quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind latex, als het figuur ok is, wel geil om te zien...
Het word allemaal wat minder na drieenquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:08 schreef Dementor het volgende:
Ik zie allemaal quote tags vliegen hier.
Zo vreemd.
Vooruit.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:11 schreef HoneyBunny het volgende:
Nog 1 peukie en dan ga ik slapen
ik zou spontaan de slappe lach krijgen da's toch sneuquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind latex, als het figuur ok is, wel geil om te zien...
ik blijf gewoon wakkerquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:12 schreef Dementor het volgende:
Fuck ik morgen al om 9 uur op.
Waar ben ik mee bezig echt.
Dementor heeft nog wel wat tissues overquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kudt, dat staat garant voor weer een uur langer wakker
Fan zo devilish ben jij he!quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zou spontaan de slappe lach krijgen da's toch sneu![]()
kijk nou![]()
maar ja als je er wat mee kan
Ja en jij crashed dan om een uur of 5/6 in je bed en ik kan weer om 9 uur op om als prins richting het paleis te koersen waar ik de dag door zal brengen.quote:
Goed zo Fan, nu slapen de 2 heren helemaal niet meer!quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zou spontaan de slappe lach krijgen da's toch sneu![]()
kijk nou![]()
maar ja als je er wat mee kan
heb je die koude douche nu nog nodig dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fan zo devilish ben jij he!
Dat ik dit te zien krijg.
Voelen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je die koude douche nu nog nodig dan?
tja mannen .........
ik hou d'r niet zo van, maar goed ga je gang zou ik zeggen![]()
hebben ze trouwen latex pakjes in XXXL
nee ik haal gewoon een nacht door en slaap morgen op kantoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja en jij crashed dan om een uur of 5/6 in je bed en ik kan weer om 9 uur op om als prins richting het paleis te koersen waar ik de dag door zal brengen.
Terwijl jij mooi kunt doorslapen.
Unfair gewoon!![]()
Oh dan kun je HB een hand geven, die is daar ook een ster in.quote:Op woensdag 30 juli 2008 03:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik haal gewoon een nacht door en slaap morgen op kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |