quote:
Op woensdag 30 juli 2008 06:21 schreef WebHawkjuh het volgende:[..]
Zodra de zon zich hier laat zien ga ik dat ook maar n's doen, maar daar lijkt nog niet echt sprake van. Kortom, maar ff beneden bij de radio gaan hangen
Ben ondertussen buiten en het is ff een wereld van verschil met al die frisse lucht buiten

Lijkt aan de lucht te zien dat het een zonnige dag gaat worden dus dat zit wel goed. Op de slaapkamer super benauwd en nu ineens een zee van frisse lucht

Ben al aan het denken om vanavond buiten te slapen maar dan hoor ik overal beesten kraaien en geluiden maken hier in het bos in de buurt.
FF koffie zetten en dan verder luisteren naar 3FM. Vannacht ook meer mensen aan de telefoon geweest daar die shit aan de kop hadden. Iemand die nog voor 5 jaar de belastingpapieren moest invullen, een vrouw die vaak cocaine rookt en nog iemand met een kind die de ziekte van lyme heeft en dan nog iemand met een kind die een hersenbloeding heeft gehad. Was ff wat serieus, ben dat niet gewend sinds de korte tijd dat ik luister naar 3FM. Tijd is dan wel best snel voorbij gegaan door te luisteren.
Nu koffie tijd

Kanis & Gunnik dit keer.