*puppy eyes opzet*quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb altijd een zwak voor dat soort acties.
Ik heb een tijd geleden meegedaan aan zo'n actie rond de kerst.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:00 schreef noekje het volgende:
Beagles, het zijn heel veel beestjes. Misschien zitten er wel Beagles. Doe dan toch maar voor de zekerheid.
Het gaat over mijn sig!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:01 schreef -Blurk- het volgende:
Waar gaat het over allemaal? Kan het niet meer goed volgen.
Denk dat ik maar ga slapen.
Morgen allemaal een fijne dag en tot morgenavond laat!
Oh, die ken ik niet. Wat deden ze met die laptops dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb een tijd geleden meegedaan aan zo'n actie rond de kerst.
Fok voor Fok kan dat, iets met laptops?
Fijne dag morgen Blurk, slaap lekker.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:01 schreef -Blurk- het volgende:
Waar gaat het over allemaal? Kan het niet meer goed volgen.
Denk dat ik maar ga slapen.
Morgen allemaal een fijne dag en tot morgenavond laat!
Het begon heel klein zoals iedere actie op Fok.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet. Wat deden ze met die laptops dan?
Oh ja, nu weet ik het weer. Wat gaaf!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het begon heel klein zoals iedere actie op Fok.
Fok voor Fok was voor de Stichting Fok die ondersteuning bied aan kinderen met een taaislijmziekte.
Maar er kwam opeens zoveel geld binnen dat er opeens heel veel mogelijk werd (we begonnen in laptops te rekenen).
Ik heb toen ergens in december als een rapido iets van 6 of 7 laptops met korting geregeld en voor geïnstalleerd, die werden toen opgehaald door een Fokker.
Dat was echt kickass om te doen.
Ik heb er nog een goed gevoel over.
Wat goed! Wist helemaal niet dat ze dat hier deden!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het begon heel klein zoals iedere actie op Fok.
Fok voor Fok was voor de Stichting Fok die ondersteuning bied aan kinderen met een taaislijmziekte.
Maar er kwam opeens zoveel geld binnen dat er opeens heel veel mogelijk werd (we begonnen in laptops te rekenen).
Ik heb toen ergens in december als een rapido iets van 6 of 7 laptops met korting geregeld en voor geïnstalleerd, die werden toen opgehaald door een Fokker.
Dat was echt kickass om te doen.
Ik heb er nog een goed gevoel over.
Wat ontzettend veel. Dat wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:08 schreef Dementor het volgende:
Ja rond kerst hebben "we" altijd zo'n actie.
Volgens mij was de eindstand toen iets van 15k euro. (die stichting kreeg dus een financiële injectie van heb ik jou daar).
Tranen springen in mijn ogen.quote:
oh....... wat een verademing na die slaaaaaaaaaaaai baggerquote:
He muts! Zet anders het linkje van Tipsch aan, dat is wel relaxte muziek (behalve zijn Bjork cd dan die op repeat staatquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
effe pauze jullie hebben gewoon een heel topic volgebaggerd![]()
moet ik helemaal teruglezen of niet écht iet bijzonders?
want da's nu wel een beetje veel gevraagd
heb trouwens nog steeds slaaaaaaaaaaaai op mijn hoofd hangen hij is nu een nummertje aan het zoeken
de laatste geloof ik, veel baggermuziek langsgeweest, beetje lastig schilderen met al die carnavalskrakers in je oren
enne ja dit topic heb ik wel even nagelezen natuurlijk....
acties altijd goede zaak
Daarom wil ik ook zo graag weten of er beagles tussen zitten.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat ontzettend veel. Dat wist ik dan weer niet.
Maar goed, deze actie is nog niet eens echt begonnen en we zitten al over de 600 euro. Vorig jaar was het rond de 1400 euro en dan de spullies.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:14 schreef HoneyBunny het volgende:
(behalve zijn Bjork cd dan die op repeat staat)
ja dit topic heb ik nagelezen maar om nou eventjes die andere helemaal te gaan zitten nalezen dan slaap ik al voordat ik weer kan postenquote:
mag ik linkje dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:14 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He muts! Zet anders het linkje van Tipsch aan, dat is wel relaxte muziek (behalve zijn Bjork cd dan die op repeat staat)
Alles wat daar zit moet gered worden en verdient een fijn plekje. En als er nu geen beagle zit dan zit die er misschien wel over een half jaar en dan kan die mooi op mijn fatboy liggen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook zo graag weten of er beagles tussen zitten.
Die moeten ten alle tijden gered worden.
Jawel maar ik beperk me tot beagles anders word het te gek.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Alles wat daar zit moet gered worden en verdient een fijn plekje. En als er nu geen beagle zit dan zit die er misschien wel over een half jaar en dan kan die mooi op mijn fatboy liggen.
do you know where your love is........ hoor ik nu .....quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik doe nog maar 1 liedje hoor
http://84.105.192.31:8100/listen.m3u
Zal ik maar met een leuk liedje van Bjork afsluiten?quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
do you know where your love is........ hoor ik nu .....
mooi
ik heb TVP gezet in je aktie topicquote:
Dan moet je het niet doen als het te gek wordt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel maar ik beperk me tot beagles anders word het te gek.
Ik ben ook dol op het Animal Liberation Front die laboratoria 's nachts overvallen en alle beagles bevrijden.
Want wat ze daar met beagles doen kan echt tippen aan de praktijken van Joseph Mengele ik zal jullie de details besparen.
Beagles worden gebruikt omdat ze over een enorme regeneratie kracht beschikken.
Die beagles gaan dan naar nieuwe baasjes toe die zich vooraf hebben opgegeven en gescreend zijn.
Wat een helden.
Dus daarom.
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zal ik maar met een leuk liedje van Bjork afsluiten?
Niet mjn actie-topic hoor. Ik ben alleen maar ingehaakt. Jij moet lekker gaan slapen, ga ik ook doen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb TVP gezet in je aktie topic![]()
morgen ga ik het allemaal lezen, nu ben ik half gaar,,,,,,,,
Ja? Echt?quote:
Ja!quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Echt?
Ik vind het zó mooi, dat dat kan gebeuren.
superman met kryptonite, tja niet voormezelf maar mocht er iemand zijn die dat persé wil kan altijdquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:22 schreef Dementor het volgende:
En Fan ga je nog iets met kryptonite doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |