ja dat weet ik wel,quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:42 schreef Manono het volgende:
wat ze bedoelen is dat ze geen gezeik willen in de zaak en geen slechte publiciteit
Aangifte intrekken ofniet?
Had hij zelf ook kunnen bedenken. Volwassen mensen zijn nou eenmaal verantwoordelijk voor hun daden. Dat is niet zielig.quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:47 schreef sayam het volgende:
nee dus
ik heb andere baantje,
het mooie is, dat de baas dus mij nu op heeft gebeld heel triest en of ik het hem niet kon vergeven
want die man heeft dus 2 kinderen blablabla
quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:39 schreef sjimz het volgende:
Kan niet tenzij het een klachtdelict is, wat het in dit geval niet is.
http://www.hetjl.nl/hetjl/templates/themaart.jsp?versionId=null&pageId=812&nodeId=178&languageId=
Of je moet de OvJ heel lief aankijken.
Je kan wel twijfelen maar intrekken zal dus echt niet zo makkelijk gaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:56 schreef sayam het volgende:
oww ja dat had ik net gelezen..
ik twijfel gewoon nu, omdat ze op gevoel spelen en kinderen bij gaan halen.
maar ik heb eingenlijk toch niks raars gedaan met dat aangifte
Dus.. er zit niks anders op: Aanpakken die gastquote:Op woensdag 30 juli 2008 06:59 schreef sayam het volgende:
ja dat had k net gelezen op die link die je had gestuurd.
Hm, de politie zelf heeft mij anders verteld.quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:39 schreef sjimz het volgende:
Kan niet tenzij het een klachtdelict is, wat het in dit geval niet is.
http://www.hetjl.nl/hetjl/templates/themaart.jsp?versionId=null&pageId=812&nodeId=178&languageId=
Of je moet de OvJ heel lief aankijken.
Vertel eens hoe je dat doet dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:31 schreef Isegrim het volgende:
Natuurlijk kun je een aangifte intrekken.
Ik vertel het je nuquote:Op woensdag 30 juli 2008 07:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hm, de politie zelf heeft mij anders verteld.Die sukkels bij 0900 8844 weten ook echt helemaal niks.
Dat zijn niet eens politiemensen trouwens, heb ik me laten vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |