Wat je vindt mag je houden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:50 schreef Agorias het volgende:
Ik vind overigens ook dat er met rubberen kogels op rellende en slopende voetbalfanaten geschoten mag worden.
He in sommige culturen is dat normaalquote:Stel dat je een man een vrouw ziet mishandelen, waarom mag je hem dan niet even de tandjes uit zijn mond slaan?
Als je het hier hebt over tandjes uit mondjes slaan ben ik geen racistquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:52 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
He in sommige culturen is dat normaal
RACIST!
Ik vind overdrijven soms ook leuk hoor, maar dit heeft er echt niks mee te maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:53 schreef Stoomhamer het volgende:
Tja, je kunt vanzelfsprekend alle normen loslaten. Dan krijg je b.v. dat iemand op straat jouw gezicht niet aanstaat en je daarom even een been breekt. Terug naar de barbarij.
Nee met een taakstrafquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:57 schreef Rosbief het volgende:
Alsof een rechter alles oplost met geweld.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:50 schreef Agorias het volgende:
Ik vind overigens ook dat er met rubberen kogels op rellende en slopende voetbalfanaten geschoten mag worden.
Ik ken er maar weinig die zo stoer zijn op internet... repect!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:54 schreef Agorias het volgende:
[..]
Als je het hier hebt over tandjes uit mondjes slaan ben ik geen racist![]()
Als ze het talent hadden om iets te kunnen leren waren ze niet zo. Je geeft ze teveel credits. M.a.w. je kan niet voor eigen rechter spelen aangezien ze er toch niet van leren.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:44 schreef Agorias het volgende:
Anderz leren de boeven, bandieten en schavuiten het echt niet hoor.
Ja, want op diefstal staat tegenwoordig de doodstraf.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik snapte dat hele probleem met die vrouw die die tasjesdief heeft doodgereden ook niet, dan had die flikker maar niks moeten jatten. Zo simpel is het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |