abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 1999 @ 19:46:00 #1
483 sdb
Pluk de dag
pi_219993
De persiflage Sick Brother is vernieuwd. Ik moet bekennen. Ik heb familiaire banden met dit programma (verder niks). Graag wil ik weten wat jullie er (eerlijk) van vinden. Hoe het was vond ik het flauw. Net gekeken en dit vind ik al beter. Het is elke dag om half acht op Fox 8.
Life is a moment in space

FOK!fossiel maandag 15 november 1999 @ 22:34:00 #2
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_219994
Ik vond het eerst waaaaaaaaaaaaaaaardeloos, gewoon SNEU!

Ik zal es kijken wat er veranderd is, slechter kan het iig niet.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 16 november 1999 @ 12:22:00 #3
483 sdb
Pluk de dag
pi_219995
OKe, zal broertje leuk vinden (jaja, mijn 'sick' brothertje zit bij dit programma en hij wil weten wat men vindt).

pi_219996
De leukste van dat programma vind ik nog de persiflage op Daphne Dekkers, in Sick Brother namelijk: Dekme Daphners! Ze doet gewoon heerlijk blond en dom....
Loose all time, Love your mind, Free your soul
  dinsdag 16 november 1999 @ 14:43:00 #5
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_219997
Ik heb het 1 keer gezien. Toen hadden ze een weekopdracht,iets met laarzen dichtreigen. Ik vond het echt knudde.

Het enige leuke wat ik nu nog gezien heb is de persiflage op Rolf en Daphne, waar ze een uitleg geven waar een keuken, kamer enz, komt. ( Dus de promotie van BB nagespeeld.)

Wat is er nu dan veranderd?????

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

dinsdag 16 november 1999 @ 15:58:00 #6
483 sdb
Pluk de dag
pi_219998
Het is nu een echtere persiflage. Niet meer dat ordinaire zoals met die veters. Maar gewoon de gele banken en saaie gesprekken.

M'n broer zag wanhopig aan hoe zijn programma in eerste instantie was verkracht. Nu is hij meer tevreden en ik (by the way, ik ben het nooit met mijn broer eens, dus ik hoef hem hier zeker niet te promoten) vind het ook beter. Broertjelief vroeg mij hier te polsen wat men er van vind. Ongezouten kritiek graag!

pi_219999
Niet iets om voor thuis te blijven.....
Loose all time, Love your mind, Free your soul
pi_220000
Ik heb het inmiddels een paar keer achter elkaar gezien en ik moet zeggen, Goed is het niet, maar aardig zeker wel. Ik kan er met mijn huisgenoten in elk geval wel om lachen.
Met name de heerlijk wazig en totaal van de wereld zijnde Rolf Fouters doet het leuk. Dufne is wel aardig maar soms wat te overdreven. Dat wijffie kan overigens wel heerlijk met haar oogies rollen, het doet me soms terugdenken aan (geen idee hoe ze heet) die presentatrice van CNN die zo heerlijk scheel de camera in keek.
Het geblaf op die buitenlander is erg voorspelbaar, vind ik ook niet echt nodig maar ik vind het wel aardig hoe ze af en toe elkaar afkafferen. Daar waar je in BB vaak zit te wachten tot iemand een punt echt op de spits drijft maar dat toch telkens maar niet doet, gebeurt dat in Sick Brother wel. Soms is dat wat minder leuk, soms juist heel erg leuk.
Echt goed vind ik het niet maar het is na een aflevering BB een heerlijk 'na-spel' om daarna heerlijk ff een dutje op de bank te gaan doen. Voor diegenen die het niet kennen, kijk maar gewoon een keertje, kwaad kan het nooit en oordeel dan zelf.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 19 november 1999 @ 09:24:00 #9
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_220001
Gisteren vor het eerst gezien. Ik vond het wel geinig. Moet men bij BB ook doen, verslaafden en mensen met ander afwijkend gedrag in dat huis stoppen, dan krijgt men tenminste echte emo-tv.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_220002
Ik heb nog nooit gekeken, maar denk dat ik het vanavond maar eens doe. Laat je dan weten wat ik ervan vind, maar ik vraag me af het programma veel kijkers heeft. Spreek dagelijks mensen die alles van BB weten en in welk programma wie is geweest etc., maar hier heb ik nog nooit iemand over horen praten.
  vrijdag 19 november 1999 @ 12:41:00 #11
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_220003
Heerlijk off-topic dit...

quote:

het doet me soms terugdenken aan (geen idee hoe ze heet) die presentatrice van CNN die zo heerlijk scheel de camera in keek.

Ik kan me het nu niet meer voorstellen, maar er was een tijd dat ik 's nachts thuiskwam en nog even CNN checkte. Dan sliep ik onrustig van

Bobbie Battista!

Dr.Love

Bemint eer ge bezint
  vrijdag 19 november 1999 @ 12:46:00 #12
483 sdb
Pluk de dag
pi_220004
[quote]op 11-19-1999 om 06:20 AM schreef DIGGER het volgende:
Het geblaf op die buitenlander is erg voorspelbaar, vind ik ook niet echt nodig maar ik vind het wel aardig hoe ze af en toe elkaar afkafferen. Daar waar je in BB vaak zit te wachten tot iemand een punt echt op de spits drijft maar dat toch telkens maar niet doet, gebeurt dat in Sick Brother wel. Soms is dat wat minder leuk, soms juist heel erg leuk.

Ja, ik dacht gisteren tijdens de uitzending dat Bart eindelijk Anouk te lijf ging, maar hij bleef lachen.

Dr. Love bedankt. Ik kon maar niet op die achternaam van Bobby komen.

Al jullie reacties gaan nu naar broertje.

pi_220005
Vreselijk!
Om te
Mag je eigenlijk in het forum?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_220006
quote:
op 11-19-1999 om 12:41 PM schreef Dr.Love het volgende:
Heerlijk off-topic dit...

Ik kan me het nu niet meer voorstellen, maar er was een tijd dat ik 's nachts thuiskwam en nog even CNN checkte. Dan sliep ik onrustig van

Bobbie Battista!

Dr.Love

Dankjewel voor je reactie Dr Love alhoewel het plaatje mijn kater niet echt in positieve zin beinvloed

Maar vanavond dus gewoon na BB overschakelen naar Fox. En inderdaad ja, het zou BB een stuk leuker maken als ze er wat diversere typetjes in zouden gooien. Misschien hadden we tussen die 18 vissen 2 homosexuelen moeten stoppen
Rolf 'snuifje' Wouters zou trouwens eens de persiflage op hem moeten zien, ik denk dat ie zich dan nog wel eens achter de oren zal krabben over hoe hij zelf overkomt op de buis, want zijn persiflage vind ik de beste bij Sick Brother.

vrijdag 19 november 1999 @ 15:26:00 #15
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_220007
Ik heb pas weer een keertje gekeken.
Het ging erover dat 2 man zatten te dammen, een derde zat alleen maar in zichzelf te brabbelen tijdens het aardappel schillen.

Ik kan nog niet zeggen dat het een verbetering is. Ik vond het spannender toen mijn lavalamp begon te bubbelen........

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

vrijdag 19 november 1999 @ 15:30:00 #16
1215 DomP
Weet nu ook hoe het moet
pi_220008
ronduit
  vrijdag 19 november 1999 @ 18:58:00 #17
483 sdb
Pluk de dag
pi_220009
Straks dus na de echte (en leukste) BB, Sick Brother op Fox 8. Graag reacties.
P.S.: ik zit dit niet te promoten, hoor. Negatieve reacties vind ik ook prima!

pi_220010
Toch maar weer even hier reageren en dan even vanwege de uitzending van gisteravond (gezien het tijdstip waarop ik post: de maandagavond)

Daarin hadden ze de week samenvatting en er stond dus naast Wolf fouters en dekme daphners een deskundige. En die was gewoon droog. Die gozer zag er uit als een volleerde Italiaanse godfather met een pikzwarte zonnebril op zijn kop en het leuke was, de man was blind. En hij kwam daar als blinde expert even vertellen wat hij er van vond.

Nog leuker was dat hij een hondje bij zich had en dat dat beessie continu tegen Dekme aan het oprijden was.

Ik kan me voorstellen dat lang niet iedereen het programma leuk vindt, maar ik vind het dus wel geinig. SdB, wat vind jij er nou eigenlijk zelf van, zoals het nu is? O en ook even de volgende vraag erbij plakken: Wat doet je broertje exact bij SB?

pi_220011
In het begin was het spannender en onvoorspelbaar, nu hebben ze alle verhalen al uitgewisseld en begint het wat saaier te worden.
maar..........dat is voor mij geen reden
om niet meer te kijken, het wordt gewoon een verslaving net als GTST, daar is eigenlijk ook niks aan maar ik kijk wel. Ik zie best wel veel terug bij mezelf en ik denk dat dat is wat mij aanspreekt.
  donderdag 25 november 1999 @ 14:43:00 #20
483 sdb
Pluk de dag
pi_220012
quote:
op 11-24-1999 om 02:58 AM schreef DIGGER het volgende:
Toch maar weer even hier reageren en dan even vanwege de uitzending van gisteravond (gezien het tijdstip waarop ik post: de maandagavond)

Daarin hadden ze de week samenvatting en er stond dus naast Wolf fouters en dekme daphners een deskundige. En die was gewoon droog. Die gozer zag er uit als een volleerde Italiaanse godfather met een pikzwarte zonnebril op zijn kop en het leuke was, de man was blind. En hij kwam daar als blinde expert even vertellen wat hij er van vond.

Nog leuker was dat hij een hondje bij zich had en dat dat beessie continu tegen Dekme aan het oprijden was.

Ik kan me voorstellen dat lang niet iedereen het programma leuk vindt, maar ik vind het dus wel geinig. SdB, wat vind jij er nou eigenlijk zelf van, zoals het nu is? O en ook even de volgende vraag erbij plakken: Wat doet je broertje exact bij SB?

Die deskundige is mijn broer! Hij heeft het concept bedacht en had nu dus zichzelf een rolletje toebedeeld. Zelf vind ik het wel een aardig programma. Maar ik kijk liever de echte BB.

pi_220013
quote:
op 11-25-1999 om 02:43 PM schreef sdb het volgende:
Die deskundige is mijn broer! Hij heeft het concept bedacht en had nu dus zichzelf een rolletje toebedeeld. Zelf vind ik het wel een aardig programma. Maar ik kijk liever de echte BB.

HEBBEN JULLIE MISSCHIEN ZIEN IN HET ECHTE GEKKENWERK?!

Dan moeten jullie even kijken bij Big Mother!!!!
http://bigmother.tsx.org

Grtz,

Meerhoerman, Doodenrij en Puckzzz.
P.S. Mocht die broer, of zijn producers interesse hebben mail ons dan maar op webmaster@big-mother.zzn.com

pi_220014
quote:
op 11-25-1999 om 02:43 PM schreef sdb het volgende:

Leuk dan om je broer gezien te hebben, ik vond het hem goed doen, heb gelachen.

Ik kijk overigens ook liever het echte BB, maar sick Brother is daarna een leuk 'afzakkertje'

donderdag 25 november 1999 @ 22:25:00 #23
957 Skraph
boy genius....
pi_220015
Het programma "Sick Brother" is zo ontzettend fout!!!!!!!
Het is ook wel te begrijpen dat ze dat op Fox uitzenden.... Tjonge jonge, ik heb nog nooit zo'n slechte programma gezien.
Zo fout!

BB is ook gigantisch fout, maar origineel (nou ja...) Sick Brother is gewoon gejat en (je raadt het al) FOUT!

A man who makes no mistakes, doesn't make anything....
  vrijdag 26 november 1999 @ 01:17:00 #24
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_220016
sdb
Als ik zo vrij mag zijn om te vragen, wat houd die familiare band nu in?? Eerder zeg je iets van: zal broertje leuk vinden. Later zeg je dat je broer zijn programma min of meer verkracht is. Welk programma?? BB, Sick Brother 1 of de nieuwe versie.

Het ligt misschien alleen aan mij maar wat doet broerlief nu eigenlijk in het programma?? Kun je het mij misschien eventjes uitleggen?

vrijdag 26 november 1999 @ 10:28:00 #25
483 sdb
Pluk de dag
pi_220017
Sorry voor de onduidelijkheid.
Mijn broer heeft het concept SB bedacht, maar de eerste uitwerking vond ie zelf ook niet goed. Toen hebben ze het anders gedaan en nu is hij tevreden en heel benieuwd naar de reacties. Dus ik vind het leuk als jullie er op reageren, positief of negatief. Laat 't 'm maar voelen!!
Zelf vind ik het wel oke. Makkelijk bedacht, niet spannend, maar de Rolf/Daphne-imitaties vind ik wel leuk.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')