Ooooh!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
superman met kryptonite, tja niet voormezelf maar mocht er iemand zijn die dat persé wil kan altijd
trustequote:Op woensdag 30 juli 2008 01:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet mjn actie-topic hoor. Ik ben alleen maar ingehaakt. Jij moet lekker gaan slapen, ga ik ook doen.
Truste!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:23 schreef Dementor het volgende:
Bjork... klinkt alsof ze een orgasme probeer uit te stellen terwijl ze haar lyrics op leest.
Never enough!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wat weet jij daar nou vanaf broekie
Honey is in slaap gevallen door jou nummertjequote:Op woensdag 30 juli 2008 01:27 schreef tipsch het volgende:
Vind je Björk's boodschap ook niet mooi Honey?
Ze zwijmelt in liefde, da's het gewoon. Word je rozig van he, toch?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Honey is in slaap gevallen door jou nummertje![]()
slechte zaak Tipsch
nou weet ik niet welke ik moet kiezenquote:
gaan we effe joetoepen voor het slapen gaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:31 schreef HoneyBunny het volgende:
Honey is nog wakker maar was op YT op zoek naar iets beters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwijmelt in liefde?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zwijmelt in liefde, da's het gewoon. Word je rozig van he, toch?
Jaaaaaa!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gaan we effe joetoepen voor het slapen gaan
Ja maar jullie vinden mijn liedjes allemaal kutquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gaan we effe joetoepen voor het slapen gaan
Zwijmelaarquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Zwijmelt in liefde?
He ik ben er nog hoor
Post dan eensquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja maar jullie vinden mijn liedjes allemaal kut
Da's zo.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
tis best te pruimen voor effequote:Op woensdag 30 juli 2008 01:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zwijmelt in liefde, da's het gewoon. Word je rozig van he, toch?
quote:
Is nou net de bedoeling.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tis best te pruimen voor effe![]()
maar dan val ik wel in slaap ........
Bijna allemaal, klopt welquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
kan er mee door maar ik heb effe iets met meer spirit nodigquote:
Je meent er heulemaal niets vanquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Awww moppie toch. Ze zijn stiekem best te pruimen hoor.
Dat is subjectief.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:43 schreef HoneyBunny het volgende:
Zullen we de slechtste gewoon plaatsen?
Waar is dat mens eigenlijk gebleven?? Vond het wel een aparte stem..quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:45 schreef Dementor het volgende:
Fan, drink je nog even wat uit het potje?
Dan kunnen "we" langer door
deze ken ik wel hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:41 schreef Dementor het volgende:
Een liedje dat Fan nog niet kende:
Gaan we weer terug in de tijd?
Ze heeft borstkanker gekregen en is daarvan hersteld (en volgens mij heeft ze ook een kind, weet ik niet zeker).quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar is dat mens eigenlijk gebleven?? Vond het wel een aparte stem..
Mogge btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |