Begin er zelf eens mee, irritante jankmongool.quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:49 schreef sjimz het volgende:
Kan je ook ontopic reageren?
Hoi Jarnoquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Begin er zelf eens mee, irritante jankmongool.
Dus iemand die het bij het rechte eind heeft is gelijk een jankmongool?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
TS; zo te zien heeft je ex collega het topic ook gevonden...quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Leek mij ook een poging tot doodslag. Als meneer 'per ongeluk' de scherpe kant van het mes had gebruikt had je zeer waarschijnlijk een probleem gehad. Als je 'voor de grap' iemand met een mes in zijn nek slaat dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd en heb je psychische hulp nodig. Ook als je twee kinderen hebt.
dat dus, en ik weet zeker dat die baas alleen maar belt voor eigen belang hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:10 schreef Vandaag... het volgende:
denk dat het ook in het belang van die kinderen is dat papa leert dat agressie niet normaal is.
Zijn gewoon meldkamercentralisten die waarschijnlijk bijne allemaal in blauw gewoon gediend hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 07:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hm, de politie zelf heeft mij anders verteld.Die sukkels bij 0900 8844 weten ook echt helemaal niks.
Dat zijn niet eens politiemensen trouwens, heb ik me laten vertellen.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:01 schreef vigier het volgende:
Inderdaad! Niets intrekken, als hij er toe in staat is... Stel dat zijn kinderen echt bloedirritant zijn en hij flipt weer eens. Als hij dan weer met een mes mept en het gaat mis... Dat kan beter voorkomen worden!
het zou kunnen als die nederlands kon lezen en begrijpen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:32 schreef Klinger het volgende:
[..]
TS; zo te zien heeft je ex collega het topic ook gevonden...
Aanklacht fijn laten voor wat het is.quote:Op woensdag 30 juli 2008 06:47 schreef sayam het volgende:
nee dus
ik heb andere baantje,
het mooie is, dat de baas dus mij nu op heeft gebeld heel triest en of ik het hem niet kon vergeven
want die man heeft dus 2 kinderen blablabla
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |