Vuurpeloton graag........quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Het feest der rare gezichten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, soort zoekt soort, players zoeken sletjes. Je zal die figuren ook nooit met een mooi meisje zijn, maar altijd met zo'n barbie.quote:
Hij is niet eens gespierdquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:24 schreef zoeperzazke het volgende:
zo'n band in je haar is wel heel fout...
[ afbeelding ]
So truequote:
Ik blijf erbij dat dit een lesbo is, zo'n pot met ene kort kapsel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:24 schreef zoeperzazke het volgende:
zo'n band in je haar is wel heel fout...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahahaha
[ afbeelding ]
Dat is de breezer draadquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef LoggedIn het volgende:
wat is ditvroeger was dit topic gevuld met pics van heerlijke (maar bijzonder domme) meiden, maar nu staan er alleen ranzige ******homo's in
OMFGquote:
Ben je niet een beetje te oud om op dezelfde plaatsen te vertoeven waar die gasten naartoe gaan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:35 schreef RealZeus het volgende:Oh, wat baalde ik gisteravond dat ik mijn telefoon niet bij me had.
Ik was in een discotheek hier in de buurt (goede coverband trad daar op) toen er ineens een Guidogangstah naast mij stond. Petje scheef op de kop, je ziet ze hier genoeg.
Tot dus ver prima, maar toen pakte hij zijn telefoon, hield hem schuin boven zijn hoofd en FLITS!!
En dan ook vooral niet in de camera kijken. Hij hield de telefoon ook zo dat ik keurig op zijn schermpje kon zien wat voor foto het werd.![]()
Hij heeft zeker 4 foto's van zichzelf genomen en toen mocht zijn vriendje een foto nemen. Hij lachte nog wat, tot de camera in de aanslag kwam. Toen was er weer die ik-ben-gangstah blik die vooral niet in de camera keek en wederomn een flits.![]()
Ik denk echt dat niemand begreep waarom ik in mijn eentje zoveel lol had.
Epicquote:
kan jij niet lezen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje te oud om op dezelfde plaatsen te vertoeven waar die gasten naartoe gaan?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:35 schreef zoeperzazke het volgende:
En jezelf dan nog Miss noemen....
[ afbeelding ]
Omg die ken ik.
http://www.mooiboy.com
ooohquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is de breezer draad![]()
Die staat nu in B&H
Normaal gesproken gaan dat soort gasten niet naar coverbands.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:39 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje te oud om op dezelfde plaatsen te vertoeven waar die gasten naartoe gaan?
omdat ze nodig moeten poepen! stelletje poepnegers!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:44 schreef MLF het volgende:
waarom zitten die josti's altijd op hun hurken?![]()
[ afbeelding ]
ma ze klippe je so met hun klik klak weeje!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
omdat ze nodig moeten poepen! stelletje poepnegers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |