Ik zal es kijken wat er veranderd is, slechter kan het iig niet.
Het enige leuke wat ik nu nog gezien heb is de persiflage op Rolf en Daphne, waar ze een uitleg geven waar een keuken, kamer enz, komt. ( Dus de promotie van BB nagespeeld.)
Wat is er nu dan veranderd?????
M'n broer zag wanhopig aan hoe zijn programma in eerste instantie was verkracht. Nu is hij meer tevreden en ik (by the way, ik ben het nooit met mijn broer eens, dus ik hoef hem hier zeker niet te promoten) vind het ook beter. Broertjelief vroeg mij hier te polsen wat men er van vind. Ongezouten kritiek graag!
quote:
het doet me soms terugdenken aan (geen idee hoe ze heet) die presentatrice van CNN die zo heerlijk scheel de camera in keek.
Ik kan me het nu niet meer voorstellen, maar er was een tijd dat ik 's nachts thuiskwam en nog even CNN checkte. Dan sliep ik onrustig van
Bobbie Battista!
Dr.Love
Ja, ik dacht gisteren tijdens de uitzending dat Bart eindelijk Anouk te lijf ging, maar hij bleef lachen.
Dr. Love bedankt. Ik kon maar niet op die achternaam van Bobby komen.
Al jullie reacties gaan nu naar broertje.
quote:
op 11-19-1999 om 12:41 PM schreef Dr.Love het volgende:
Heerlijk off-topic dit...Ik kan me het nu niet meer voorstellen, maar er was een tijd dat ik 's nachts thuiskwam en nog even CNN checkte. Dan sliep ik onrustig van
Bobbie Battista!
Dr.Love
Dankjewel voor je reactie Dr Love alhoewel het plaatje mijn kater niet echt in positieve zin beinvloed
Maar vanavond dus gewoon na BB overschakelen naar Fox. En inderdaad ja, het zou BB een stuk leuker maken als ze er wat diversere typetjes in zouden gooien. Misschien hadden we tussen die 18 vissen 2 homosexuelen moeten stoppen
Rolf 'snuifje' Wouters zou trouwens eens de persiflage op hem moeten zien, ik denk dat ie zich dan nog wel eens achter de oren zal krabben over hoe hij zelf overkomt op de buis, want zijn persiflage vind ik de beste bij Sick Brother.
Ik kan nog niet zeggen dat het een verbetering is. Ik vond het spannender toen mijn lavalamp begon te bubbelen........
Daarin hadden ze de week samenvatting en er stond dus naast Wolf fouters en dekme daphners een deskundige. En die was gewoon droog. Die gozer zag er uit als een volleerde Italiaanse godfather met een pikzwarte zonnebril op zijn kop en het leuke was, de man was blind. En hij kwam daar als blinde expert even vertellen wat hij er van vond.
Nog leuker was dat hij een hondje bij zich had en dat dat beessie continu tegen Dekme aan het oprijden was.
Ik kan me voorstellen dat lang niet iedereen het programma leuk vindt, maar ik vind het dus wel geinig. SdB, wat vind jij er nou eigenlijk zelf van, zoals het nu is? O en ook even de volgende vraag erbij plakken: Wat doet je broertje exact bij SB?
quote:
op 11-24-1999 om 02:58 AM schreef DIGGER het volgende:
Toch maar weer even hier reageren en dan even vanwege de uitzending van gisteravond (gezien het tijdstip waarop ik post: de maandagavond)Daarin hadden ze de week samenvatting en er stond dus naast Wolf fouters en dekme daphners een deskundige. En die was gewoon droog. Die gozer zag er uit als een volleerde Italiaanse godfather met een pikzwarte zonnebril op zijn kop en het leuke was, de man was blind. En hij kwam daar als blinde expert even vertellen wat hij er van vond.
Nog leuker was dat hij een hondje bij zich had en dat dat beessie continu tegen Dekme aan het oprijden was.
Ik kan me voorstellen dat lang niet iedereen het programma leuk vindt, maar ik vind het dus wel geinig. SdB, wat vind jij er nou eigenlijk zelf van, zoals het nu is? O en ook even de volgende vraag erbij plakken: Wat doet je broertje exact bij SB?
Die deskundige is mijn broer! Hij heeft het concept bedacht en had nu dus zichzelf een rolletje toebedeeld. Zelf vind ik het wel een aardig programma. Maar ik kijk liever de echte BB.
quote:
op 11-25-1999 om 02:43 PM schreef sdb het volgende:
Die deskundige is mijn broer! Hij heeft het concept bedacht en had nu dus zichzelf een rolletje toebedeeld. Zelf vind ik het wel een aardig programma. Maar ik kijk liever de echte BB.
HEBBEN JULLIE MISSCHIEN ZIEN IN HET ECHTE GEKKENWERK?!
Dan moeten jullie even kijken bij Big Mother!!!!
http://bigmother.tsx.org
Grtz,
Meerhoerman, Doodenrij en Puckzzz.
P.S. Mocht die broer, of zijn producers interesse hebben mail ons dan maar op webmaster@big-mother.zzn.com
quote:
op 11-25-1999 om 02:43 PM schreef sdb het volgende:
Leuk dan om je broer gezien te hebben, ik vond het hem goed doen, heb gelachen.
Ik kijk overigens ook liever het echte BB, maar sick Brother is daarna een leuk 'afzakkertje'
BB is ook gigantisch fout, maar origineel (nou ja...) Sick Brother is gewoon gejat en (je raadt het al) FOUT!
Het ligt misschien alleen aan mij maar wat doet broerlief nu eigenlijk in het programma?? Kun je het mij misschien eventjes uitleggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |