in de 'huidige opzet' van het leger.

interesant topic dus ik slinger hem nog eventjes naar boven
Inderdaad vind ik het eenbeetje duaal dat meneer GL stemt maar vervolgens in het leger zit....
en dan kun je aankomen met dat pasifistische vredesmacht gedoe maar tijdens zo'n vredesmacht kan/moet afentoe best geschoten worden en daarvoor is het leger er ook!!
om te schieten...
ik heb het idee dat Dhr bart hier zichzelf een beetje in de nesten heeft geluld en dat er inderdaad iets mis is..
of dat nu (on)eervol ontslag is ja of nee weet ik niet??
roddel en achterklap of is er echt iets?

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_220022
Hij is er vast niet populairder op geworden na zijn uitspraak over groen links
Leuk z`n collega soldaad die tegen geweld is als je wordt bedreigt
  dinsdag 16 november 1999 @ 15:06:00 #6
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_220023
Bart heeft gewoon zijn moeder's partij gekozen, zijn moeder heeft een aantal jaren in de gemeenteraad gezeten voor Groen Links
  dinsdag 16 november 1999 @ 15:15:00 #7
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_220024
Ja en zijn moeder draagt vrouwenkleding moet hij dat dan ook???

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 16 november 1999 @ 21:34:00 #8
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_220025
Hoe weet jij dat zijn moeder vrouwenkleding draagt?
Heb jij misschien inside information?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_220026
quote:
op 11-16-1999 om 01:58 PM schreef gtotep het volgende:
Hij is er vast niet populairder op geworden na zijn uitspraak over groen links
Leuk z`n collega soldaad die tegen geweld is als je wordt bedreigt

Ben jij soms Tanjalies??

Correct me if I´m wrong!!
pi_220027
BADGIRL :
quote:
Ja en zijn moeder draagt vrouwenkleding moet hij dat dan ook???

Hij doet het wel verdacht veel in dat huis
En ik denk niet dat hij oneervol onslagen is , dan zullen ze echt niet gekomen zijn (die groene mannekkes)

pi_220028
quote:
op 11-17-1999 om 12:31 AM schreef Guus Muisarm het volgende:
BADGIRL :
En ik denk niet dat hij oneervol onslagen is , dan zullen ze echt niet gekomen zijn (die groene mannekkes)

das inderdaad een goed punt muisie..
maar waarom isie dan wel weggegaan bij zijn groene "maatjes"

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_220029
Bart is nu 22 , een BBT (beroeps bepaalde tijd) contract in het leger is er al vanaf 3,5 jaar dus misschien is gewoon zijn contract afgelopen en heeft hij het niet verlengt !Het is bekent dat veel beroeps bij nader inzien eigenlijk het hele leger niks vinden (zoals veel oud dienstplichtigen kunnen be-amen ) dus is het niet zo heel raar dat hij eruit is .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')