abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60470536
Ik heb eens van die Amerikaanse of Duitse kakkerlakken in mijn huis gehad van 6 centimeter lang, met pootjes zolang dat je ze hoort tikken op de parketvloer. Dan piep je wel even anders, ik heb weken lang geslapen met mijn benen bij elkaar.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:53:40 #27
84524 Morwen
I got life
pi_60478543
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 17:20 schreef JohnDDD het volgende:
Ik heb eens van die Amerikaanse of Duitse kakkerlakken in mijn huis gehad van 6 centimeter lang, met pootjes zolang dat je ze hoort tikken op de parketvloer. Dan piep je wel even anders, ik heb weken lang geslapen met mijn benen bij elkaar.
Die heb ik ook gehad De Duitse idd, alleen waren die teringbeesten meegekomen uit 1 of ander heet land. Die vluchtelingen gingen op drie hoog wonen maar hadden hun zooi in het souterain op de begane gestald. Wij woonden op de eerste en elke avond marcheerden ze de trap op om door alle kieren die ze maar konden vinden te kruipen. En dan met tientallen tegelijk........ Als ik 'smorgens de deur open deed zaten ze in de sponning en als ik de deur weer dicht deed was het kraaaaaaaak.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 31 juli 2008 @ 23:56:23 #28
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60478605
Een paar jaar geleden werd ik wakker en keek recht in de ogen van een tor En daarna is er per ongeluk één tussen mn deur geplet. Dit jaar gelukkig alleen één aan de buitenkant van mn raam gezien
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')